TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

כלל ביטוח ופיננסים נכנסת לשותפות במתחם כורזין עם צמח המרמן


מתחם כורזין
חברת הביטוח תשקיע 350 מיליון שקל

צמח המרמן ואורוקום אסטרטגיות מוכרות לקבוצת כלל 70% משטחי המסחר והתעסוקה בפרויקט במתחם כורזין בגבעתיים תמורת 101 מיליון שקל

כלל ביטוח ופיננסים נכנסת לשותפות במתחם כורזין בגבעתיים. חברת הביטוח רוכשת מחברת אבן השהם, חברה-בת המוחזקת בחלקים שווים על ידי צמח המרמן ואורוקום אסטרטגיות, זכויות במקרקעין ל-70% משטחי המסחר, התעסוקה והחניון בפרויקט תמורת 101 מיליון שקל.

עלות הקמת הפרויקט הינו כ-600 מיליון שקל כאשר כלל ביטוח תשקיע כ-250 מיליון שקל בנוסף לרכישת הזכויות בקרקע. מתחם כורזין הינו פרויקט מעורב שימושים הכולל כ-44 אלף מ"ר תעסוקה, כ-1,100 מ"ר מסחר, חניון תת קרקעי ו-46 יח"ד בקומות הגבוהות. בכוונת החברות ליזום תב"ע נוספת הכוללת הוספת זכויות משמעותיות בתעסוקה.

בשלהי 2017 רכשו החברות צמח המרמן, בבעלות משפחות פייגלין ובן אברהם, ואורקום אסטרטגיות, בבעלות אורן ואבי חלפון, את הקרקע בכורזין מחברת מצלאוי ב-83.5 מיליון שקל.

דוד אמור, סמנכ"ל הכספים של צמח המרמן ציין כי "החברות רואות בעסקה זו הבעת אמון בפרויקט ובחברות מצד חברת כלל ביטוח ופיננסים ומברכות על שתוף פעולה ראשון זה ביניהם".

יוסי דורי, משנה למנכ"ל, ומנהל חטיבת ההשקעות בכלל ביטוח ופיננסים מסר: "כלל ביטוח ופיננסים מנהלת כיום נכסים בהיקף של כ-207 מיליארדי שקלים, גידול של כ-6% מתחילת שנת 2019. ההשקעה בנדל"ן מניב היא פועל יוצא של יישום האסטרטגיה של החברה להגדלת ההשקעות ארוכת הטווח של החברה, באמצעות בפרויקטים מניבים, של נכסים איכותיים ותזרימיים, המייצרים תשואה מותאמת סיכון בתיקי העמיתים והנוסטרו. אנחנו שמחים שהתאפשר לנו להשקיע בפרויקט משמעותי זה, שיינתן מענה מגוון באזור שוקק פעילות".

את העסקה הוביל מטעם כלל ביטוח ופיננסים, רז זלצמן, מנהל ענף הנדל"ן בישראל. את צמח המרמן ואורוקום אסטרטגיות ייצגו בעסקה עורכי הדין ממשרד גולדפרב זליגמן לוי אמיתי, ורד גיטרמן ורז שופט ואת כלל ביטוח ופיננסים ייצגו עורכי הדין ענת מולכו, יונתן טיסונה ואפרים לוי.

מתחם כורזין בגבעתיים עתיד להיות אחד המתחמים התוססים ומעורבי השימושים בגוש דן, ויכלול שטחי תעסוקה, מסחר, מגורים, מבני ציבור ושטחי נופש ופנאי פתוחים, אשר ממוקם בחלקה הדרומי של העיר, בסמיכות לשדרות אלוף דוד, על עורק תחבורה מרכזי המקשר את מחלף תל השומר (על כביש 4) עם מרכז העיר תל אביב ובצמידות לקו הסגול של הרכבת הקלה.


אזור התעשייה כורזין תחום בין הרחובות כורזין במזרח, משמר הירדן בצפון ודרך אלוף שדה בדרום. במסגרת תכנית גב/418 החלה על כל אזור התעשייה, יוגדלו זכויות הבניה במקום, תוך תוספת זכויות בניה למגורים במגרשים בייעוד לתעסוקה ומסחר ויכללו כ-12 מגדלים מעורבי שימושים. למתחם מתוכננת גישה ישירה אליו ישירות מצומת חדש המתוכנן על כביש אלוף שדה.

צמח המרמן הינה חברת בנייה שמניותיה נסחרות בבורסה לניירות ערך של תל אביב ונחשבת לאחת מחברות הנדל"ן האיכותיות והמהימנות בישראל. החברה עוסקת בעיקר בתחום הייזום והביצוע של פרויקטים גדולים למגורים וכן בביצוע פרויקטים נוספים לחברות מובילות במשק הישראלי בשיטת “Turn- Key Project ".

הפעילות היזמית של הקבוצה מתמקדת במגורים עממיים ויוקרתיים וכן בבניית שטחי היי-טק, מסחר, משרדים ותעשייה. זאת בהתאם למצב המשק הישראלי בכלל ולדרישות השוק באזורי הארץ השונים בפרט. הפעילות הקבלנית-ביצועית של החברה עבור נותני עבודה נבחרים בארץ מתמקדת בשיטות בנייה מתקדמות ובפרויקטים מיוחדים.


בשנה האחרונה החברה חתמה על שורה של עסקאות שהגדילו את פרוטפוליו הנכסים. בין העסקאות: זכייה במכרז של דירה להשכיר בכרמיאל, פרויקט מגורים במתחם מכבי יפו בדרום תל אביב יחד עם קבוצת לוינשטין ואלעד ישראל ועסקה בהיקף של 200 מיליון שקל בהוד השרון יחד אפריקה מגורים, שפיר ואלעד ישראל.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il