TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אינטרקיור מפרסמת את תוצאותיה הכספיות למחצית הראשונה של 2019 ומאחדת לראשונה את תוצאות קנדוק


אינטרקיור
צמיחה של 67% בהכנסות קנדוק במחצית הראשונה של 2019

קנדוק מציגה צמיחה מואצת בפעילות בישראל ובפריסה הבינלאומית וממנה את אלון גרנות כמנכ"ל;
קנדוק מקדמת הנפקתה בבורסת הנאסד"ק


קצב הצמיחה של קנדוק במחצית הראשונה של 2019 יותר מהוכפל בהשוואה לקצבי הצמיחה שאפיינו את פעילותה בשנים האחרונות. קנדוק הגדילה את מספר מטופליה בצורה משמעותית והציגה גידול של 67% למחזור הכנסות של 5.2 מיליון ₪ (4.5 מיליון ₪ מיום האיחוד)


אינטרקיור מדווחת על רווח נקי של 26.3 מיליון ₪ במחצית הראשונה של 2019 הנובע בעיקר מאיחודה המלא של קנדוק ליום 30 ביוני 2019, לקנדוק מזומנים ושווי מזומנים בסך של כ-51 מיליון ₪

קנדוק הגדילה באופן ניכר את הנוכחות הגלובלית חתמה הסכמים ושיתופי פעולה לייצור ושיווק מוצריה באיחוד האירופאי ובקנדה, בנוסף לישראל וללא תלות בייצוא מישראל.


קנדוק השקיעה משאבים רבים בהגדלת כושר הייצור בארץ והשבחת מתקניה לעמידה בתקנים הגבוהים ביותר בהתאם לנדרש בשווקי היעד.


קנדוק הינה אחת החברות הבודדות המשווקת מוצריה בבתי מרקחת בישראל תחת האסדרה החדשה.
קנדוק מנהלת תוכנית מחקרים קליניים מתקדמים מהם 9 מחקרים קליניים מתקדמים שאושרו ע"י היק"ר ומשרד הבריאות וצופה לקבל תוצאות ממחקרים אלו במהלך שנת 2020.


קנדוק הגישה לרשות לניירות ערך של ארצות הברית טיוטת תשקיף לקראת הנפקה ראשונה לציבור של מניות קנדוק בבורסת הנאסד"ק בהליך חשאי (Confidential filling). החברה ממשיכה בהכנות להנפקה ובוחנת את תנאי השוק המתאימים למועד ביצועה.


אלון גרנות, סגן יו"ר קנדוק, מונה לתפקיד מנכ"ל קנדוק (CEO) ורם לוי מונה, בכפוף לקבלת אישור היחידה לקנאביס רפואי במשרד הבריאות, לתפקיד סמנכ"ל התפעול (COO) של קנדוק. אלון גרנות החליף את ניצן אלון, אשר ימשיך לשמש כיועץ של קנדוק.

אהוד ברק, יו"ר אינטרקיור:
"אנו גאים לאחד לראשונה את תוצאות חברת קנדוק לפעילותנו ולשקף את הצמיחה המואצת בפעילות בישראל ובהיקף הפריסה הבינלאומית. קנדוק ביצעה קפיצת מדרגה משמעותית במחצית הראשונה של השנה ומיישמת בתנופה אסטרטגיית צמיחה גלובלית בארצות האיחוד האירופאי ובקנדה.


בנוסף, קנדוק משקיעה משאבים רבים בהגדלת והשבחת כושר הייצור והמחקר בארץ מתוך אמונה ביתרונות היחסיים של ישראל והנגב. עם האצת הפעילות, מונה אלון גרנות למנכ"ל קנדוק להוביל את ביסוס מעמדה הבינלאומי כשחקן מוביל ומשמעותי בעולם, אלון מביא עמו ניסיון רב בניהול צמיחה גלובלית תוך יצירת ערך משמעותי לבעלי המניות. ניצן אלון (אלוף במיל) ימשיך לסייע להנהלת החברה במימוש החזון."



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il