TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

קופיקס גרופ מסכמת את הרבעון השני של שנת 2019


רן אפרתי, יו"ר קופיקס גרופ
ההכנסות ברבעון הסתכמו בכ-68.3 מיליון שקל; ההפסד המיוחס לבעלי המניות הסתכם בכ-6.1 מיליון שקל

שיעור הרווח הגולמי ברבעון עלה לכ-25.8%, בהשוואה לכ-23.9% ברבעון המקביל אשתקד – הודות המשך השיפור בתנאי הסחר מול הספקים והמעבר להספקה ישירה

שיעור הרווח הגולמי בפעילות בתי הקפה ברבעון עלה בחדות לכ-22.2%, בהשוואה לכ-15.4% ברבעון המקביל אשתקד– כתוצאה מיישום תכנית הבראה לסגירת סניפים הפסדיים, לצד התייעלות במפעל החברה
ההפסד התפעולי במחצית הצטמצם לכ-7.4 מיליון שקל, לעומת הפסד תפעולי בסך של כ-8.1 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד - למרות מגוון השפעות חד פעמיות - סגירת בתי קפה בהפעלה עצמית, הפרשה לחובות מסופקים ועליה בהוצאות הפרסום בגין קמפיין פרסומי

נכון לסוף הרבעון, קופיקס גרופ הפעילה 137 סניפים, מתוכם 106 בתי הקפה ו-31 מרכולים; במהלך המחצית הראשונה של השנה נסגרו 10 סניפי בתי קפה ללא כדאיות כלכלית

פעילות קופיקס ברוסיה (חברה מוחזקת – 36.4%) ממשיכה להתרחב – בסוף הרבעון השני של 2019 עמד מספר הסניפים בזכיינות על 139 סניפים, בהשוואה ל-112 סניפים בסוף שנת 2018 ובהשוואה ל-41 סניפים בסוף שנת 2017

החברה עברה לעודף נכס פיננסי, נטו בסך של כ-9 מיליון שקל, בהשוואה לחוב פיננסי, נטו בסך של כ-0.5 מיליון שקל בסוף שנת 2018 וכ-22.5 מיליון שקל בסוף שנת 2017

רן אפרתי, יו"ר קופיקס גרופ: "בימים אלה, אנו מציינים שלושה רבעונים להעברת השליטה בחברת קופיקס לידי רשת רמי לוי שיווק השיקמה. בתקופה זו נקטנו במספר פעולות לשיפור הפעילות העסקית, וביניהן: שיפור תנאי הסחר מול הספקים בהתאם למחירוני רמי לוי, החדרת מותג פרטי אל סניפי החברה, שדרוג נראות הסניפים תוך אופטימיזציה של שטחי המסחר, הפחתת החוב הפיננסי, יישום תכנית הבראה לסגירת בתי קפה בהפעלה עצמית שפעלו בהיעדר כדאיות כלכלית, ייעול מפעל החברה והקטנת הוצאות מטה החברה.


לצד זאת, העמקנו את הפעילות ברוסיה באמצעות הקמת עשרות סניפים נוספים על ידי חברה מוחזקת ולאחרונה פתחנו בהרצליה מרכול ראשון תחת הפורמט "סופר רמי לוי בשכונה", הפועל כפיילוט וזוכה להצלחה רבה תוך פרק זמן קצר. חלק מפעולות אלה הינן פעולות נמשכות שטרם קיבלו ביטוי מלא בתוצאות הכספיות של החברה, ואנו פועלים כדי שצעדים אלה יביאו את חברת קופיקס גרופ לאיזון פיננסי כבר במהלך הרבעונים הקרובים".

אירם גרייבר, מנכ"ל קופיקס גרופ: "במהלך המחצית הראשונה של 2019 שיפרנו משמעותית את שיעור הרווח הגולמי לכ-26.2%, בהשוואה לכ-22.1% בתקופה המקבילה אשתקד, וזאת הודות לשורה של פעולות התייעלות וארגון מחדש בהן נקטנו, הן ברשת הסופרים והן במסגרת פעילות בתי הקפה. כמו כן, במחצית הראשונה של השנה צמצמנו את ההפסד התפעולי, ביחס לתקופה המקבילה אשתקד, וזאת למרות שהשנה הכרנו בהוצאות חד פעמיות בגין סגירת 4 סניפים בהפעלה עצמית שפעלו ללא כדאיות כלכלית, מהפרשה חד פעמית לחובות מסופקים ומעלייה חד פעמית בהוצאות הפרסום בגין יציאה לקמפיין פרסומי. בכוונתנו לשכפל את הצלחת המרכול הראשון שנפתח לאחרונה בהרצליה תחת הפורמט "סופר רמי לוי בשכונה", כך שנפעל לפתיחת 20 מרכולים נוספים תחת המותג "רמי לוי בשכונה" במהלך השנים הקרובות.

רשת קופיקס גרופ, בניהולו של אירם גרייבר ובשליטת רשת רמי לוי שיווק השקמה, דיווחה על תוצאותיה הכספיות למחצית הראשונה של שנת 2019, המלמדות על שיפור בשיעור הרווחיות הן בפעילות בתי הקפה והן בפעילות המרכולים, לצד קיטון בהפסד התפעולי למרות השפעות חד פעמיות בגין יישום תכנית הבראה לסגירת סניפים בהיעדר כדאיות כלכלית, מהפרשות חד פעמיות בגין חובות מסופקים ומגידול חד פעמי בהוצאות הפרסום בגין קמפיין פרסומי.

רבעון שני של שנת 2019
ההכנסות של קופיקס גרופ ברבעון השני של שנת 2019 הסתכמו בכ-68.3 מיליון שקל, לעומת כ-74.0 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הירידה בהכנסות מיוחסת בעיקר לקיטון בהכנסות בפעילות בתי הקפה בעקבות סגירת סניפים ושחיקה במכירות בבתי הקפה.


ההכנסות בפעילות המרכולים הסתכמו ב-50.2 מיליון שקל, בהשוואה לכ-51.1 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
ההכנסות בפעילות בתי הקפה הסתכמו בכ-18.1 מיליון שקל, בהשוואה לכ-22.9 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח הגולמי ברבעון השני של שנת 2019 הסתכם בכ-17.7 מיליון שקל, בדומה לרווח הגולמי ברבעון המקביל אשתקד למרות הירידה האמורה בהכנסות, וזאת כתוצאה מהשיפור בשיעור הרווח הגולמי לכ-25.8% לעומת כ-23.9% ברבעון המקביל אשתקד. העלייה בשיעור הרווח הגולמי ברבעון, ביחס לרבעון מקביל אשתקד, נבעה מהמעבר לתנאי הסחר של רשת רמי לוי, וכן משיפור ברווחיות הגולמית של המפעל בעקבות המהלכים שנקטה החברה לצמצום הוצאות המפעל.


הרווח הגולמי בפעילות המרכולים ברבעון הסתכם בכ-13.3 מיליון שקל, בהשוואה לכ-13.9 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. שיעור הרווח הגולמי בפעילות המרכולים עמד על כ-26.5%, בהשוואה לכ-26.3% ברבעון הקודם ובהשוואה לכ-27% ברבעון המקביל אשתקד.


הרווח הגולמי בפעילות בתי הקפה ברבעון עלה בכ-13% לכ-4.3 מיליון שקל, לעומת כ-3.8 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. שיעור הרווח הגולמי בפעילות בתי הקפה עלה לכ-22.2%, בהשוואה לכ-21.3% ברבעון הקודם ובהשוואה לכ-15.4% ברבעון המקביל אשתקד.

ברבעון השני של שנת 2019 ההפסד התפעולי הסתכם בכ-4.2 מיליון שקל, בהשוואה להפסד תפעולי בסך של כ-2.7 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הגידול בהפסד התפעולי נבע בעיקר מהכרה בהוצאות אחרות, נטו בסך של כ-1.4 מיליון שקל בגין מחיקת השקעות בסניפי בתי קפה בהפעלה עצמית שנסגרו נוכח היעדר כדאיות כלכלית, בעוד שברבעון המקביל אשתקד הכירה החברה בהוצאות אחרות, נטו בסכום זניח של כ-0.1 מיליון שקל.


ההפסד התפעולי בפעילות המרכולים הסתכם ברבעון בכ-1.1 מיליון שקל, בהשוואה לרווח תפעולי בסך של כ-240 אלף שקל לרבעון המקביל אשתקד. המעבר להפסד תפעולי בפעילות המרכולים ברבעון נבע בעיקר מהגידול בהוצאות תפעול, מכירה ושיווק המיוחס לפתיחת הסניף בהרצליה ולראשונה תחת הפורמט "סופר רמי לוי בשכונה".


ההפסד התפעולי בפעילות בתי הקפה ברבעון עמד על כ-3.1 מיליון שקל, בהשוואה להפסד של כ-3.0 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

הוצאות המימון, נטו ברבעון השני של שנת 2019 הסתכמו בכ-2.7 מיליון שקל, לעומת הכנסות מימון, נטו בסך של כ-1.2 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, וזאת בעיקר בעקבות היישום לראשונה של תקן חשבונאות IFRS16 שהגדיל את הוצאות המימון.

חברת קופיקס גרופ סיימה את הרבעון השני של שנת 2019 עם הפסד המיוחס לבעלי המניות בסך של כ-6.1 מיליון שקל, בהשוואה להפסד המיוחס לבעלי המניות בסך של כ-1.1 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. השינוי בהפסד נבע כאמור בעיקר, מגידול בהוצאות אחרות, נטו, בעקבות סגירת סניפי בתי קפה בהפעלה עצמית שפעלו בהיעדר כדאיות כלכלית, מגידול בהוצאות תפעול מכירה ושיווק בעקבות פתיחת סניף ראשון תחת הפורמט "סופר רמי לוי בשכונה", מעלייה בהוצאות המימון, נטו בגין יישום תקן החכירות IFRS16, ומכך שברבעון המקביל אשתקד הכירה החברה בהכנסות מס בסך של כ-0.5 מיליון שקל.

מחצית ראשונה של שנת 2019
ההכנסות במחצית הראשונה של שנת 2019 הסתכמו בכ-137.1 מיליון שקל, לעומת כ-148.8 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הירידה בהכנסות מיוחסת לקיטון בהכנסות בפעילות בתי הקפה בעקבות סגירת סניפים ושחיקה במכירות בבתי הקפה, והן לקיטון בהכנסות בפעילות המרכולים בעקבות ירידה בכמות מכירת מוצרים.


ההכנסות בפעילות המרכולים במחצית הסתכמו בכ-100.6 מיליון שקל, בהשוואה לכ-103.2 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
ההכנסות בפעילות בתי הקפה במחצית הסתכמו בכ-36.4 מיליון שקל, בהשוואה לכ-45.6 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד

הרווח הגולמי במחצית הראשונה של שנת 2019 עלה בכ-9% לכ-35.9 מיליון שקל (כ-26.2% מההכנסות), לעומת כ-32.9 מיליון שקל (כ-22.1% מההכנסות) בתקופה המקבילה אשתקד. העלייה בשיעור הרווח הגולמי נבעה מהמעבר לתנאי הסחר של רשת רמי לוי, וכן מהשיפור ברווחיות הגולמית של המפעל בעקבות המהלכים שנקטה החברה לצמצום הוצאות המפעל.


הרווח הגולמי בפעילות המרכולים במחצית עלה והסתכם בכ-26.6 מיליון שקל, בהשוואה לכ-26.1 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. שיעור הרווח הגולמי בפעילות המרכולים עלה לכ-26.4%, בהשוואה לכ-25.2% בתקופה המקבילה אשתקד.


הרווח הגולמי בפעילות בתי הקפה ברבעון עלה בכ-35% לכ-9.3 מיליון שקל, לעומת כ-6.8 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. שיעור הרווח הגולמי בפעילות בתי הקפה עלה בחדות לכ-23.6%, בהשוואה לכ-13.7% בתקופה המקבילה אשתקד.

במחצית הראשונה של שנת 2019 ההפסד התפעולי הצטמצם לכ-7.4 מיליון שקל, בהשוואה להפסד תפעולי בסך של כ-8.1 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, וזאת למרות העלייה בהוצאות אחרות, נטו בסך לסך של כ-2 מיליון שקל בגין מחיקת השקעות בסניפי בתי קפה בהפעלה עצמית שנסגרו נוכח היעדר כדאיות כלכלית, בעוד שבתקופה המקבילה אשתקד הכירה החברה בהוצאות אחרות, נטו בסכום נמוך יותר של כ-0.6 מיליון שקל, ולמרות שהשנה הכירה החברה בהפרשה חד פעמית בגין חובות מסופקים בסך של כ-1.2 מיליון שקל ומעלייה חד פעמית בהוצאות הפרסום המיוחסת ליציאה לקמפיין פרסומי.


ההפסד התפעולי בפעילות המרכולים במחצית הסתכם בכ-1.3 מיליון שקל, בדומה לתקופה המקבילה אשתקד. במחצית הציגה החברה גידול בהוצאות תפעול, מכירה ושיווק בעקבות פתיחת "סופר רמי לוי בשכונה" בהרצליה, בקיזוז עם הקיטון בהוצאות הנהלה וכלליות.


ההפסד התפעולי בפעילות בתי הקפה במחצית ירד לכ-6.1 מיליון שקל, בהשוואה להפסד של כ-6.8 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

הוצאות המימון, נטו במחצית הראשונה של שנת 2019 הסתכמו בכ-4.2 מיליון שקל, לעומת הכנסות מימון, נטו בסך של כ-0.7 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, וזאת בעיקר בעקבות יישום תקן חכירות IFRS16 שהגדיל הוצאות אלה.

חברת קופיקס גרופ סיימה את המחצית הראשונה של שנת 2019 עם הפסד המיוחס לבעלי המניות בסך של כ-10.2 מיליון שקל, בהשוואה להפסד המיוחס לבעלי המניות בסך של כ-4.8 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. השינוי בהפסד נבע כאמור בעיקר מהגידול בהוצאות אחרות, נטו, בעקבות סגירת סניפי בתי קפה בהפעלה עצמית שפעלו בהיעדר כדאיות כלכלית, מהפרשה חד פעמית בגין חובות מסופקים, מגידול בהוצאות תפעול מכירה ושיווק בעקבות פתיחת סניף ראשון תחת הפורמט "סופר רמי לוי בשכונה", מעלייה בהוצאות המימון בגין יישום תקן החכירות IFRS16, ומכך שבתקופה המקבילה אשתקד הכירה החברה בהכנסות מס בסך של כ-1.9 מיליון שקל.

מאזן ליום ה-30.06.2019:
הונה העצמי של החברה הסתכם בכ-41.8 מיליון שקל (כ-42.4 מיליון שקל מיוחס לבעלי מניות), המהווה כ-20% מסך המאזן, וזאת לאחר יישום תקן IFRS16 שהקטין את ההון בסך של כ-6.9 מיליון שקל ולאחר ההכרה בהפסד האמור.

לחברה מזומנים ושווי מזומנים בסך של כ-13.5 מיליון שקל וחוב פיננסי ברוטו בסך של כ-4.5 מיליון שקל, כך שלחברה עודף נכס פיננסי, נטו בסך של כ-9 מיליון שקל, וזאת בהשוואה לחוב פיננסי, נטו בסך של כ-0.5 מיליון שקל בסוף שנת 2018. המעבר לעודף נכס פיננסי, נטו נבע בעיקר מכך שבחודש אפריל השנה מכרה החברה את יתרת אחזקותיה בחברת רמי לוי שיווק השיקמה בסכום כולל של כ-19.6 מיליון שקל.

רשת קופיקס גרופ פועלת בשני מגזרים עיקריים: מגזר בתי הקפה – באמצעות חברת הבת אורבן קופיקס בע"מ – איתור ומכירת זיכיונות לזכיינים ומפעילה בעצמה ובאמצעות זכיינים רשת קמעונאית תחת המותג "קופיקס" למכירת קפה, מאפים כריכים ועוד. מגזר המרכולים – באמצעות חברת הבת סופר קופיקס בע"מ (חלק החברה -70%) - רשת מרכולים תחת המותג "סופר קופיקס" למכירת מוצרי מזון בסיסיים בתוך מרכזי ערים. נכון לסוף רבעון שני של 2019, רשת קופיקס גרופ הפעילה 137 סניפים, מתוכם 106 בתי הקפה ו-31 מרכולים. רשת רמי לוי שיווק השקמה בעלת השליטה בחברת קופיקס גרופ החל מחודש ספטמבר 2018. גרייבר אירם אפרים - מנכ"ל החברה; רן אפרתי - יו"ר החברה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il