TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

הטכנולוגיה שמגשימה את חזון "עיר ללא דוחות חניה"


Wisesight
פנגו תשתף פעולה עם Wisesight כדי להזכיר לכם להפעיל חניה אם שכחתם

הטכנולוגיה של Wisesight תמפה את כלי הרכב שלא שילמו על חניה ותעניק לנהגים תזכורת והזדמנות נוספת להפעיל חניה


נהגים שלא הפעילו תשלום על חניה בכחול לבן יקבלו מסרון שתוכנו: "חונה בכחול לבן? לא לשכוח להפעיל פנגו"


השירות אותו נותנת חברת Wisesight יפעל עם אפליקציות וחברות טכנולוגיה נוספות בישראל וברחבי העולם


כפר סבא היא העיר הראשונה בעולם שבה נפרסת הטכנולוגיה שהוכחה כאפקטיבית בהפחתת דוחות והגדלת מספר המשלמים


המערכת כבר עובדת כיום במספר מתחמי חנייה מרכזיים בכפר סבא ולאחר ביצוע פיילוט מוצלח עם עיריית אשדוד וצפויה להתרחב לאזורים נוספים בערים אלה ובהמשך לערים נוספות


במסגרת פיילוט שהתקיים במהלך החודשים האחרונים נרשמה היענות גבוהה ושביעות רצון מצד הנהגים שקיבלו מסרונים

טכנולוגיה ישראלית של הסטארטאפ Wisesight בשיתוף עם אפליקציית פנגו, עתידה להפוך את ערי ישראל לכאלה שבהן כמעט ולא ניתנים דוחות חניה בכחול לבן. בכך ישראל תהיה המדינה הראשונה בעולם שבה מיושמת טכנולוגיה המיטיבה עם הנהגים החונים, באופן המסייע להפחית את כמות דוחות החניה הניתנים על ידי הרשויות המקומיות, דרך הגדלת שיעור הנהגים המשלמים. הטכנולוגיה של Wisesight מאתרת כלי רכב שלא הפעילו חניה בכחול לבן ובשיתוף פעולה עם אפליקציית פנגו חניה היא שולחת מסרונים לאותם הנהגים כדי לתת להם הזדמנות להפעיל חניה מבלי שיקבלו דוח חניה.

רק מי שירשמו לפנגו או שהם כבר מנויים פעילים, יוכלו לקבל את ההתראות לנייד במקרה שלא הפעילו חניה בכחול לבן ורק באזורים שבהם נפרסה המערכת בשיתוף עם הרשות המקומית. הטכנולוגיה תפעל עם אפליקציות חניה ובשיתוף פעולה עם חברות טכנולוגיה נוספות מתחומי התחבורה והחניה בישראל וברחבי העולם.

אז איך זה עובד? הטכנולוגיה של Wisesight ממפה את כלי הרכב שחונים ברחוב ועורכת בדיקה מאובטחת מול מערכת החניה של הרשות העירונית. במידה ובעל הרכב לא שילם על החניה ואינו זכאי לפטור כלשהו בתשלום אגרת חניה, ובתנאי שהרכב רשום בחשבון פנגו, נשלח לגורם הרלוונטי בחשבון מסרון (SMS) מזוהה עם תזכורת להפעיל חניה על מנת להימנע מדו"ח: "חונה בכחול לבן? לא לשכוח להפעיל פנגו".

העיר הראשונה בישראל ובכלל בעולם שבה הטכנולוגיה נמצאת בשלבי פריסה מתקדמים היא כפר סבא שחזונה הוא להפוך "לעיר ללא דוחות". במהלך החודשים האחרונים הוטמעה המערכת של Wisesight כפיילוט (תכנית הרצה) במספר אזורים בכפר סבא שבהם מתבצעת גביית תשלום על חניה בכחול לבן. במסגרת הפיילוט, נהגים שלא שילמו על החניה קיבלו מסרון המזכיר להם להפעיל פנגו על מנת להמנע מדו"ח. כאמור, המסרונים שנשלחו לנהגים הגבירו את אחוז הנהגים המשלמים על חניה בפועל.

המערכת היא חלק מפרויקט של "עיר חכמה" של עיריית כפר סבא, המבוססת על מצלמות הפרוסות בשלושה מתחמי חניה באזור "חניוני מרכז העיר ורחוב ויצמן": פינת רחובות דוד אלעזר/כרמל (50 חניות), אזור השוק (50 חניות), אזור השוק – חניון כנרת (150 חניות).

ערים רבות בארץ ובעולם, נמצאות במגעים עם נציגי החברה, ועל פי הצפי במהלך החודשים הקרובים הן צפויות לרכוש את הטכנולוגיה ובכך להביא בהדרגה הן להגברת התשלום והן להפחתת כמות דוחות החניה שמקבלים התושבים.

עפ"י הנתונים מהאתרים שבהם פועלת הטכנולוגיה בשטח: כבר היום, עם קבלת מסרון התזכורת להפעלת חניה בכחול לבן, מעל ל-40% מהנהגים (מבין אלה שלא הפעילו חניה) עושים את זה בעקבות הסמס שנשלח אליהם מפנגו ובכך נמנעים מקבלה של דוח חניה. מרגע משלוח המסרון ועד להגעת הפקח אל הרכב - יינתן לנהגים זמן סביר להספיק להפעיל את התשלום על החניה. המסרון יישלח רק למי שלא הפעילו תשלום על חניה בעת היציאה מהרכב.

יתרון נוסף של הטכנולוגיה של Wisesightהוא במימד המוניציפאלי, הטכנולוגיה מסייעת לגורמי ההחלטה העירוניים בזיהוי עומסי התנועה, פילוח זהות החונים ע״פ קטגוריות, תפוסה וזמינות החניות הפנויות וכל זאת בזמן אמת. לא זו בלבד, המערכת מייעלת את עבודת הפקח וחוסכת חיכוכים העלולים לגרום לאלימות פיזית ומילולית עם התושבים ומפנה את זמנו לעיסוק בנושאים חשובים כמו פיקוח על רשיונות עסק וניקיון הערים.

שוק החניה העולמי נאמד ב-5.5 טריליון דולר, כאשר על פי נתונים עולמיים רק 1 מכל 3 נהגים משלם בפועל על חניה. התוצאה היא אובדן הכנסות משמעותי לעיריות ומהצד השני קנסות שנאלצים לספוג החונים, במקרים רבים רק בגלל ששכחו לשלם או לא היו מודעים לצורך בתשלום.


הטכנולוגיה של Wisesight באה לגשר על הפער הזה בין נהגים ששוכחים להפעיל חניה, תורמת להגדלת שיעור המשלמים על חניה, בכך מביאה להפחתת היקף הדוחות הניתנים על ידי הרשויות המקומיות. מבחינת העיריות התרומה היא הגדלת ההכנסות השוטפות של העיריות מתשלומי חניה במקום מדוחות ובכך להפחית את החיכוך עם האוכלוסיה.

רועי אלבז, מנכ"ל פנגו: "כשהקמנו את פנגו בנינו חזון שמטרתו לייצר לנהגים את הערך הרב ביותר, ואנחנו שמחים להביא לנהגים עוד פתרון טכנולוגי מתקדם שמגשים את החזון הזה. הפיצ'ר החדש יפחית עוד יותר את כמות הדוחות שמקבלים נהגים ויייצר להם חיסכון כספי ניכר. אנחנו מודים לעיריית כפר סבא שהייתה הראשונה להרים את הכפפה ולשתף פעולה עם הטכנולוגיה".

עקיבא ערמון, מנכ"ל Wisesight: "אנו רוצים להודות לעיריית כפר סבא שהייתה הראשונה שבחרה להתקין את המערכת ובתום תקופה קצרה כבר נהנית מהיתרונות שיש לה להציע. חברתנו מתמקדת במתן שירותי עיר חכמה לעיריות השונות ומתמקדת היום בנושא החניה. המודל אותו אנו מציעים הינו לטובת החונה ולטובת העיריה גם כן והינו בבחינת מהפכה בתחום זה. אנו מזמינים ערים נוספות ללמוד ולאמץ את המודל.

אודות פנגו
פנגו היא אפליקציה המובילה בישראל לשירותי חניה, רכב ודרך. בתחום החניה מעניקה החברה שירות לתשלום על חניה בכחול לבן בכל רחבי הארץ באמצעות אפליקציה וכן את שירות החניון המהיר בלמעלה מ-200 חניונים ברחבי הארץ. בתחום הרכב מעניקה פנגו שירותי תיקון פנצ'ר, חילוץ, שטיפת רכב (שטיפומט), ואת שירות "פנגו עד הבית" שמציע איסוף הרכב לטיפול לטסט השנתי ולמוסך. בתחום הדרך מציעה חבילת חילוץ ואת שירות כבישי אגרה המאפשר רישום ותשלום על נסיעות בנתיב המהיר לתל אביב ובכביש 6 חוצה צפון החדש.

אודות Wisesight
Wisesight שהוקמה ב-2016 על ידי עקיבא ערמון, ראם רוקח, איתי קדוש, וארז רוקח מפתחת טכנולוגיות זמן אמת לעיר חכמה ובפרט לעולמות החניה החכמה. חזון החברה הינו "עיר ללא דוחות". הטכנולוגיה של החברה מביאה לאופטימיזציה של התשלום על החניה באמצעות הגדלת מספר החונים המשלמים בפועל על חניה ובהתאמה מביאה לקיטון במספר הדוחות הניתנים על ידי פקחים. החברה החלה לפרוס את הטכנולוגיה שלה בעיר כפר סבא ובאשדוד ועתידה להיכנס לערים נוספות בישראל ובארה"ב עד סוף 2019.

לצפייה בסרטון תדמית של Wisesight:
https://drive.google.com/open?id=1PlsDFnKaw_fTJxwD7EYaGmf1KhOk2XI5




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il