TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

רשות ניירות ערך והבורסה לניירות ערך במהלך משותף מפרסמות "קול קורא" לקידום חדשנות טכנולוגית בתחום הברוקראז' הקמעונאי בישראל


לוגו הבורסה
יו"ר רשות ניירות ערך, ענת גואטה: "מתפקידנו לייצר למשקיע היצע איכותי, נגיש, מוזל ומתקדם של שירותי מסחר בניירות ערך. לכן, היום אנחנו משיקים מהלך שנועד לאפשר לחברות פינטק לפעול בישראל, להיטיב עם ציבור המשקיעים וליישר קו עם שוקי ההון המתקדמים בעולם. הברוקרים הקמעוניים יצטרפו לשחקנים הקיימים בשוק ויאפשרו את הגברת התחרות בשוק".

מנכ"ל הבורסה לניירות ערך, איתי בן זאב: "כחלק מהתוכנית האסטרטגית של הבורסה, אנו פועלים יחד עם רשות ניירות ערך לפתוח את הבורסה בתל אביב לשחקנים חדשים, בדומה למקובל בבורסות בעולם. אנו פועלים להסרת החסמים וקידום הכללים לכניסת חברי בורסה חדשים. אנו בטוחים כי כניסתם של שחקנים חדשים לשוק ההון המקומי, יגבירו את התחרות על ציבור המשקיעים ויהפכו את הבורסה בתל אביב לדומיננטית ולנגישה יותר לציבור הרחב"

רשות ניירות ערך והבורסה לניירות ערך מפרסמות היום (14.08.2019) לראשונה "קול קורא" המופנה לכלל הגורמים המעוניינים לפעול כברוקר קמעונאי בישראל, בין אם במסחר בניירות ערך ובין אם בהפצה של קרנות נאמנות.


המהלך נועד לאפשר לציבור הרחב ליהנות משירותי מסחר ישירים, מתקדמים, זולים ונגישים יותר ותואם את התכניות האסטרטגיות של הרשות והבורסה לקידום חדשנות טכנולוגית בשוק ההון והוזלת עלויות של השירותים הפיננסיים. כמו כן, צעד זה הינו בהמשך ישיר למודל החדש שמקדמת הרשות "ניהול תיקים 2.0", שפורסם, לאחרונה, להערות ציבור.

כחלק מגיבוש המהלך ולאחרונה, הרשות והבורסה נפגשו עם כ- 15 גופים שונים ובכוונתן לקדם שינויים ברגולציה ובתקנון הבורסה במטרה להקל עוד יותר על הפעילות של ברוקרים קמעונאים בשוק המקומי, בדגש על הפחתת דרישות הון ודיגיטציה מלאה של תהליך פתיחת חשבון ניירות ערך, כנהוג בשוקי ההון המפותחים והמתקדמים בעולם. צעדים אלו הינם במטרה להגדיל את מגוון הברוקרים הפועלים בשוק ההון המקומי תוך הגברת התחרות על ציבור המשקיעים.

כאמור, הרשות והבורסה מפרסמות היום "קול קורא" במטרה לאפשר לגופים המעוניינים לפעול בשוק ההון המקומי כברוקר קמעונאי, להתייחס ולהעלות את האתגרים המרכזיים והצעדים הדרושים להצלחת המהלך מנקודת מבטם. בהתאם להתייחסויות אשר יתקבלו, הרשות והבורסה יבחנו את השינויים וההתאמות הנדרשות ברגולציה הקיימת וכן שינוי הכללים בתקנון הבורסה לטובת קידום המהלך.

הבורסה והרשות מאפשרות לכלל הגורמים המעוניינים בכך, לבחון את האפשרות לפעול בשוק ההון המקומי כברוקר קמעונאי, להתייחס לנושא ולחסמים המקשים על פיתוח תחום זה בישראל.
מועד אחרון להעברת התייחסות הינו 15.9.2019.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il