TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

קבוצת IFF מדווחת על תוצאות הרבעון השני של 2019


IFF

International Flavors & Fragrances Inc. (נאסד"ק: IFF; יורונקסט פריז ובורסת ת"א: IFF) מדווחת היום על תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של שנת 2019 אשר הסתיים ב-30 ביוני, 2019 ומעדכנת את תחזית ההכנסות לשנת 2019.


תגובת ההנהלה
"אני שמח לדווח כי עמדנו ביעדי הרווחיות שלנו לרבעון השני וזאת למרות אתגרים בשורת ההכנסות, כפי שצפינו" אמר אנדראס פיביג, יו"ר ומנכ"ל IFF. "באמצעות תוכנית ההתייעלות שלנו, שהינה בליבת העסקים של הקבוצה, לצד רכישות סינרגטיות, השגנו שיפור של 80 נקודות בסיס בשולי הרווח התפעולי המתואם בנטרול הפחתות – צמיחה מואצת לעומת ביצועינו ברבעון הראשון.


"מאמצי ההטמעה שלנו נמצאים בעיצומם ואנו מתקדמים מצוין. בעסקים בהם התאמנו את גישת ה-go-to-market שלנו הצמיחה הייתה חזקה ועלתה בשיעור חד-ספרתי גבוה. כמו כן, ביצענו היטב את התוכנית שלנו להפחתת עלויות באמצעות סינרגיות אשר איפשרה חיסכון של 15 מיליון דולר במחצית הראשונה של 2019. בהתבסס על ביצועינו עד כה והתחזית להמשך השנה, העלנו את היקף החיסכונות הצפויים שלנו לשנת 2019 לכ-40 מיליון דולר, מעל להערכה המוקדמת שלנו לחיסכונות של 30-35 מיליון דולר.


"באשר לשנה במלואה, אנו בטוחים ביכולתנו להשיג שיפור ברווח התפעולי המתואם, מאחר ותהליכי התייעלות וסינרגיות הקשורות להטמעת חברות מקזזים במידה ניכרת את הקיטון השולי הצפוי בהיקף המכירות. כמו כן עדכנו את הרווח למניה בנטרול הפחתות לטווח שבין 6.15$ ל-6.35$, זאת נוכח השינוי בשיעור המס האפקטיבי הממוצע על הפחתת נכסים בלתי מוחשיים ושינוי בערך אופציות הניתנות לפדיון שניתנו במסגרת שותפויות.


"בכדי לשקף את האמון שלנו באסטרטגיה ארוכת הטווח של החברה, ובייצור תזרים מזומנים חזק, אנו שמחים להודיע כי אנו מעלים את היקף הדיבידנד המחולק ברבעון. מהלך זה מציין עשור של העלאות דיבידנד עקביות ומדגיש את סיכויי הצמיחה העתידיים שלנו ואת מצבנו הכספי האיתן.

תוצאות החברה המאוחדת לרבעון השני של 2019
המכירות ברבעון השני של שנת 2019 עלו ב-40% והסתכמו ב-1.3 מיליארד דולר, בהשוואה למכירות בהיקף של 920 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד, והן כוללות את תרומת המכירות של פרוטרום. תוצאות החברה המאוחדת כוללות צמיחה מנוטרלת מטבע של 1% הכוללת חברות שנרכשו ופעילויות מופסקות.


הרווח למנייה ברבעון השני של שנת 2019 הסתכם ב-1.20 דולר למנייה בדילול מלא בהשוואה לרווח של 1.25 דולר למנייה בדילול מלא ברבעון המקביל אשתקד. בנטרול ההשפעות החד-פעמיות, הרווח המתואם למנייה בנטרול הפחתות הסתכם ב-1.61 דולר למנייה בדילול מלא ברבעון השני של שנת 2019 בהשוואה לרווח של 1.71 דולר למנייה בדילול מלא ברבעון המקביל אשתקד, בו הרווח התפעולי המתואם הושפע באופן שלילי מהוצאות ריבית גבוהות יותר וכן ממניות שהונפקו הקשורות לרכישת פרוטרום.

חטיבת הריחות
המכירות ברבעון השני של שנת 2019 עלו ב-1% או ב-6.2 מיליון $ והסתכמו ב-475.7 מיליון דולר. צמיחה מנוטרלת מטבע של 4%, עם צמיחה במרבית האזורים והקטגוריות. הצמיחה החזקה ביותר הייתה בתחומי חומרי הגלם ומוצרי ריח לצריכה, אשר צמחו שניהם בשיעור חד-ספרתי בינוני. תחום הבישום גדל בהיקף חד-ספרתי נמוך, אשר נבע בעיקר מכניסת לקוחות חדשים, בייחוד באירופה, אפריקה והמזרח התיכון.
הרווח בחטיבת הריחות צמח ב-13%, וב-19% בנטרול השפעות מטבע, זאת עקב היתרונות שהושגו בעלויות ובתהליכי התייעלות, לצד מחירים נמוכים יותר בעלויות התשומה.

חטיבת הטעמים
המכירות ברבעון השני של שנת 2019 קטנו ב-4% או ב-16.4 מיליון דולר והסתכמו ב-434.2 מיליון דולר. קיטון מנוטרל מטבע של 1%, מאחר הצמיחה באסיה ובאירופה, אפריקה והמזרח התיכון יותר מקוזזה עם השחיקה המתמשכת בהיקפי המכירה ללקוחות בינלאומיים באמריקה הלטינית ובצפון אמריקה. מנקודת מבט קטגורית, הצמיחה החזקה ביותר בטעמים שאינם מתוקים (Savory) ובמשקאות.


הרווח בחטיבת הטעמים ירד ב-11%, וב-6% בנטרול השפעות מטבע, מאחר והיתרונות מתהליכי ההתייעלות יותר מקוזזו עם מרווחי המכירה של חומרי הגלם ותמהיל המכירות.

חטיבת פרוטרום
המכירות ברבעון השני של שנת 2019 הסתכמו ב-381.7 מיליון דולר. בסולו, מכירות חטיבת פרוטרום בנטרול מטבע נותרו יציבות, כולל תרומתן של רכישות ופעילויות מופסקות. המכירות הושפעו לחיוב מהרכישות שבוצעו וקוזזו עם ירידה בחומרי הגלם בתחומי הטעמים והריחות - CitraSource, וכן מקיטון במחיר מוצרים המושפעים ממחיר חומרי הגלם בתחום הצבעים הטבעיים, לצד חולשה באירופה, אפריקה והמזרח התיכון בפתרונות טעם, פתרונות טעמים שאינם מתוקים (Savory), ושיווק ומכירה.


הרווח בחטיבת פרוטרום הסתכם ב-37 מיליון דולר ברבעון השני של שנת 2019 או ב-77 מיליון דולר בנטרול הפחתות. שיעור הרווחיות ממשיך להיות מושפע מניהול עלויות קפדני וסינרגיות הקשורות לרכישות שבוצעו.

דיבידנד רבעוני
ב-5 באוגוסט 2019 אישר דירקטוריון החברה העלאה של 3% או 2 סנט בהיקף הדיבידנד המחולק ברבעון ל-75 סנט למניה רגילה של החברה. הדיבידנד הרבעוני ישולם ב-4 באוקטובר 2019 לבעלי מניות אשר החזיקו במניות החברה ביום ה-23 בספטמבר 2019. כולל הפעם הנוכחית, העלתה IFF את הדיבידנד הרבעוני שלה בפעם העשירית ברציפות.

תהליכי אכיפה
במסגרת תהליך המיזוג של פרוטרום, IFF התוודעה לטענות לפיהן שתי פעילויות של פרוטרום שפעלו בעיקר ברוסיה ואוקראינה ביצעו תשלומים לא ראויים לנציגים של כמה לקוחות. IFF ביצעה מידית חקירות בעניין טענות אלו, בסיוע חברות ייעוץ משפטי וראיית חשבון חיצוניות לחברה. החקירות שמבצעת IFF טרם הושלמו, אבל ממצאים ראשוניים מצביעים שתשלומים לא ראויים שולמו ושאנשי מפתח בהנהלה הבכירה של פרוטרום באותה עת היו מודעים לתשלומים אלו. IFF לא מצאה כל ראיה המצביעה על כך שלתשלומים אלו היה קשר כלשהו לארה"ב.


על בסיס תוצאות החקירות, נכון להיום, IFF מאמינה שתשלומים לא ראויים אלו אינם מתבצעים עוד וכי היקף המכירות המוערכות שהושפעו מכך הינו נמוך מ-1% מהמכירות המאוחדות של IFF ופרוטרום ב-2018. IFF אינה מאמינה כי ההשפעה של נושא זה הינה או עשויה להיות מהותית לתוצאות פעילותה של IFF או למצבה הפיננסי.


IFF מחויבת לסטנדרטים הגבוהים ביותר של אתיקה ואכיפה ולחברה מדיניות נוקשה בנושאים אלו הנבחנת ומתעדכנת באופן קבוע. בהתאם למדיניות זו, IFF מבצעת או תבצע פעולות תיקון נדרשות באשר לנושא שהובא לעיל. למרות שהחקירות נמשכות, בהתבסס על הממצאים נכון להיום ופעולות אכיפה נוספות הקשורות במיזוג, IFF אינה מודעת, נכון לעכשיו, למקרים דומים נוספים של התנהגות בלתי הולמת.

באשר לשנה במלואה, צופה החברה הכנסות שבין 5.15 ל-5.25 מיליארד דולר בשנת 2019. על בסיס משולב ובנטרול השפעות מטבע, הצמיחה צפויה לנוע בין 3% ל-5%.


החברה צופה כי הרווח המתואם למנייה בנטרול הפחתות ינוע בין 6.15 ל-6.35 דולר, בעיקר עקב השינוי בשיעור המס האפקטיבי הממוצע הקשור להפחתת נכסים בלתי מוחשיים ושינוי בערך אופציות הניתנות לפדיון שניתנו במסגרת שותפויות. על בסיס משולב, ובנטרול השפעות מטבע, החברה צופה רווח מתואם למניה מנוטרל הפחתות של 6% עד 9%. בנוסף צופה החברה כי הרווח המתואם למנייה ינוע בין 4.85 ל-5.05 דולר וזאת בהשוואה לתחזית המקורית לרווח של 4.90 ל-5.10 דולר.

פרטי שידור אודיו:
החברה תדון בתוצאות הפיננסיות של הרבעון השני של שנת 2019, במסגרת שיחת אודיו משודרת שתתקיים היום, ה-6 באוגוסט 2019 בשעה 17:00 שעון ישראל. השיחה והמצגת הנלווית לה יהיו זמינים בקטגוריית קשרי המשקיעים באתר האינטרנט של החברה בכתובת: http://ir.iff.com/. אם נבצר מכם להאזין לשיחת האודיו, הקלטת השיחה תהיה זמינה לשידור חוזר כשעה לאחר השיחה ותהיה זמניה באתר IFF למשך שנה.

הודעה זו פורסמה בשפה האנגלית ונוסח זה הינו תרגום לשפה העברית. בכל מקרה של סתירה בין ההודעה בשפה האנגלית לתרגום ההודעה בעברית, גובר הנוסח בשפה האנגלית כפי שפורסם על ידי החברה.

אודות IFF
International Flavors & Fragrances Inc. (נאסד"ק: IFF; יורונקסט פריז ובורסת ת"א: IFF) הינה מובילה בתחום החדשנות בטעמים, בריח ובתזונה עם למעלה מ-110 מפעלי ייצור, 100 מרכזי פיתוח ו-33 אלף לקוחות בעולם. בבסיס פעילותנו, אנו מונעים על ידי תחושה של פיתוח ותמיד שואלים "מה אם?". תשוקה זו לגילוי מדרבנת אותנו ליצירת מוצרים חדשניים שלקוחותינו נחשפים אליהם במסגרת יותר מ-150 אלף מוצרים ייחודיים הנמכרים מדי שנה. צוות העובדים, המונה כ-13 אלף איש בעולם, עושה שימוש בתובנות של לקוחותינו בתחום המחקר והפיתוח והיצירתיות, כמו גם בקרבה ללקוחות, על מנת לפתח מוצרים ייחודיים. לפרטים נוספים אנא ראו www.iff.com, Twitter, Facebook, Instagram ו-LinkedIn.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il