TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

גזית גלוב מדווחת על סיום הבניה ותחילת אכלוס פרויקט G כוכב הצפון, תל אביב


ירון אשל מנכל גזית גלוב ישראל צילום יחצ
בין השוכרים בפרויקט בשכונת G כוכב הצפון: שופרסל אקספרס, דליקטסן מבית R2M , מקדונלדס, גלידת 'גולדה', סטימצקי, חומוס כספי, פיצוחי חממה, אבו חילווה (האטליז הידוע מיפו), פיצה ZOTA, מספרת בוטיק 'קולי' ועוד

פרויקט G כוכב הצפון עתיד להיפתח תוך 3 חודשים

גזית גלוב מודיעה כי חברת הבת בבעלותה המלאה, גזית ישראל, קיבלה טופס 4 והחלה באכלוס הפרויקט הנמצא בשכונת כוכב הצפון בתל אביב.

הפרויקט יהווה את המרכז השכונתי לתושבי השכונה והאזור וייתן מענה לצרכי היום יום לרבות שירותים בילוי ופנאי.

בין השוכרים בפרויקט: שופרסל אקספרס, דליקטסן מבית R2M , מקדונלדס, גלידת 'גולדה', סטימצקי, חומוס כספי, פיצוחי חממה, אבו חילווה (האטליז הידוע מיפו), פיצה ZOTA, מספרת בוטיק 'קולי'.

הפרויקט הוקם על 4.5 דונם בלב השכונה על רחוב מאיר יערי וכולל כ- 2,200 מ"ר להשכרה. בפרויקט חניון תת קרקעי עם כ– 100 מקומות חנייה.

ירון אשל, מנכ"ל גזית ישראל אמר היום: "G כוכב הצפון מצטרף לתיק הנכסים האיכותי והייחודי של החברה בשכונות הצפוניות של תל אביב. מרכז זה הינו בהמשך לאסטרטגית החברה להקמת מרכזים שכונתיים באזורים צפופי אוכלוסין.


בהתאם לניסיון העבר שלנו גם הפעם התאמנו את התמהיל לצרכי השכונה והאזור. אנו שמחים ונרגשים להביא לתושבי השכונה את המרכז המסחרי. המרכז יפתח בתוך שלושה חודשים ואנו בטוחים כי יהווה את המענה הנדרש כל כך לתושבי השכונה והסביבה, הן לצרכי היום יום והן לצרכי ההסעדה והפנאי."

אודות גזית גלוב
גזית גלוב הנה חברה גלובאלית העוסקת ברכישה, השבחה, פיתוח וניהול של מרכזים מסחריים ונכסים בעלי שימושים מעורבים בצפון אמריקה, ברזיל, ישראל, צפון, מרכז ומזרח אירופה תוך התמקדות בערים מרכזיות באזורים אורבאניים צומחים. גזית גלוב נסחרת בבורסה בתל אביב (TASE: GZT) ונכללת במדד ת"א 35. ליום 31 במרץ 2019 הקבוצה מחזיקה ומנהלת 103 נכסים המשתרעים על שטח בנוי להשכרה של כ- 2.5 מיליון מ"ר בשווי של כ- 39.9 מיליארד ש"ח. בנוסף, מחזיקה החברה בכ- 9.9% מהון המניות של First Capital Realty Inc.


גזית גלוב ישראל (פיתוח) בע"מ, בבעלותה המלאה של גזית גלוב (100%), היא אחת מחברות הנדל"ן המניב המובילות בישראל. החברה הוקמה בשנת 2005 ומאז עוסקת ברכישה, ייזום, פיתוח וניהול של מרכזי מסחר עירוניים ואזוריים המספקים צרכים יומיומיים של האוכלוסייה, משלבים קניות, מזון ופנאי ופועלים תחת המותג G. החברה מחזיקה ומנהלת 10 מרכזים מניבים (בעיקר במרכז הארץ), נכס נוסף הנמצא בשלבי פיתוח ובשתי קרקעות נוספת לבנייה עתידית. שווי נכסיה של החברה כ – 3 מיליארד ₪, השטחים המנוהלים ע"י החברה הינם בהיקף של 182,000 מ"ר.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il