TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

ג'וניפר נטוורקס משיקה גרסה חדשה של Juke 2.2


גוניפר נטוורקס
מוסיפה יכולות תמיכה ב- Kubernetes

בדצמבר 2018 הכריזה ג'וניפר נטוורקס על רכישת HTBASE ופתרון Multicloud Container של החברה, Juke. במהלך 6 החודשים מאז – צוותי הפיתוח של שתי החברות עמלו על שיפור וייעול הפלטפורמה החדשנית לניהול אחסון ענן מבוזר בסביבות Multicloud Container. כעת שוחררה לשוק גרסת 2.2 של Juke עם ממשק משתמש חדש, אינטגרציה עם Kubernetes וממשק CSI, כמו גם מערכת חדשה ל- snapshot ויכולות תזמון (scheduler) מתקדמות.

ג'וניפר ממשיכה להקל על חברות את המעבר לסביבות מרובות עננים (multicloud) ועתירות אוטומציה – והתוספת של Juke מוסיפה יכולות ניהול אחסון (storage) בסביבות אלו והנה תוספת טבעית ומשלימה לפלטפורמת Contrail SDN המספקת שירות דומה בהיבט קישוריות ואבטחת מידע.

Cotrail מספקת ניהול מבוסס תוכנה (SDN) לרשתות ומערכות אבטחת מידע בסביבות של עננים פרטיים וריבוי ענניים. בניגוד למערכות SDN אחרות – Contrail מציעה עוד מספר יתרונות ויכולות. בדומה ל- Juke הפלטפורמה מספקת רשת תקשורת מאובטחת ואוטומטית מבוססת תוכנה עבור (בין השאר) Kubernetes Clusters. ניהול הרשת בסביבה כזו באמצעות Contrail ו- Jukeמספקת בראש ובראשונה הפשטה (abstraction) של שכבות האחסון, הקישוריות ואבטחת מידע הפשטה זו מאפשרת בניית שירותי Containers ללא תלות בספק השירות (no lock-in). יתרונות בולטים נוספים הם שימוש בכלים עתירי אוטומציה, שיפור ביכולות הגידול (Scale), אינטגרציה מלאה עם CNI (Container Network Interface), איזון עומסים ומיקרו סגמנטציה (Micro segmentation).

ניתן להשתמש ב- Juke וב- Contrail בנפרד אך השילוב ביניהם מושלם, שכן Contrail מספק יכולות אוטומוציה קישוריות ואבטחת מידע לצד Juke המוסיף יכולות דומות מעולם האחסון לסביבות מולטיקלאוד ו-Kubernetes.

מה עושה Juke?
דמיינו מערכת קבצים אוטומטית למפתחים - ערה להשהיות (latency), מוגדרת תוכנה (SD), שהינה אגנוסטית לספקי מחשוב הענן (AWS, GCP, Azure) ולמערכות האחסון. זה מה ש- Juke יכול לעשות. הוא מאפשר למפתחים להתמקד בכתיבת יישומים ללא תלות וללא נעילה (lock in) לספקית ענן זו או אחרת. גם עבור צוותי התשתית והתפעול הופך Juke את אדמיניסטרצית האחסון לקלה מתמיד.

Juke, מציג לקונטיינרים שכבת אחסון מפושטת, עתירת אוטומציה ובכך מאפשר אחסון עקבי בסביבות Ops ו- DevOps. מפתחים יכולים להתמקד בצורה אפקטיבית יותר בפיתוח יישומים. ארכיטקטורים, אדמיניסטרטורים ו- SREs יכולים להתמקד בקביעת מדיניות של משאבי מחשוב ואחסון המנוהלים על ידי Juke כך שמשאבים אלו יפעלו בהתאם למדיניות ה- IT: עלויות, אמינות, עמידה בתקינה (GDPR) ועוד – כל זאת ללא תלות בספק שירות כזה או אחר.

בעזרת Juke, מפתחים יוכלו כעת להפוך את משאבי האחסון למבוססי תוכנה ללא תלול בתשתית הענן. Juke מאפשרת לעשות זאת בזריזות ובקלות בהתאם ליעדים התקציביים של החברה.

מה חדש ב- Juke 2.2?
בגרסה 2.2, התווספו ל- Juke שיפורים רבים הכוללים:
תמונת מצב של נפח הפעילות וניהול שיבוטים (clone) לשיפור האמינות ויכולות הניידות.
שיפורים ביכולות הפריסה וההתקנה של Juke הופכים את חוויית ההתקנה לקלה ופרודקטיבית.
אינטגרציה עם יכולות הגידול (scale) המובנות של Cluster Kubernetes מאפשר לארגון להתפרש על עננים ואתרים שונים.

יכולות האחסון של Juke מאפשרות לארגונים לבנות Kubernetes Cluster אחד על פני מספר עננים – זאת להבדיל מיישום סטנדרטי של Kubernetes Cluster בסביבה מרובת עננים המצריך הפעלה וניהול של מספר עננים במקביל.

אופטימיזציית עלות בסביבת Multicloud: העברת עומסי עבודה בין עננים פרטיים ועננים ציבוריים, בהתאם לעלות המשאבים.


גישה אוטומטית למשאבי Multicloud על מנת להתאים דרישות מחשוב לסביבה דינאמית: כאשר משתמשים זזים, Juke יכול לנייד משאבי האחסון קרוב יותר למשתמשים על מנת לספק את חוויית השימוש הטובה ביותר.


ניהול חכם של עלויות הענן באמצעות קביעת מדיניות הפעלה עבור Scaling: לדוגמה שימוש במשאבים מקומיים על מנת לחסוך בעלויות תוך הסתמכות על משאבי הענן כאשר השימוש והעומס גדלים.

בשורה התחתונה, Juke ו- Contrail מפשטים משמעותית את היבטי הקישוריות, אבטחת מידע והאחסון בסביבה מרובת עננים ומאפשרים בניית יישומים גמישים מבוססי Containers המתרחבים ומתכווצים על פי דרישה, כולל העברת עומסים בין עננים על מנת לאזן או על מנת להנות מעלות טובה יותר אצל ספק ענן נוסף. כל זאת, ללא צורך לכתוב מחדש את הקוד ליישום. ברוכים הבאים ל- Juke.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il