TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אופקטרא הציבורית חושפת פרטים נוספים על עסקת המיזוג עם היי פארמה


אופקטרא
שמוליק לוי, מנכ"ל אופקטרא: "אנו שמחים לקדם את עסקת היי פארמה שמייצרת ערך לבעלי המניות שלנו ושל היי פארמה
שמוליק לוי, מנכ"ל אופקטרא: "אנו שמחים לקדם את עסקת היי פארמה שמייצרת ערך לבעלי המניות שלנו ושל היי פארמה. להיי פארמה ישנם 4 רישיונות, 12 זני צמחי קנאביס המתאימים לדרישות הרגולטוריות ושותפות עם קיבוץ עם שטח משמעותי המיועד למפעל לקנאביס רפואי בהיקף של 1,250 מ"ר והיקף גידול של כ-5 דונם בשלב הראשון שחלקו יהיה ב- indoor וזאת מתוך 200 דונם בסה״כ שהועמדו לטובת החברה.

במהלך החודשים האחרונים, לקראת העסקה, גייסנו הון משמעותי ועם השלמת העסקה צפוי להיכנס כסף נוסף שיבטיח את הפיכתה של היי פארמה לחברה גדולה. בנוסף, היי פארמה השלימה מצידה גיוס הון וכעת מגבשת את הצוות הניהולי הבינלאומי שיהפוך אותה לחברה בסדר גודל בינלאומי. לאחר המיזוג, המיצוב העסקי העתידי המצופה מהיי פארמה, הוא להיות בשורה הראשונה של חברות הקנאביס הרפואי הנסחרות בחו"ל וזאת לאור ניסיונם העסקי הרב של המשקיעים החדשים וניסיונם הגלובלי .

עיקרי הדיווח:

· נכסי היי פארמה:

o 4 קודי עוסק (אישורים זמניים) לריבוי, גידול (IMC-GAP), ייצור (IMC-GMP), הפצה ושיווק (IMC-GDP) של קנאביס רפואי.

o זכויות לגבי 12 קווים (זנים) של צמח הקנאביס. מדובר בזנים אשר יובאו לישראל ע"פ כל הדרישות הרגולטוריות ונרשמו כנדרש.

o היי פארמה החלה בעבודות ונמצאת בהליך של הקמת מתקן לגידול וריבוי קנאביס רפואי. על פי היי פארמה הצפי לסיום הקמת מתקן הגידול הינו תוך שנה. מתקן זה ממוקם בשטחי קיבוץ רמות מנשה, ובאפשרות היי פארמה להגדיל את מתקן הגידול עד לכ-200 דונם.

o מתקן הגידול יהא בשלב הראשוני על שטח של כ - 5 דונם כאשר לפחות 2 דונם מתוכו יהא גידול Indoor.

o מפעל (מתקן למיצוי שמנים ואריזת קנאביס ועוד) בשלבי הקמה (לאחר שיתקבלו כל האישורים האחרונים), אשר יוקם בשטחי הקיבוץ ובסמוך לחוות הגידול והריבוי. המפעל אשר צפוי להיבנות על שטח של עד כ- 1,250 מ"ר נבנה במקום מפעל ישן על קרקע אשר מוגדרת לתעשייה. להערכת היי פארמה למפעל הממוקם בסמוך למתקן הגידול יתרונות רבים הבאים לידי ביטוי ביעילות תפעולית ושליטה על כל מערך הייצור, יתרון רגולטורי, וחיסכון בעלויות (כולל אבטחה וכד') ושמירה על אבטחת איכות בסטנדרטים הגבוהים ביותר (התוצרת אינה משונעת מאתר א' לאתר ב'). היי פארמה מעריכה כי השלמת בינוי המפעל צפויה להיות עד המחצית השניה של שנת 2020 בהתאם לקבלת כל האישורים הנדרשים מהרשויות.

o קיבוץ רמות מנשה, אחד מבעלי המניות בחברה, הקנה להיי פארמה זכות שימוש בכל הקרקע אשר עליה מוקם המפעל, מתקן הגידול והתשתיות הנדרשות וזאת ללא עלות, דבר שיחסוך כסף רב להיי פארמה לאורך כ- 25 שנים. בנוסף, תשתיות הקיבוץ (חשמל, מים, כבישים ושבילי גישה וכיו"ב) מאפשרות הקמה מהירה ויעילה של המפעל ומתקן הגידול והן את תפעולם המלא בהמשך.

· השקעות בהון היי פארמה

o בחודש אפריל 2019 נחתם הסכם השקעה בהיי פארמה במסגרתו גויס סך כולל של כ-11 מיליון ש"ח המשקף שווי של 1,748 ש"ח למניה אחת של היי פארמה. בנוסף קיבלו המשקיעים כתבי Warrants הניתנים להמרה למניות רגילות היי פארמה. כתבי ה - Warrants הינם בעלי תוספת מימוש של בין כ-1,748 ש"ח לכ-3,496 ש"ח למניה.

o במהלך החודשים אפריל-יוני 2019 המשיכה היי פארמה להתקדם בביצוע העבודות לטובת הקמת החממות והמפעל.

o בסמוך להסכם החברה עם היי פארמה, צד ג' ביצע השקעה בהיי פארמה בסך כולל של כ-2 מיליון ש"ח. השקעה זו משקפת שווי של 2,000 ש"ח למניה של היי פארמה.

o החברה משקיעה סך של 7.25 מ' שקלים בהיי פארמה.

· עסקת המיזוג

o שלב א' – עסקת השקעה: שלב זה כולל עסקת השקעה בהיי פארמה בסך של כ- 7.25 מיליון ש"ח המקנה שיעור של כ-18% בהון המניות של היי פארמה (לא בדילול מלא). השקעה זו במחיר של 1,748 ש"ח למניה (זהה למחיר מניה של משקיעי חודש אפריל 2019 ונמוך בכ-% 14.4 משווי עסקה אחרונה). בנוסף קיבלה החברה כתבי Warrants הניתנים להמרה למניות הי פארמה בשיעור של 20% מכמות המניות שלה בהיי פארמה ובעלות תוספת מימוש של כ- 2,400 ש"ח לכל כתב Warrants.

o שלב ב' – עסקת מיזוג: השלמת המיזוג, עשוי להסתיים בחודשים הקרובים ובלבד שיתקבל אישור האסיפה הכללית של החברה למיזוג ואישור היק"ר כמפורט להלן. יובהר כי ככל שיתקבל אישור האסיפה הכללית ואישור היק"ר למיזוג, לדירקטוריון החברה שיקול הדעת הבלעדי להחליט, ללא קשר לעמידת היי פארמה בתנאים המתלים, על השלמת המיזוג וזאת גם אם טרם הושלם גיוס ההון על ידי היי פארמה או בטרם הקמת המפעל והחממות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il