TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

ספקית מובילה של שירותי ענן משיקה עם סייפ-טי שירות ל- 6 לקוחות אמריקאים


סייפטי
הפתרון המשולב מגשר על הפער האבטחתי שמונע מארגונים לעבור לגישה מבוססת ענן, מאפשר הטמעה מהירה וקלה אצל הלקוחות, ומנגיש גם לארגונים הפועלים במגזרים מפוקחים, כגון במגזר הממשלתי, בתחום הפיננסי או בתחום שירותי הבריאות, את המעבר לשירותים מבוססי ענן

סייפ-טי גרופ בע"מ ((NASDAQ, TASE: SFET ספקית של פתרונותSecure Access לסביבות ענן היברידי, מודיעה היום כי ספקית מובילה של שירותי ענן השיקה בהצלחה אצל שישה מלקוחותיה בארה"ב פתרון המשלב בתוכו את פתרון ה- Secure Data Access (SDA) של סייפ-טי.


פתרון ה-SDA של סייפ-טי מבוסס על טכנולוגיית התנועה ההפוכה (Reverse Access) מוגנת הפטנט של החברה, אשר מבטלת את הצורך בפתיחת פורטים נכנסים, ואינה דורשת שימוש ב-VPN או בחיבורי Proxy, אשר עלולים, לעיתים קרובות, להותיר את מערכות התקשורת פגיעות למתקפות.


הפתרון המשולב מגשר על הפער האבטחתי שמונע מארגונים לעבור לגישה מבוססת ענן, מאפשר הטמעה מהירה וקלה אצל הלקוחות, ומנגיש גם לארגונים הפועלים במגזרים מפוקחים, כגון במגזר הממשלתי, בתחום הפיננסי או בתחום שירותי הבריאות, את המעבר לשירותים מבוססי ענן.


הפתרון המשולב מאפשר ללקוחותיה של ספקית שירותי הענן לחבר באופן מאובטח את המשאבים והמידע המקומיים שלהם לשירות הענן של הספקית המובילה, מבלי לפתוח את חומות האש של הארגון. ביטול הצורך בפתיחה של חומת האש מעניק ללקוחותיה של ספקית שירותי הענן מגוון יתרונות, כגון:


הטמעה ותהליך הצטרפות פשוטים לשימוש בשירותיה של ספקית שירותי הענן
כתובת ה-IP אינה מפורסמת באינטרנט, כל התקשורת היא בתנועה יוצאת
הרשת הארגונית של הלקוח מוסתרת מהעולם החיצוני


"אנחנו גאים על השקת הפתרון עם ספקית שירותי הענן ולקוחותיה," אמר מנכ"ל סייפ-טי, שחר דניאל. "מדובר בהבעת אמון משמעותית בפתרון ה-SDA ובטכנולוגיית ה-Reverse Access שלנו, מצד ספקית מובילה של שירותי ענן."


אודות סייפ-טי גרופ בע"מ
סייפ-טי גרופ בע"מ (סימול Nasdaq, TASE: SFET) היא ספקית של פתרונות Zero Trust Access אשר נועדו לצמצם התקפות סייבר על שירותים עסקיים קריטיים ונתונים רגישים של ארגונים. הפתרונות של סייפ-טי לענן ולשרתים מקומיים מבטיחים שכל תרחיש הגישה של הארגון, לתוך הארגון ומחוצה לו מאובטחים ע"פ פילוסופיית ה"אשר קודם, תן גישה אח"כ" של Zero Trust. גישה זאת מניחה שאין אדם מאושר מראש, ללא תלות במיקומו הפיסי ושיוכו הארגוני, וכל משתמש אשר מנסה לגשת לשרות ארגוני בין אם הוא בענן או בתוך הארגון, חייב לקבל אישור גישה כשלב ראשון.


המגוון הרחב של פתרונות גישה מאובטחת של סייפ-טי מצמצמים את מרחב התקיפה הארגוני ומשפרים את סיכויי הארגון להגן על עצמו בפני מתקפות.


שכבת הגנה נוספת הינה שרות הפרוקסי הארגוני של סייפ-טי שמאפשר גלישה קלה, חסכונית, מאובטחת, וללא ניתוקים לאתרי WEB ברחבי העולם. השירות מאפשר חיבור אין סופי של משתמשים, ע"י התרחבות דינאמית כתלות במספר המשתמשים המחוברים.


בעזרת שימוש בטכנולוגיית ה reverse-access מוגנת הפטנט של סייפ-טי וטכנולוגיית ניתוב הרשתות הייחודית של החברה, ארגונים מסוגים שונים וגדלים שונים, יכולים לאבטח את המידע והרשתות שלהם כנגד מתקפות חיצוניות ופנימיות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il