TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

פרס ראשון 10,000 יורו: חברת וואווי בשיתוף טריפאדווייזר מכריזים על תחרות הצילום Huawei InFocus Awards


Huawei
בתחרות ישפטו צלמים מקצועיים , הקהל הישראלי מוזמן להשתתף בתחרות
חברת וואווי (Huawei) מכריזה היום (ג') על פתיחת תחרות הצילום האירופאיתHuawei InFocus Awards 2019 בשיתוף עם ענקית התיירות האינטרנטית TripAdvisor. התחרות תהיה פתוחה לכלל משתמשי וואווי בישראל ובמדינות CEE& Nordic(מרכז-מזרח אירופה והנורדיות), אשר יוכלו להגיש את תמונותיהם ולממש את ההזדמנות לזכות בפרסים בשווי של עד 10,000 יורו ומוצרי הדגל של החברה.

השותפות עם TripAdvisor
התשוקה לגלות את הלא נודע ולהראות יופי מזווית חדשה לגמרי הניעה את וואווי לחבור לענקית התיירות TripAdvisor - פלטפורמה שנוצרה עבור הקהילה הגלובלית לחקור מקומות חדשים ולשתף תובנות עליהם. השותפות מעניקה את ההזדמנות לחברי פאנל השופטים להעריך את העבודות שהוגשו גם מזוית של גילוי העולם סביבנו.

לדברי אנה ליפניק לוי, סמנכ"לית השיווק של חברת וואווי ישראל: "חברת וואווי ביססה את מקומה בשוק הסמארטפונים העולמי כמותג המציע את יכולות הצילום בסמארטפון המתקדמות ביותר בעולם. במהלך זה, חברת וואווי מבקשת לעודד את קהל משתמשיה לממש את יכולות הצילום של וואווי ולחקור את היופי שסביבם. תחרות Huawei InFocus מעניקה הזדמנות נהדרת עבור כל אחת או אחד שיצרו רגע ויזואלי יוצא דופן במכשיר וואווי לבחון את יכולות הצילום שלו מול צלמי עילית בעלי שם עולמי ומול הקהל הרחב, ולהראות את כישרונו לעולם"

התחרות מורכבת משש קטגוריות אליהם ניתן לגשת. 5 קטגוריות בתחום צילום הסטילס: #Emotion Tag, Hello, Life!, Faces, Going the Distance, Storyboard. קטגוריה נוספת תהיינה בפורמט וידאו ויקרא "Life Now".

תחרות Huawei InFocus Awards 2019 הינה תחרות לבעלי מכשירי הסמארטפון של וואווי על כל דגמיו, ותפתח היום, 25 ביוני 2019 גם בישראל.

תמונות שהוגשו לתחרות יוצגו באתר ייעודי (הלינק מטה), שבו כלל הגולשים ומשתתפי התחרות יהיו רשאים להצביע עבור התמונות האהובות עליהם עד ה -11 באוגוסט 2019.

בשלב הבא, העבודות הטובות ביותר יוערכו על ידי צוות שופטים שנבחר בקפידה, המורכב ממומחים וצלמים מקצועיים מוכרים:

מר YANMIN WANG – נשיא וואווי באיזור CEE&Nordic
MARCIN TYSZKA – צלם אופנה מפולין, המשתף פעולה עם המגזינים הידועים ביותר בעולם כגון: Marie Claire, Harper's Bazaar, Glamour, Elle and Vogue ועוד.
NIKOLAJ THANING RENTZMANN – אמן צילום דני המתמקצע בצילום סלבריטאים, צילומי נוף, צילומים אורבניים וצילומי טבע.
EMMA SVENSSON – צלמת מקצועית והרפתקנית המרבה לטייל מסביב לעולם
YENER TORUN – אדריכל וצלם שהופך נוף עירוני לצורות גאומטריות אבסטרקטיות ובכך יוצר מציאות חדשה דרך יצירותיו.
VUTHEARA KHAM – צלם צרפתי ממוצא קמבודי. סגנונו מתבטא בסצנות רחוב ברחבי פריז וברחבי העולם.

פרסים:
הזוכה במקום הראשון בפרס ה"גרנד פרי" יזכה במחשב נייד Huawei MateBook 13, שעון חכם Watch GT, פרס כספי בסך 10,000 יורו, קוד קופון לאתר TripAdvisor בשווי 250 יורו, וכן פרסום התמונה הזוכה בעמוד הראשי של TripAdvisor למשך שבוע בדומיינים הבאים: ישראל, שוודיה, פולין, דנמרק, אוסטריה, נורווגיה, פינלנד, צ'כיה, יוון, הונגריה, סרביה, סלובקיה וטורקיה.

הזוכים במקום הראשון בכל קטגוריה יזכו במחשב נייד Huawei MateBook 13, שעון חכם Watch GT, סמארטפון P30 Pro, פרס כספי בשווי 2,000 יורו, וכן קוד קופון לאתר TripAdvisor בשווי 250 יורו.

הזוכים במקום השני בכל קטגוריה יזכו בסמארטפון Huawei P30 Pro.

הזוכים במקום השלישי בכל קטגוריה יזכו בסמארפון Huawei P30.

הזוכה בפרס חביב הקהל יזכה בסמארטפון Huawei P30 Pro וכן בשעון חכם Watch GT.

לפרטים נוספים, הרשמה לתחרות, תנאי ההשתתפות והתקנון ניתן להכנס לאתר התחרות

אודות Huawei

וואווי משווקת מוצריה ושירותיה בלמעלה מ- 170 מדינות המשמשים למעלה משליש מאוכלוסיית העולם. ארבעה עשר מרכזי פיתוח הוצבו בארה"ב , גרמניה, שוודיה, רוסיה, הודו וסין. חטיבת הצרכנות של וואווי הינה אחת משלוש החטיבות המוקדשת לסמרטפונים, מחשבים נייידים וטאבלטים, לבישים, שירותי ענן ועוד. רשתות התקשורת הגלובליות של וואווי מבוססות על כ30 שנות מומחיות בתעשיית הטלקום המוקדשת לאספקת הטכנולוגיה החדשנית ביותר לצרכנים ברחבי העולם.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il