TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

דירקטוריון מגדל אישר: רן עוז יכהן כמנכ"ל החברה


רן עוז – מנכל מגדל. קרדיט לצלם: פזית עוז
דירקטוריון החברה אישר את מינויו של רן עוז למנכ"ל החברה. על מועד תחילת כהונתו של עוז וסיום כהונתו של המנכ"ל היוצא דורון ספיר, תצא הודעה בהמשך.

עוז מכהן כיום כיושב ראש כאל (כרטיסי אשראי לישראל) ודיסקונט קפיטל. בעברו כיהן בתפקידים רבים בהם הוביל מערכות פיננסיות גדולות, בהם: סמנכ"ל בכיר וראש חטיבת שווקים פיננסיים בבנק דיסקונט, משנה למנכ"ל וכ-CFO בבנק הפועלים, משנה למנכ"ל ו-CFO בבזק, Corporate CFOבנייס ובחברות הייטק נוספות הנסחרות בנאסדק. בחברות אלה הוביל עוז מהלכיturn around , רכישות ומיזוגים, השקעות, בניית תשתית ארגונית והובלת אסטרטגיית צמיחה והשארת ערך לבעלי המניות.


עוז בוגר תואר ראשון בחשבונאות וכלכלה, תואר שני במנהל עסקים עם התמחות במימון, וכלכלה עם התמחות בתורת המשחקים, בהצטיינות מהאוניברסיטה העברית ירושלים. כמו כן הינו בעל תעודת רואה חשבון.

ניר גלעד, יו"ר הדירקטוריון, אמר: "בתום הליך ארוך וקפדני אישר היום דירקטוריון החברה את מינויו של רן עוז לתפקיד המנכ"ל, מי שאנחנו מאמינים שימלא את האתגרים הניצבים בפנינו בצורה הטובה והמקצועית ביותר. אנו מאחלים לו הצלחה רבה ומודים לדורון ספיר על עשייתו למען החברה והצלחתה".

שלמה אליהו, בעל השליטה בחברה: "דירקטוריון החברה בחר היום את רן עוז להוביל ולנהל את החברה בשנים הקרובות, בהן מגדל צריכה לבסס את ההובלה בענף הביטוח, בכל ענפי הפעילות. אני בטוח שכישוריו ונסיונו הרב יביאו להשלמת המטרות והיעדים הרבים".


המינוי כפוף להעדר התנגדות הממונה על שוק ההון ביטוח וחסכון.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il