TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

הילטון מפרסמת דוח מביט לעתיד לציון 100 שנות פעילות


חופשות קצרצרות של הליכת ירח, שירות חדרים בהדפסה תלת מימדית וחללים מותאמים מאוד אישית: ברוכים הבאים למלון של 2119
חופשות קצרצרות של הליכת ירח, שירות חדרים בהדפסה תלת מימדית וחללים מותאמים מאוד אישית: ברוכים הבאים למלון של 2119

שערים בין גלקטיים, גלולות מזינות של מזון מהיר, ימי עבודה של שעתיים - שלוש וחדרים מסתגלים, מותאמים אישית שיכולים להעביר אורחים לכל מקום מג'ונגלים ועד לרכסי הרים. לציון 100 שנים להקמתה, Hilton (NYSE: HLT) חוזה היום את המגמות העתידיות שיהיו דומיננטיות בענף הנסיעות והאירוח במאה השנים הבאות.


בדוח שנתמך על ידי תובנות של מומחים מתחומי הקיימות, חדשנות, עיצוב, יחסי אנוש ותזונה, הממצאים מגלים איך התחכום הגדל של הטכנולוגיה ושינויי האקלים ישפיעו על ענף המלונאות בעתיד.


תחזיות חשובות על המלון של העתיד:
ההתאמה האישית שולטת
הטכנולוגיה תאפשר לכל חלל, ציוד וריהוט להתעדכן כל הזמן כדי להגיב לצרכים בזמן אמת של אדם - הלובי יעלה מייד כל דבר מספא שקט ועד לבר עמוס, וייתן לכל אורח את קבלת הפנים המושלמת, האישית.
מטמפרטורה ותאורה ועד לבידור ומעבר לו, מיקרו שבבים מתחת לעור יאפשרו לנו לשלוט באופן אלחוטי בסביבה שסביבנו לפי מה שאנחנו צריכים, מתי שאנחנו צריכים אותו.


המגע האנושי
בעולם שמלא בינה מלאכותית, קשר אנושי ומגע אישי יהיו יותר קריטיים ומבוקשים מאי פעם.
הטכנולוגיה תפנה לצוות המלון זמן להתמקד במה שהכי חשוב: לעזור לאורחים להתחבר ביניהם ולבנות רגעים בלתי נשכחים.


"הכל בר-קיימא" - תפקידה של האחריות
רק עסקים שהם אחראים מיסודם ישרדו את מאה השנים הבאות.
הקיימות תיכלל בכל דבר שקשור לתכנון של מלון - מכיפות עמידות בפני מזג האוויר ועד לבניינים שעשויים מפלסטיק שנאסף באוקיינוסים.


מלונות ישמשו כבניין העירייה של כל קהילה, ינהלו משאבים מקומיים ויתרמו לאזורים שהם משרתים באמצעות חוות חרקים וגני יבולים הידרופוניים אנכיים שיטופלו על ידי הקהילה.


הפתעות והתאמה אישית בתפריטים
התזונה שלנו תכלול יותר מתכונים שמבוססים על צמחים וכמה מקורות מפתיעים של חלבונים -- בולונז חיפושיות, פאי פלנקטון ועוגת אצות יהיו מרכיבים עיקריים בתפריט!


ארוחות ושירות חדרים דקדנטיים בהדפסה תלת מימדית יספקו התאימה אישית ללא מקבילים של מנות.
השף יקבלו נתונים ביומטריים של כל אורח, וייצרו אוטומטית ארוחות המבוססות על העדפות ודרישות תזונתיות.


כושר גופני עתידי וסילוק רעלים דיגיטלי
תשיג בשחייה צב ים וירטואלי בבריכה, או תאתגר את עצמך על פניו הדיגיטליים של הר אוורסט, שגרת האימון שלך תהייה ייחודית כמוך. ויתר על כן, אנרגיית מאמץ שנוצרת באימונים תשמש להספקת חשמל למלון, באמצעות מערכת מחזורית עם אפס השפעה. האורחים יוכלו אפילו לזכות בתגמולים על בסיס הגעה ליעדי אימונים.


תמשיך מהיכן שהפסקת באמצעות אימונים ניתנים למעקב ומאמנים אישיים הולוגרפיים.
הלא-מקוון יהיה הפינוק החדש כשנרצה למצוא רגעים של זמן ללא טכנולוגיה.


"מאז היווסדה ב-1919, הילטון הייתה חלוצה בענף האירוח, והביאה ראשונה לשוק רעיונות כגון מיזוג אוויר וטלוויזיות בתוך החדר. בשנה שעברה הילטון גם הייתה חברת האירוח הראשונה שקבעה יעדים מבוססי מדע להפחתת ההשפעה הסביבתית שלה", אמר סיימון וינסנט, סגן נשיא ביצועי ונשיא, אירופה, המזרח התיכון ואפריקה, הילטון. "אנחנו נכנסים למאה השנייה שלנו עם אותה מחויבות לחדשנות, ורותמים את הכוח של האנשים והטכנולוגיה שלנו כדי להיענות לדרישות של האורחים.


המחקר שלנו מצייר עתיד מלהיב לענף האירוח, שמדגיש את החשיבות הגוברת של אינטראקציה אנושית בעולם שמתמקד יותר ויותר בטכנולוגיה".


העתידן גרד לאונהרד אמר: "בשנת 2119 עדיין נחפש חוויות ייחודיות, אבל הן יהיו יותר מותאמות אישית מאי פעם. כשהטכנולוגיה תעצב את חיינו, נחפש רגעים של קשר לא מקוון עם אחרים, כולל חברי צוות המלון שיעזרו לנו להפיק את מה שאנחנו באמת צריכים מהשהייה שלנו. בעוד 100 שנה מלונות יצטרכו ליצור הזדמנויות לשוחח, לשתף פעולה ולהתחבר, ולהעניק רגעים שחשובים, באופן פרטני, לכל אורח ואורח".
למידע נוסף, הורד עותק של הדוח של הילטון שמתאר את המלון של העתיד, כאן: https://newsroom.hilton.com/corporate/news/34328


אודות הילטון
הילטון (NYSE: HLT) היא חברת אירוח גלובלית מובילה עם תיק של 17 מותגים ברמה עולמית שכוללים יותר מ-5,700 נכסים עם יותר מ-923,000 חדרים, ב-113 מדינות וטריטוריות. הילטון, שמוקדשת להגשמת המשימה שלה להיות החברה הכי מכניסת אורחים בעולם, הרוויחה מקום ברשימת מקומות העבודה הטובים ביותר של 2018, וקיבלה את פניהם של יותר מ-3 מיליארד אורחים בקרוב למאה שנות ההיסטוריה שלה. באמצעות תוכנית הנאמנות לאורחים שזכתה בפרסים Hilton Honors, יותר מ-85 מיליון חברים שמזמינים ישירות אצל הילטון מקבלים גישה להטבות מיידיות, כולל צ'ק-אין דיגיטלי עם בחירת חדר, מפתח דיגיטלי וחדר מחובר.


למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר newsroom.hilton.com, והתחברו עם הילטון בפייסבוק, טוויטר, לינקדאין, אינסטגרם, יוטיוב.


אודות גרד לאונהרד
גרד הוא עתידן, מרצה באוניברסיטה וסופר שפועל ברחבי אירופה, המזרח התיכון ואפריקה. לגרד יש שפע של ניסיון בדיון על ההיבטים העתידיים במגוון של נושאים, והוא אחד מהדוברים והמומחים הכי מבוקשים בתחום הזה. גרד הוא לא רק מומחה מוביל בתחום העתיד, הוא גם הומניסט שמאמין שכל ההתפתחות המדעית והטכנולוגית צריכה לקדם שגשוג אנושי קולקטיבי וידוע כאחד המומחים הכי משפיעים באירופה. העבודה של גרד מתמקדת בעתיד האנושות והטכנולוגיה, אתיקה דיגיטלית, בינה מלאכותית, מנהיגות עתידית ותקשורת.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il