TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

קבוצת התעופה IAG תרכוש מבואינג 200 מטוסים מדגם ה- 737 MAX


בואינג 737 MAX
שווי העסקה מוערך ב-24 מיליארד דולר

יצרנית המטוסים המובילה בואינג, וחברת IAG, חברת האם של ענקית התעופה בריטיש איירווייס, הודיעו על חתימתו של הסכם לפיו החברה תרכוש 200 מטוסים מדגם בואינג 737 MAX המתקדם, בשווי של יותר מ24 מיליארד דולר.


ענקית התעופה IAG מכילה בתוכה את חברות בריטיש איירווייס, איבריה, ויאולינג וחברת LEVEL המטיסות יחדיו יותר מ 113 מיליון נוסעים בשנה. הקבוצה נחשבת כ"לקוחה ותיקה" של בואינג ומפעילה מגוון ציי מטוסים מדגמי החברה. מוקדם יותר השנה, חתמה קבוצת IAG על הזמנה של 42 מטוסים מהדגם החדש והמתקדם ביותר של בואינג, ה-777X, שיצטרפו לצי המטוסים רחבי הגוף של החברה, המכיל את דגמי ה777S ומטוסי ה787 דרימליינר החדשים.


כיום, צי המטוסים צרי הגוף של החברה מונה ברובו מטוסים מדגם A320 של חברת איירבס. ווילי וולש, מנכ"ל IAG אמר כי : " החברה רואה בדגם ה737 MAX חלק משמעותי בתהליך הגיוון שהיא מבצעת בציי המטוסים שלה על מנת להיות סופר תחרותית. עוד הוא הוסיף :" אנו מאד מרוצים מחתימת ההסכם עם בואנג ובטוחים שהמטוסים החדשים יהוו תוספת מצויינת לציי המטוסים שלנו הפועלים בטווחים הקצרים. יש לנו אמון מלא בחברת בואינג ואנחנו מצפים שהדגם החדש יחזור בהצלחה לשירות מלא, לאחר שיקבל את כלל האישורים הדרושים מהרגולטרים."


IAG תפעיל שילוב של דגמי MAX ובינהם את דגם הMAX 8- המגיע עם 178 מושבים ומורכב בתצורה של שתי מחלקות, וכמו כן, גם את דגם ה MAX 10 -של בואינג בעל קיבולת עבור 230 נוסעים. חלוקת המטוסים בין החברות בתוך IAG טרם נקבעה, ובכל זאת נראה כי המטוסים ישלובו בין כל החברות שבבעלות הקבוצה.


קווין מק'אליסטר, נשיא ומנכ"ל החטיבה המסחרית בבואינג אמר כי :" אנו מברכים ומוחמאים מהחלטת קברניטי IAG להביע את אמונם בדגם ה-737 MAX, אך יותר מכך, להביע את אמונם באנשים שעומדים מאחורי בואינג ובמחויבות העמוקה שלנו לאיכות ולבטיחות מעל הכל. " עוד הוסיף מקאליסטר: "אנו שמחים ומאושרים מהעובדה שבצוות של IAG זיהו את האיכות והעליונות של דגם ה737 MAX והצהירו על כוונתם לבחור במשפחת המטוסים צרי הגוף של בואינג. אנו מצפים להמשך בנייתה של מערכת היחסים הארוכה והחמה עם IAG גם אל עבר השנים הבאות."


דגם ה737 MAX בעל מנועי ה LEAP-1B המתקדמים והחדשים ביותר, כנפיים משופרת ושדרוגים נוספים המעניקים לו את היכולות להיות המטוס היעיל, האמין, והנוח ביותר בשוק המטוסים צרי הגוף. דגם הMAX חסכוני ב-14 אחוז פחות של צריכת דלק מאשר דגם הNEXT GENERATION אשר נחשב לדגם החכסוני ביותר כיום.


קבוצת IAG נחשבת מבין קבוצת התעופה הגדולות ביותר שפועלות כיום בעולם עם 582 מטוסים המגיעים ל268 יעדים, בשנת 2018 הטיסה החברה לא פחות מ113 מיליון נוסעים ליעדים שונים.


חברת בואינג הינה יצרנית המטוסים הגדולה בעולם המשמשת כספקית מובילה של כלי טיס מסחריים,צבאיים ופיתוח של מערכות הגנה מתקדמות באוויר ובחלל.


החברה מספקת תמיכה ללקוחות מסחריים וממשלות שונות ב150 מדינות. חברת בואינג מעסיקה יותר מ150,000 עובדים ברחבי העולם. בהתבסס על המורשת ארוכת השנים של בואינג, החברה תמשיך להוביל ולפתח חדשנות טכנולוגית, תמשיך לייצר פתרונות עבור לקחותיה ולא תחדול מלהשקיע באנשים ובצמיחה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il