TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

בית ההשקעות הלמן-אלדובי מרחיב את הפעילות בתחום הקרנות האלטרנטיביות


הלמן אלדובי לוגו
יוצא בסבב גיוס לקרן חוב ציבורית חדשה למתן הלוואות ליזמים בתחום ההתחדשות העירונית

"הלמן-אלדובי התחדשות עירונית" שהוקמה בשותפות עם קבוצת דייברגון תאפשר למשקיעים גישה לתחום מימון פרוייקטי נדל"ן באזורי הביקוש בישראל # על פי מדיניות ההשקעות שפורסמה בתשקיף, הקרן תשאף לתשואה שנתית של לפחות 7.5% לשנה

הקרן החדשה מצטרפת לקרן ציבורית נוספת שהשיק בית ההשקעות בתחום ההלוואות החברתיות – P2P שמנהלת כבר קרוב ל- 500 מיליון ₪

חן לוי, יו"ר הלמן-אלדובי התחדשות עירונית: "הקמת הקרן הינה יישום של אסטרטגיית החברה לצמיחה בתחום קרנות ההשקעה המתקדמות המייצרות למשקיעים מקרב הציבור מוצרי השקעה מתקדמים שאינם נמצאים, בהכרח, בקורלציה עם השווקים # תחום המימון החוץ בנקאי לנדל"ן בכלל וההתחדשות העירונית בפרט, צפוי ליהנות מביקושים מוגברים בשנים הקרובות, בשל התחרות המתפתחת מצד הגופים המוסדיים והתפתחות שוק האשראי החוץ בנקאי בישראל "

בית ההשקעות הלמן-אלדובי מרחיב את פעילותו בתחום ההשקעות המתקדמות. בית ההשקעות חבר לקבוצת דייברגון וביחד פרסמו תשקיף לקרן חוב ציבורית חדשה בתחום האשראי לפרוייקטים של התחדשות העירונית. "הקרן החדשה "הלמן-אלדובי התחדשות עירונית" תאפשר לציבור המשקיעים בישראל גישה לתחום מימון פרוייקטים של התחדשות עירונית באזורי הביקוש, בשקיפות מלאה, בפיזור, ובגיבוי ביטחונות ראויים באמצעות תשקיף לצבור. ההתחדשות העירונית היא פרוייקט לאומי להגדלת היצע הדיור והגנה על תושבי ישראל מפני רעידות אדמה וירי טילים תלולי מסלול.

הקרן "הלמן-אלדובי התחדשות עירונית" בניהולם של מני בן מאור, מנכ"ל, וחן לוי, יו"ר, תפעל תחת הלמן-אלדובי קרנות השקעה. סבב הגיוס הראשון לקרן החל בסוף השבוע.

על פי התשקיף, הקרן, הלא סחירה, תשקיע במתן הלוואות ליזמים בתחום ההתחדשות העירונית ובכלל זה ליזמים ופרוייקטים בתחום חיזוק מבנים כולל הריסה ובניה מחדש במסגרת תמ"א 38 וכן פרוייקטי פינוי בינוי ופרוייקטי נדל"ן בכלל. ההלוואות ליזמים ינתנו לתקופות של 12 עד 48 חודשים עם בטחונות דוגמת שיעבוד זכויות היזם בפרוייקטים, מכתבי עודפים וערבויות אישיות. יצויין כי לקרן רישיון מתן אשראי מורחב מרשות שוק ההון. על פי מדיניות ההשקעה שפורסמה בתשקיף, הקרן תשאף לתשואה של לפחות 7.5% בשנה ותשאף לחלק 3.75% אחת לחצי שנה. זאת לאחר חלוף לפחות 12 חודשים מתחילת כל השקעה עבור כל משקיע. סכום ההשקעה המינימלי בקרן הוא 150,000 ₪ וניתן לפדות אותה לאחר חלוף 12 חודשים לפחות מיום כל השקעה. הפדיון יעשה בהודעה מוקדמת של לפחות 90 יום לפני יום הפדיון החל ב-4 מועדים קבועים במהלך השנה.

זו הקרן השניה בתחום ההשקעות המתקדמות שמקים בית ההשקעות, לאחר שלפני כשנתיים השיק בית ההשקעות קרן השקעות ציבורית לא סחירה המשקיעה בתחום האשראי הצרכני בארה"ב באמצעות פלטפורמות ,P2P קרן שגייסה עד כה קרוב ל - 500 מיליון ₪ במספר סבבי גיוס והשיאה למשקיעים מתחילת פעילותה תשואה דולרית מצטברת של 13.86% (יולי 2017-מאי 2019) וכ- 6.3% בשנה האחרונה.

עו"ד מני בן מאור, מנכ"ל דייברגון והלמן-אלדובי התחדשות עירונית: "דייברגון מתמחה בתחום מתן אשראי לפרוייקטים של התחדשות עירונית, גייסה במהלך השנים האחרונות, באמצעות שותפויות פרטיות, כ-70 מיליון ₪ למימון 19 פרוייקטים נבחרים. נכון להיום, 16 מתוך 19 הפרויקטים הסתיימו בהצלחה בתשואה של 8%-20%".

חן לוי, יו"ר הלמן-אלדובי התחדשות עירונית מציין כי "הכניסה שלנו לתחום מימון פרוייקטים של התחדשות עירונית, נובעת מהגידול באוכלוסיית המדינה וממדיניות הממשלה להרחבת היצע הדירות למגורים בהעדר קרקעות פנויות לבניה באזורי ביקוש. מהלכים אלו צפויים להביא לכך שפרוייקטים של התחדשות עירונית יהוו בשנים הבאות מנוע הצמיחה של ענף הנדל"ן למגורים. תחום המימון החוץ בנקאי לנדל"ן בכלל ולהתחדשות העירונית בפרט, צפוי ליהנות מביקושים מוגברים בשנים הקרובות, בשל התחרות המתפתחת מצד הגופים המוסדיים והצמיחה והפיתוח של שוק האשראי החוץ בנקאי".

אודות הלמן-אלדובי:
בית ההשקעות הלמן-אלדובי בניהולם של רמי דרור, מנכ"ל, ואורי אלדובי, יו"ר, מתמחה בחסכון ארוך טווח ועוסק בניהול קופות גמל והשתלמות, ניהול קרנות פנסיה, ניהול תיקי השקעות והשקעות אלטרנטיביות בהיקף כולל של למעלה מ-56 מיליארד ש"ח. קרן הפנסיה של בית ההשקעות הינה אחת מארבע קרנות הפנסיה הנבחרות כברירה מחדל מטעם משרד האוצר. החברה נסחרת במדדים: ת"א פיננסים, ת"א צמיחה, ות"א ביטוח פלוס.


פעילות ההשקעות המתקדמות של בית ההשקעות נעשית תחת "הלמן-אלדובי קרנות השקעה" הפועלת בתחום של ייזום ניהול והפצה של מוצרי השקעה מתקדמים בתחום האלטרנטיבי מול לקוחות פרטיים, חברות, גופים מוסדיים, לקוחות כשירים ו-Family Office.

אודות דייברגון:
קבוצת דייברגון הוקמה בתחילת שנת 2010, במטרה לאתר תחומים וענפי השקעה בעלי פוטנציאל רווחיות גבוה עם דגש מיוחד על השקעה בנכסים ריאליים. קבוצת דייברגון מתמחה במימון פרויקטים של התחדשות עירונית, הקבוצה מנוהלת על ידי מומחים בעלי ניסיון של רב במימון, בנקאות, פיננסים וייזום נדל"ן. בין השותפים בדייברגון: חיים כהן - יו"ר, ישי גורפינקל מנהל פיתוח עסקי תמיר פורת, יו"ר ועדת השקעות ומני בן מאור מנכ"ל.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il