TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

Harmon.ie מצרפת את יורם יעקבי, מנכ"ל מרכז המו"פ של מיקרוסופט לשעבר, לדירקטוריון החברה לחיזוק אסטרטגיית הצמיחה


יורם יעקבי
הקמת דירקטוריון עצמאי, גיוס עובדים חדשים ופתיחת משרד חדש בניו יורק, מניעים את אסטרטגיית הצמיחה של harmon.ie לטווח הארוך

harmon.ie, הפלטפורמה הראשונה בעולם לחוויית משתמש המעודדת אימוץ של Office 365 וב- SharePoint בארגונים, הודיעה היום כי יורם יעקבי, מנכ"ל מרכז המו"פ של מיקרוסופט לשעבר, ושלום פסי, מנהל חטיבה ומנהל יחידות הדליברי והתפעול באמדוקס לשעבר, מצטרפים לדירקטוריון החברה. נוסף על צירוף הבכירים יעקבי ופסי, פותחת harmon.ie משרד חדש בניו יורק.

יורם יעקבי מצטרף ל- harmon.ie עם למעלה משני עשורים של ניסיון בניהול הן במיקרוסופט והן באמדוקס. יעקבי שימש כמנהל כללי וסמנכ"ל טכנולוגיות של מרכז המו"פ של מיקרוסופט בישראל שם ניהל צוות של למעלה מ- 2,000 עובדים, סייע בהקמת מאיץ הסטארטאפים של מיקרוסופט והיה שותף להליך הרכישה של מספר חברות ישראליות מובילות. ליעקבי ניסיון עשיר החל מפיתוח מוצר ועד לרישום פטנטים לאפליקציות. תשוקתו לטכנולוגיות מודיעין ולקהילה הטכנולוגית, הובילו אותו להקים את האיגוד הישראלי לטכנולוגיות מתקדמות, בו מנהלים של מרכזי מו"פ בינלאומיים דנים על המטרות המשותפות שלהם ויוצרים קהילת הי-טק קרובה יותר.

"אני שמח להצטרף לצוות של harmon.ie. אני מבצע השקעות והחלטות עסקיות מתוך היכרותי עם אנשים, לכן אחרי שנפגשתי עם הצוות של harmon.ie, נוכחתי שאני מאמין בחזון החברה ורוצה לקחת חלק אסטרטגי בחברה", אמר יורם יעקבי. "ל- harmon.ie יש את ההנהלה הנדרשת להצליח באמת, המציעה פתרון לדרישה חיונית בשוק. הפתרון של harmon.ie מאפשר איסוף המידע שאנשים צריכים בזמן העבודה למקום אחד תוך ביטול עייפות הפלטפורמה המובילה לתסכול משמעותי וחוסר יעילות".

יעקבי הצטרף לדירקטוריון ביחד עם עמיתו לתעשייה, שלום פסי. לפסי 20 שנות ניסיון במגוון תפקידים בכירים באמדוקס, לרבות מנהל פיתוח בארה"ב, נשיא חטיבה עסקית (אירופה), ומנהל תיק Bell Atlantic (היום Verizon).


שלום מציע כיום שירותי ייעוץ לחברות טכנולוגיה מובילות, ביניהן: סאפיינס, אלוט וגו-ארק, תוך מתן ייעוץ מותאם אישי לכל חברה על בסיס ניסיונו העסקי והאסטרטגי. שלום משמש גם כמנהל שותף ודירקטור ב- AfterDox, קבוצת השקעות אנג'לים.

"אחרי שנה נוספת של צמיחה משמעותית והצלחת החברה, צירופם של יורם ושלום רק תחזק את המשך התנופה קדימה להשגת יעדים גדולים יותר בעזרת הידע העשיר שלהם של התעשייה", אמר יעקב כהן, מנכ"ל harmon.ie. " בעזרת מינוף בינה מלאכותית ועיבוד שפה אמיתית, אנו יכולים לספק ללקוחותינו פלטפורמה המחלקת באופן יעיל מידע לפי נושאים, ארגון המידע בדרך מושכלת יותר, המובילה ליעילות דיגיטלית גבוהה יותר במקום העבודה".

נוסף על הקמת דירקטוריון עצמאי, הצמיחה האחרונה של harmon.ie הובילה לגיוס בכירים ביניהם, אוואן הרבסט כמנהל כללי וסמנכ"ל מכירות צפון אמריקה וסאשה אפרטסין כסמנכ"ל בינה מלאכותית. הרבסט שימש בעבר כמספר תפקידי ניהול בכירים בחברות טכנולוגיה מובילות כולל אחת בה הוא בנה והוביל חברה אשר פיתחה פתרון זוכה פרסים בתחום הבינה המלאכותית ומחשוב קוגניטיבי. אפרטסין מביא את הניסיון שלו בתחום הבינה המלאכותית, למידת מכונה ולמידה עמוקה, מדע נתונים, ראיית מחשב ועיבוד שפה טבעית.

Harmon.ie מתרחבת גם ומשיקה משרד חדש בניו יורק אשר יתמקד במאמצי המכירות הגדלים בצפון אמריקה.

אודות harmon.ie
harmon.ie פיתחה את המערכת הראשונה בעולם לניהול חכם של דוא"ל על בסיס נושאים אשר עוצבה במיוחד לסביבת העבודה בארגונים. בעזרת שימוש במחשוב נושאי, הפתרון של harmon.ie מפרק קטעי מידע מאפליקציית Office 365 בעזרת איחוד מידע על פי נושאים, ובכך להציף את הנושאים החשובים ביותר לידיעת העובדים. Harmon.ie מספקת חוויית משתמש כוללת אשר שמה את המשתמש במקום הראשון ונעזרת במדע קוגניטיבי ובלמידת מכונה להגדיל את יעילות העובדים. החברה מועמדת לגמר שותפי השנה של מיקרוסופט וזכתה בתואר האפליקציה הטובה ביותר של Office 365.
עקבו אחרי harmon.ie ב- Twitter וב- LinkedIn.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il