TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

WatchPAT™ One של איתמר מדיקל הוא המכשיר הראשון לשימוש חד פעמי המאפשר בדיקה ביתית של דום נשימה בשינה שזכה באישור 510(k) מה-FDA


איתמר מדיקל
המערכת החדשה מרחיבה את פוטנציאל השוק ועשויה לאפשר לאיתמר מדיקל להיכנס לשווקים מרכזיים נוספים; המוצר החדש יספק גישה לשירותי ה-WatchPAT בצורה פשוטה ללא צורך ברכישה קפיטלית, בתשתית ולוגיסטיקה; מורידה בנוסף את הסיכון לזיהום בבדיקת דום נשימה בשינה בבתי החולים

איתמר מדיקל (NASDAQ & TASE: ITMR), המפתחת, משווקת ומוכרת מכשירים רפואיים לא פולשניים בטכנולוגיה ייחודית לאבחון וטיפול בהפרעות נשימה בשינה ומתמקדת בשוק הקרדיולוגיה, מדווחת היום כי קיבלה אישור 510(k) ממנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) למכשיר ה-WatchPAT One, הגרסה החדשנית ביותר של טכנולוגיית ה-WatchPAT והמכשיר הראשון לשימוש חד פעמי עבור בדיקה ביתית של דום נשימה בשינה (HSAT).


ה-WatchPAT One משלב את יתרונות הטכנולוגיה והנוחות של WatchPAT 300, אשר קיבל אישור 510(k) בחודש אוגוסט 2018 והושק בחודש מרץ 2019, במכשיר לשימוש חד פעמי.


"WatchPAT one מותאם באופן אידאלי למרפאות ומרכזי טיפול אשר מזהים את הערך של בדיקה ביתית לדום נשימה בשינה, אבל הם בעלי משאבים, תשתיות והון מוגבלים לרכישה וניהול של מוצרי WatchPAT לשימוש רב פעמי שלנו", ציין גלעד גליק, נשיא ומנכ"ל איתמר מדיקל. "WatchPAT one מציע לחולים ולרופאים את הפשטות, הדיוק והאמינות של ה-WatchPAT 300, בלי הצורך במשלוח, הורדת קבצים, ניקוי או הכנה לשימוש הבא.


אנו מצפים כי הזמינות של מערכת ה-WatchPAT לשימוש חד פעמי תשפר את הגישה לחולה באמצעות העלאת מספר הרופאים שיוכלו להציע את הטכנולוגיה פורצת הדרך שלנו לחולים שלהם. בנוסף, כבדיקה ביתית חד פעמית, WatchPAT One שימושית במיוחד עבור החולה בבית החולים, שם העברת זיהום באמצעות מכשירים רפואיים לשימוש חוזר היא דאגה משמעותית".


עם WatchPAT One, החולים מסנכרנים את מכשיר ה-WatchPAT לטלפון הנייד שלהם באמצעות האפליקציה של איתמר. נתוני השינה נאספים במהלך הבדיקה ונשלחים באופן אוטומטי ל-CloudPAT, השרת המאובטח של איתמר. כשהבדיקה מסתיימת, דוח מקיף בסיוע אלגוריתם ה-True Sleep Time, Sleep Architecture ו-Central Plus של WatchPAT נשלח לרופא. בניגוד לשימוש במכשיר הרב פעמית בסיום הבדיקה בוקר, המטופל אינו נדרש להחזיר את המכשיר למרפאה . WatchPAT One עושה שימוש באותם קודי שיפוי של מכשירי איתמר מדיקל האחרים.


ה-WatchPAT One ייחשף ב-SLEEP 2019, הוועידה השנתית של איגוד השינה האמריקאי, אשר תתקיים ב-8-12 ביוני בסן אנטוניו טקסס. באי הוועידה יוכלו ללמוד עוד על ה-WatchPAT One ושאר מוצרי ושירותי ה-WatchPAT בביתן 916 בשעה 10:00 שעון מקומי, ביום שני ה-10 ביוני.


אודות איתמר מדיקל בע"מ
איתמר מדיקל בע"מ הינה חברה ציבורית הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב וב-NASDAQ (ITMR). החברה פועלת מפארק התעשייה בקיסריה ועוסקת מאז היווסדה במחקר ובפיתוח של מכשור רפואי לא פולשני לצורכי דיאגנוסטיקה מבדלת, לרבות בתחום הרפואה הקרדיולוגיות ובתחום הפרעות הנשימה.


שני קווי המוצר הראשונים של איתמר מדיקל, המבוססים על פיתוח ייחודי של החברה, הם ה-WatchPAT™ מכשיר ביתי לאבחון הפרעות נשימתיות בשינה, וה-EndoPAT™ המכשיר היחיד המאושר על ידי ה-FDA בארה"ב לבדיקת תפקוד האנדותל (תפקוד עורקים), ולהערכת סיכון למחלת העורקים הכליליים ולמחלות קרדיווסקולריות אחרות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il