TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

פורסייט פותחת מרכז הדגמות


פורסייט
מנכ"ל פורסייט: "המרכז מאפשר לשחקני מפתח בתעשיית הרכב ולמשקיעים לקבל תחושה אמיתית של מערכת הראייה הממוחשבת שלנו"

חברת פורסייט אוטונומס הולדינגס בע"מ, המתמחה בתחום מערכות ראייה ממוחשבות לרכב, שמניותיה נסחרות בבורסות נאסד"ק ותל אביב (סימול: FRSX), הודיעה היום על פתיחת מרכז הדגמות חדשני למבקרים.


מרכז ההדגמות למערכת QuadSight™ נמצא בסמיכות למשרדי פורסייט ומאפשר ללקוחות, שותפים עסקיים ומשקיעים, להתנסות בנסיעה ברכב בו מותקנת מערכת הראייה הממוחשבת של פורסייט. ציוד ההדגמה המתקדם, המדמה גשם, ערפל, סנוור וחשיכה מוחלטת, מאפשר לראות, בזמן אמת, את יכולות גילוי המכשולים יוצאות הדופן של מערכת QuadSight בתנאי מזג אוויר ותנאי תאורה קיצוניים.


QuadSight הינה מערכת הראייה הממוחשבת פורצת הדרך של פורסייט, הפונה לשווקי הרכבים החצי-אוטונומיים והאוטונומיים. המערכת מורכבת מארבע מצלמות ונועדה לאפשר קרוב ל-100% גילוי מכשולים בכל תנאי תאורה ומזג אוויר. מערכת QuadSight הושקה לראשונה בינואר 2018. עד כה, פורסייט סיפקה והתקינה שלוש מערכות אב טיפוס של מערכת הראייה הממוחשבת QuadSight ליצרני רכב מובילים לטובת בחינה ובדיקות נוספות. המערכת הרביעית תותקן בשבועות הקרובים.


פתיחת מרכז ההדגמות נועדה לחשוף את מערכת הראייה הממוחשבת של פורסייט למשקיעים מכל העולם, לרבות שותפים אסטרטגיים וגורמי מפתח מתעשיית הרכב, ולאפשר להם לחוות את המערכת על כל יכולותיה.


"אנו גאים להשיק את מרכז ההדגמות החדשני שלנו בישראל למשקיעים ושותפים" אמר חיים סיבוני, מנכ"ל פורסייט. "ככל שאנו ממשיכים לפתח את אחת המערכות המתקדמות ביותר בתחום ראיית הרכב, אנו עדים לביקוש גובר מצד התעשיה להגיע ו"להרגיש" את המערכת באופן אמיתי. המרכז יאפשר למשקיעים פוטנציאליים להתרשם מיכולות מערכת QuadSight."


לתיאום ביקור במרכז ההדגמות החדשני של פורסייט, אנא צרו קשר במייל demo@foresightauto.com

אודות פורסייט
פורסייט אוטונומס הולדינגס בע"מ (סימול בבורסת נאסד"ק ות"א: FRSX), שנוסדה בשנת 2015, היא חברה טכנולוגית בתחום התכנון, הפיתוח והמסחור של מערכות חישה לתעשיית הרכב. באמצעות פורסייט אוטומוטיב בע"מ ואיי-נט מובייל בע"מ, חברות הבת אשר בבעלותה המלאה, פורסייט מפתחת מערכות ראייה ממוחשבת "in-line-of sight" והן יישומים סלולאריים "מעבר לטווח הראייה". חיישן הראייה הממוחשבת של פורסייט הינו מערכת מבוססת ארבע-מצלמות, המשתמשת בניתוח וידאו תלת-מימדי, אלגורימתים מתקדמים לעיבוד תמונה, והיתוך חיישנים.


היישום הסלולארי של איי-נט מובייל הינו מערכת V2X (vehicle-to-everything) למניעת תאונות דרכים המבוססת על ניתוח מרחבי בזמן אמת של תנועת המשתמשים.


מערכות החברה נועדו לשפר את בטיחות הנהיגה ע"י גילוי מדוייק ואמין של סכנות, תוך שיעור מזערי של התרעות שווא, ופונות לשווקי הרכבים החצי-אוטונומיים והאוטונומיים. החברה מעריכה כי מערכותיה יחוללו מהפכה בתחום בטיחות הרכב הודות לרמה הטכנולוגית הגבוהה שהן מציעות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il