עדיקה מציגה צמיחה של כ-34% לעומת אשתקד בתוצאות הרבעון הראשון לשנת 2019 - טלנירי










TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה
> > חדשות כלכלה

עדיקה מציגה צמיחה של כ-34% לעומת אשתקד בתוצאות הרבעון הראשון לשנת 2019


עדיקה
הרווח הגולמי גדל ברבעון בכ-17% לעומת אשתקד לכ- 14 מיליון ש"ח

החברה מציגה ברבעון המשך גידול מרשים של 45% במספר העסקאות לכ-200 אלף
דדי שוורצברג, מנכ"ל, מסר: "אנו מסכמים רבעון עם המשך צמיחה בפעילות החברה, על אף הסביבה העסקית המאתגרת. התארכות עונת החורף ועיתוי חג הפסח שחל השנה בחודש אפריל השפיעו על קצב המכירות והתמהיל ועקב כך פגעו ברווחיות. במהלך הרבעון הנוכחי אנו צפויים להשיק את סניף עדיקה בעזריאלי תל אביב. אנו מאמינים כי תהיה לו תרומה משמעותית לפעילות השנתית, לאור ייחודיות החנות.

אנו ממשיכים לפעול במרץ ליישום התוכניות העסקיות שלנו הכוללות המשך צמיחה בפעילות הליבה, לצד איתור ובניית מנועי צמיחה חדשים, בין היתר בחו"ל. אנו משלימים בימים אלה את השלב הראשון בפיילוט הבינלאומי המתמקד בארה"ב. על סמך אינדיקציות חיוביות והתגברות עקבית בקצב הפעילות בשבועות האחרונים, בכוונתנו להרחיב באופן מבוקר ומגודר את הפעילות וזאת בהתאם לרמת העניין מצד הקונים וקצב המכירות בפועל. זיהינו מספר שווקים נוספים בעלי טעם ומאפייני קהל הדומים לקיים בישראל ועל רקע זאת אנו בוחנים הרחבה הדרגתית ומבוקרת של הפעילות לאיזורים נוספים. אנו מאמינים כי מהלכים אלו יתמכו בהמשך הצמיחה לפי היעדים אותם הצבנו בעבר, אשר לא השתנו, על אף האתגרים של הענף."

עיקרי התוצאות

סך ההכנסות ברבעון גדלו בכ-34% והסתכמו בכ-29.4 מיליון ש"ח לעומת כ-22 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. הגידול נבע מהמשך הצמיחה בפעילות השוטפת של החברה, בין היתר גידול של כ-12% בלקוחות הפעילים באתר, זאת בנוסף לגידול בהכנסות החברה מפתיחת חנויות פיזיות נוספות. הגידול קוזז בחלקו עקב עונת החורף שהתארכה ועיתוי חג הפסח שחל השנה בחודש אפריל.


ההכנסות מפעילות עדיקה גדלו ברבעון הראשון בכ-19% והסתכמו בכ-25.4 מיליון ש"ח לעומת כ-21.4 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. קצב הגידול בהכנסות ברבעון הושפע בעיקר מעונת החורף שהתארכה ועיתוי חג הפסח שחל השנה בחודש אפריל לעומת הרבעון המקביל ב-2018 שחל ברבעון הראשון.


מספר עסקאות (כלל פעילות המסחר הקמעונאי של עדיקה) ברבעון הראשון הסתכמו בכ-200 אלף הזמנות, גידול של כ-44.9% לעומת 138 אלף הזמנות ברבעון המקביל אשתקד. הגידול נובע בעיקרו מהמשך הצמיחה והחדירה של המותג בשוק האופנה המקומי.


הרווח הגולמי מפעילות עדיקה הסתכם ברבעון בכ-13.2 מיליון ש"ח (52% מהמכירות), לעומת כ-11.8 מיליון ש"ח (55.3% מהמכירות) ברבעון המקביל אשתקד. הירידה בשיעור הרווח הגולמי נבעה בעיקר מהתחרות הגוברת בשוק האופנה והצורך להתאים את התמחור להנחות המקובלות בשוק וכן עקב הכנסה של מוצרים חדשים תחת אסטרטגית חדירה. בנוסף, שינוי בתמהיל המכירות, בעיקר עקב עונת החורף שהתארכה יותר מהרבעון המקביל אשתקד ועיתוי חג הפסח שחל השנה בחודש אפריל, לעומת הרבעון הראשון ב-2018 בו חל חג הפסח.


הוצאות מכירה, הנהלה וכלליות הסתכמו ברבעון בכ-13.2 מיליון ש"ח (51.9% מהמכירות) לעומת כ-9 מיליון ש"ח (42.2% מסך ההכנסות) ברבעון המקביל אשתקד. הגידול בהוצאות נובע מפעילויות פיתוח עסקי, בין היתר הוצאות בגין פיתוח פעילות האתר הבינלאומי אשר הסתכמו ברבעון לסך של כ-1 מיליון ש"ח, פתיחת חנויות פיזיות חדשות, הרחבת מצבת כח האדם בחברה על מנת לתמוך בהמשך הצמיחה של החברה וכן בשל גידול מסויים בהוצאות השוטפות של החברה בעקבות הפיכתה לציבורית.


ברבעון הראשון חל הפסד תפעולי שהסתכם לכ-0.2 מיליון ש"ח לעומת רווח תפעולי רווח כ-1.8 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. הרווח התפעולי ברבעון השופע בעיקר מגידול בהוצאות כמפורט לעיל.


הוצאות מימון נטו ברבעון הסתכמו בכ-0.8 מיליון ש"ח לעומת כ-0.3 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. עיקר הגידול נובע בעיקרו מהתחייבויות בגין חכירה, על רקע שינוי בתקני חשבונאות (IFRS16).


ההפסד הנקי הסתכם ברבעון בכ-1 מיליון ש"ח לעומת רווח של כ-8.4 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד, אשר רובו (כ-7.3 מ' ש"ח) נבע מרווח מפעילות שהופסקה .



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: רח' היצירה 19 רחובות  |  08-9361736  |  info@talniri.co.il