TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

בטר נכנסת לשוק התאילנדי: חתמה על מזכר הבנות עם תאגיד תאילנדי לעיבוד הפקה ומחקר לקנאביס רפואי


בטר טכנולוגיות
חברת הבת שבהקמה חתמה על מזכר הבנות עם מוסד אקדמי מוביל בתאילנד לצורך גידול הפקה ומחקר קליני

חברת וויטסמוק, דיווחה היום, כי חברת בטר, חתמה על מזכר הבנות עם תאגיד תאילנדי להקמת חברה משותפת לגידול, ייצור, מחקר והפצה של קנאביס רפואי לשימוש מקומי ולייבוא וייצוא של מוצרים המבוססים עליו לדרום מזרח אסיה. ההשקעה הכספית הכוללת להקמת החברה ותפעולה מוערכת בכ- 4 מיליון דולר, שיקנו לבטר 28.6% באחזקות החברה המשותפת. התאגיד התאילנדי יחזיק כ- 66.7% וצדדים שלישיים עוד כ- 4.7% מהאחזקות.


בדצמבר 2018 הפכה תאילנד למדינה הראשונה בדרום מזרח אסיה שהעניקה מעמד חוקי לשימוש בקנאביס לצרכים רפואיים ולצורכי מחקר. חברת בטר, בשיתוף עם אוניברסיטאות, בתי חולים וקהילות כפריות בתאילנד, תסייע לתאגיד המשותף בהקמת הפעילות המסחרית המקיפה ביותר לגידול, ייצור, מחקר והפצה של קנאביס רפואי בדרום מזרח אסיה.


בריידן מקגראת', המנהל המדעי הראשי של בטר, אמר: "המוצר המוביל של בטר הוא EP1, תכשיר המבוסס על שמן CBD ומיועד לטיפול באפילפסיה שאינה מגיבה לטיפול בתרופות הקיימות. לנוכח העובדה שיותר ממיליון וחצי בני אדם בדרום מזרח אסיה חולים באפילפסיה שאינה ניתנת לריפוי כיום, מדובר בהזדמנות שוק משמעותית. אחת המטרות העיקריות שלנו השנה היא להקים שותפות חדשה ולהגיע לרמות גלובליזציה גבוהות יותר עם מוצרי הקנאביס הרפואי שלנו. בטר נרגשת מהקמת השותפות ומההזדמנות להשיק את הטיפול המוכח שלנו בשוק של דרום מזרח אסיה, הצומח במהירות".


פנחס (פינו) צרויה, מנכ"ל בטר: "אנו נכנסים לראשונה לשוק התאילנדי שהינו בעל פוטנציאל אדיר לאחר שלאחרונה אישר בית המחוקקים שימוש בקנאביס לצרכים רפואיים. תחום הקנאביס בתאילנד בחיתוליו, תנאי מזג האוויר שם אידיאלים לגידול קנאביס, כוח האדם שם זול יחסית וגודל השוק משמעותי. החתימה על מזכר הבנות גם עם התאגיד וגם עם מרכז האקדמי כמו גם הניסיון הנרחב שיש לבטר מציבה אותנו עם יתרון משמעותי ביחס לחברות קנאביס רפואי אחרות המנסות להיכנס לדרום מזרח אסיה"


אודות בטר: בטר, שהיו״ר שלה הוא שר הבריאות לשעבר דני נוה, היא החברה המובילה בישראל, ומחלוצות הענף בארץ, העוסקת משנת 2008 בגידול, פיתוח ושיווק מוצרי קנאביס רפואי ייעודיים לטיפול במצבים רפואיים ובמחלות שונות גון אפילפסיה, אוטיזם, כאב כרוני וסרטן. לבטר כ-5500 מטופלים פעילים, והיא מפעילה חוות גידול המשתרעת על פני 10,000 מ"ר, עם פוטנציאל גידול מסחרי של כארבעה טון קנאביס רפואי בשנה של זנים ייחודיים ויציבים פרי פיתוחה.


לבטר טכנולוגיות גידול פורצות דרך ויכולת לגדל באופן אורגני כמויות מסחריות בעלות נמוכה יחסית לשוק. לבטר חברה בת באוסטרליה (כ- 57%) עם רישיון לגידול וייצור קנאביס רפואי וכן רישיונות לייצא ולייבא קנאביס רפואי. באוסטרליה יש בבעלות בטר חווה של כ-400 דונם והחברה מקימה בימים אלה מתקן גידול עם פוטנציאל הרחבה וייצור של עד כ-80 טון בשנה. בטר רואה בנוכחותה באוסטרליה כאסטרטגית בהיותה המדינה מייצאת התרופות מהגדולות בעולם ובטר מייעדת אותה להיות מרכז הייצוא העולמי למוצרים הרפואיים של החברה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il