TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

סיקורסקי זכתה בחוזה בשווי 1.13 מיליארד דולר לייצור 12 מסוקי CH-53K לכוחות הצי האמריקאי


מסוק ה-CH-53K
מסוק ה-CH-53K הוא היחיד אשר מסוגל לפעול בסביבה יבשתית וימית לנשיאת משא כבד של עד פי שלושה ממסוקי ה-CH-53 הותיקים, לטווחים רחוקים ובמהירות גבוהה

סיקורסקי, חברה של לוקהיד מרטין, זכתה בחוזה לבניית 12 מסוקי CH-53K כחלק ממכרז בשווי 1.13 מיליארד דולר של כוחות הצי האמריקאי (Navy). מכרז זה הוא חלק מתוכנית הייצור של 200 מסוקי CH-53K של כוחות הנחתים האמריקאיים (Marines). כחלק מכללי המכרז, אשר נקרא LRIP (Low rate initial production) מספרים שתיים ושלוש בתוכנית הייצור, סיקורסקי תספק את המסוקים בשנת 2022 וכן תספק חלקי חילוף ותמיכה לוגיסטית. סיקורסקי מחויבת להמשיך ולהוריד את עלויות המסוקים במחזורי הפעילות שלהם לאורך שנים רבות בעתידה של התוכנית.


מסוק ה-CH-53K הוא היחיד אשר מסוגל לפעול בסביבה יבשתית וימית לנשיאת משא כבד של עד פי שלושה ממסוקי ה-CH-53 הותיקים, לטווחים רחוקים ובמהירות גבוהה. במהלך תוכנית הניסוי למסוק, הוא הרים רכבים משוריינים כבדים, ציוד וצוות לטווחים רחוקים מבסיסים ימיים למשימות בעומק היבשה. המסוק מביא עימו יכולת נשיאת משאות כבדים כפי שאף פלטפורמה של כנף סובבת שפותחה עד כה כחלק ממכרזי משרד ההגנה האמריקאי מסוגל לשאת ומתוכנן להישאר בייצור סדרתי עד שנת 2032 ואף מעבר לכך.
לוקהיד מרטין, סיקורסקי והספקים השונים בתוכנית ייצור המסוק ביצעו השקעות משמעותיות במתקנים, ציוד והכשרת כח העבודה להאיץ את ייצור המסוקים. לדוגמא: מיכון מתקדם, רצפת ייצור רב מפלסית ארגונומית, עשרה טון של מנופים, הוראות ייצור בתלת מימד ועוד.


מסוק ה-CH-53K תוכנן להיות אמין, ממוכשר, בעל שרידות גבוהה בשדה הקרב ועלויות תחזוקה נמוכות לאורך מחזורי החיים שלו וכן לטוס בתנאים קשים של ראות נמוכה, תנאי חום כבדים וגבהים גבוהים. המסוק טס למעלה מ-1400 שעות טיסה וסיים את מבחני הטיסה שנקבעו במהלך הגדרת פיתוח וייצור המסוק: הוא הרים משקל חיצוני של 36,000 ליברות למצב ריחוף ולמצבי טיסה שונים שבחנו את יכולות הטיסה והביצועים של המטוס וכן את חוזקו של המבנה לשאת את המשא.


המשקל הכולל של המסוק בזמן הניסוי עמד על 91,000 ליברות – המשקל הכבד ביותר של מסוק שיוצר אי פעם על ידי סיקורסקי. עד כה, ביצע המסוק מגוון רחב של ניסויי נשיאת משאות, כשהמשקל הכבד ביותר עד לניסוי הנוכחי עמד על הרמת 27,000 ליברות, כולל הרכב הטקטי JLTV. המסוק יכול לשאת משקל חיצוני של 27,000 ליברות למרחק של 110 מיילים בתנאי מזג אוויר חם – פי שלושה מהיכולות של מסוקי ה-CH-53E הותיקים. מעטפות טיסה רחבות יותר הושגו בריחופים מסוגים שונים, טיסה ב-200 קשר, טיסה ב-18,500 רגל, פניות של 60 מעלות, המראות ונחיתות ממשטחי בעלי זווית של עד 12 מעלות, הטלת מטען חיצוני וניסויי ירי בתותחים.

אודות לוקהיד מרטין
לוקהיד מרטין היא חברה גלובאלית בתחום הביטחון והחלל, המעסיקה כ-105,000 איש ברחבי העולם ועוסקת בעיקר במחקר, תכנון, פיתוח, יצור, אינטגרציה ותחזוקה של מערכות, מוצרים, אמצעים ושירותים טכנולוגיים מתקדמים.


ללוקהיד מרטין מערכת ענפה ורבת-שנים של שיתופי פעולה עם תעשיות ההיי-טק והתעשייה הביטחונית בישראל.
למידע נוסף על לוקהיד מרטין: www.lockheedmartin.com/israel



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il