TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

תדיראן הולדינגס מציגה את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון לשנת 2019


מזגן תדיראן דגם supreme
ברבעון זה נרשם שיא במכירת מזגנים בהשוואה לרבעונים מקבילים

ההכנסות הסתכמו בכ-172.7 מיליון ₪, צמיחה של כ-16.8% והרווח הנקי הסתכם בכ-7.6 מיליון ש"ח, צמיחה של כ-22.4% לעומת הרבעון המקביל אשתקד

ה-EBITDA הסתכמה בכ-17.6 מיליון ₪, שיעור ה-EBITDA עלה ל-10.2%, צמיחה של כ-51.8% לעומת הרבעון המקביל אשתקד

הרווח הגולמי הסתכם בכ-44.0 מיליון ש"ח, צמיחה של כ-21.9% תוך שיפור הרווחיות לכ-25.5%

תזרים המזומנים מפעילות שוטפת הסתכם בכ-47.9 מיליון ש"ח לעומת כ-9.7 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד

לדברי משה ממרוד, מנכ"ל החברה ובעל השליטה: "שנת 2019 נפתחה תוך המשך המגמה החיובית שאפיינה את סוף השנה הקודמת. ברבעון זה אנו מציגים צמיחה בכל הפרמטרים ואף נרשם שיא במכירת מזגנים בהשוואה לרבעונים מקבילים.


תחום ההתייעלות האנרגטית מתקדם בהתאם לתוכניות העבודה וברבעון זה הכרנו ברווח מהקמה בגין בית חולים נוסף. אנו צפויים להכיר ברווחים שוטפים בגין כל בתי החולים שנכללים בפרויקט עד תום שנת 2033. הניסיון הרב שאנו צוברים בתחום ההתייעלות האנרגטית בבתי החולים ממצב אותנו כחברה המובילה בארץ בתחום ההתייעלות האנרגטית ואנו מעריכים שיסייע בהרחבת הפעילות עבור תחומים נוספים.


הפעילות הבינלאומית ממשיכה לקרום עור וגידים ואנו רואים בה מנוע צמיחה אשר ישיא פירות רבים בטווח הבינוני והארוך.


בהסתכלות על המשך השנה, אנו נמצאים בפתחה של העונה החמה, כאשר מזג אוויר חם בחודשים הקרובים, צפוי להוביל לתרומה חיובית לתוצאות הקבוצה.


כל פעילויות הקבוצה ממשיכות במגמת הצמיחה ואנו פועלים רבות על מנת להמשיך ולהוציא אל הפועל את התוכניות העסקיות שלנו, אשר עתידות להשיא ערך לכלל בעלי המניות. אנו ממשיכים לבחון הזדמנויות לפיתוח מנועי צמיחה משיקים לתחומי הליבה שלנו."

תדיראן הולדינגס מדווחת על תוצאותיה הכספיות לרבעון ראשון של שנת 2019, להלן עיקרי התוצאות:

להלן תמצית תוצאות הפעילות לרבעון הראשון של 2019 (בהשוואה לתקופה המקבילה בשנת 2018):

מחזור המכירות ברבעון הראשון של שנת 2019 הסתכם לסך של כ-172.7 מיליון ש"ח לעומת סך של כ-147.9 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד, צמיחה של כ-16.8%. הגידול נבע, בין היתר, מגידול כמותי במכירות המזגנים וכן מהכרה בהכנסה בגין בית חולים נוסף בפרויקט ההתייעלות אנרגטית. ברבעון זה נרשם שיא במכירת מזגנים בהשוואה לרבעונים מקבילים.

הרווח הגולמי ברבעון הראשון לשנת 2019 הסתכם לסך של כ-44.0 מיליון ש"ח, גידול בשיעור של כ-21.9% תוך שיפור הרווחיות הגולמית לכ-25.5% לעומת שיעור של כ-24.4% ברבעון המקביל אשתקד.

ה-EBITDA ברבעון הראשון לשנת 2019 הסתכם לסך של כ-17.6 מיליון ש"ח גידול בשיעור של כ-51.8%, תוך שיפור הרווחיות לכ-10.2% לעומת כ-7.8% ברבעון המקביל אשתקד. הגידול החד ב-EBITDA נובע בין היתר מיישום לראשונה של תקן IFRS16 שתרם 1.8 מיליון ש"ח לגידול ה-EBITDA.

הוצאות מימון, נטו ברבעון הראשון של שנת 2019 הסתכמו בכ-3.3 מיליון ש"ח לעומת סך של כ-1.2 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה. עיקר הגידול נבע מרישום הוצאות בגין הגנות מט"ח לעומת רישום הכנסות בתקופה המקבילה אשתקד. גידול זה קוזז בחלקו על ידי רישום הכנסות בגין הפרשי שער ספקים בתקופת הדוח לעומת רישום הוצאות בתקופה המקבילה אשתקד.

הרווח הנקי ברבעון הראשון לשנת 2019 הסתכם לסך של כ-7.6 מיליון ש"ח גידול בשיעור של כ-22.4%. שיעור הרווח הנקי עמד על כ-4.4% לעומת שיעור של כ-4.2% ברבעון המקביל אשתקד.

תזרים המזומנים מפעילות שוטפת ברבעון הסתכם לכ-47.9 מיליון ש"ח לעומת כ-9.7 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד. עיקר הגידול נבע מעלייה משמעותית יותר בהתחייבויות לספקים ולנותני שירותים וירידה משמעותית יותר בלקוחות לעומת התקופה המקבילה אשתקד. גידול זה קוזז בחלקו על ידי עלייה משמעותית יותר ביתרת המלאי בתקופת הדוח לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

אודות החברה
תדיראן הולדינגס בע"מ, באמצעות תאגידים בבעלותה המלאה, עוסקת בעיקר ביבוא, ייצור, שיווק, הפצה, ומכירה של מזגני אוויר ומערכות מיזוג אוויר לשוק הביתי, המסחרי והתעשייתי, בעיקר תחת המותגים Tadiran, Amcor ו- Toshiba, וכן עוסקת הקבוצה במתן שירותי אחריות ותחזוקה למוצרים אלו. כמו כן, עוסקת הקבוצה בפתרונות בתחום ההתייעלות האנרגטית.


בנוסף, לחברה פעילות בתחום יבוא ושיווק מוצרי חשמל 'לבנים' ו- 'קטנים' תחת מותגים בבעלותה כגון Tadiran, Amcor ו- Crystal. תדיראן הולדינגס (סימול: תדראן) הינה חברה ציבורית, אשר ניירות הערך שלה (מניות ואג"ח) נסחרים בבורסה לניירות ערך בתל-אביב החל משנת 1991.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il