TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

קנאשור תראפיוטיקס מדווחת על הסכם לרכישה שנתית של 1 טון מחוות הגידול של דרך לחיים קנאביס, בעלת תקן IMC-GAP


קנאשור תראפיוטיקס
רן עמיר מנכ"ל קנאשור מסר: "אנו גאים לדווח על עסקה שמהווה צעד משמעותי נוסף בדרך להפיכתה של קנאשור לשחקנית מובילה בשוק הקנאביס

חברת קנאשור תראפיוטיקס (בורסת ת"א: קנשר, CSURE) מדווחת על חתימת הסכם במסגרתו תרכוש תפרחות קנאביס רפואי, מחוות הגידול של חברת "דרך לחיים קנאביס" שהינה בעלת תקן IMC-GAP.
בהתאם להסכם תרכוש קנאשור תפרחות קנאביס רפואי, בהיקף מינימלי של 1,000 ק"ג, במהלך 12 החודשים שתחילתם במועד התקיימות התנאים המתלים שנקבעו בהסכם והם: קבלה והחזקה של חוות הגידול בכל הרישיונות הנדרשים מהיק"ר ו/או מכל גורם רשמי נוסף על פי חוק, בתקופת ההסכם, לחוות גידול של קנאביס לשימוש רפואי, וכן קבלה והחזקה של קנאשור תראפיוטיקס בכל האישורים הראשוניים וההיתרים הדרושים לה על פי דין לשם רכישת התוצרת.


לפי ההסכם, תרכוש קנאשור תפרחות קנאביס לצרכי ייצור ופיתוח מוצרים מבוססי קנאביס לתקופה של 5 שנים והחל מהמועד המאוחר מבין השניים: 1. סיום סבב הגידול הראשון של חוות הגידול; 2. תחילת פעילות מתקן המיצוי של קנאשור. כמו כן, כל כמות אספקה של תוצרת קנאביס מעבר לכמות המינימלית שצויינה לעיל, תיקבע בהסכמת הצדדים.


חוות הגידול תספק את תוצרת הקנאביס בהתאם לתקן IMC-GAP, בו היא מחזיקה כבר כיום, ובין הצדדים נקבעו קטגוריות מחיר שונות בהתאם לריכוז החומרים הפעילים (קנבינואדים).


רן עמיר מנכ"ל קנאשור מסר: "אנו גאים לדווח על עסקה שמהווה צעד משמעותי נוסף בדרך להפיכתה של קנאשור לשחקנית מובילה בשוק הקנאביס. בניית המפעל מצויה בישורת האחרונה, ועל כן החבירה לחוות גידול חיצונית, לצד בניית יכולות ריבוי וגידול עצמאיות בתנאי indoor, תסייע לנו לקצר את זמן ההגעה לשוק."

אודות קנאשור תראפיוטיקס
קנאשור תראפיוטיקס הוקמה, במטרה להיות ספק בינלאומי מוביל של מוצרי קנאביס רפואי ותכשירים רפואיים מבוססי קנאבינואידים חדשיים ואיכותיים, לטיפול במגוון רחב של התוויות רפואיות. החברה פועלת ליצירת אינטגרציה אנכית, הכוללת פעילות בכל שרשרת הערך, החל משלב המחקר והפיתוח ועד שלב ייצור המוצרים הפצתם ושיווקם.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il