TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

קבוצת מבנה בשיתוף קבוצת תדהר יקימו קומפלקס מגורים, עסקים ומסחר נוסף בשכונת ביצרון בת"א


מתחם הסלולים בתל אביב של קבוצת מבנה הדמיה יסקי סיון
במסגרת ההסכם תדהר תיכנס כשותפה בפרויקט הסוללים ב-25% מחלק המגורים בפרויקט ותהיה אמונה על ביצועו

המתחם החדש, המתוכנן לקום בצומת רחובות השלום והסוללים וגובל בשדרות ההשכלה, יכלול שני מגדלי מגורים בני 35 קומות כל אחד ובהם כ- 360 יחידות דיור בשטח כולל של כ- 50 אלף מטר, שני מבני משרדים ומסחר, האחד בן 40 קומות, השני בן 13 קומות בשטח כולל של כ-70 אלף מטר, מבנה ציבור שיכלול, שני מעונות יום, חמישה גני ילדים, טיפת חלב ולמעלה מ- 5,000 מ"ר של שטחים ירוקים.

תכנית הפרויקט אושרה ע"י ועדת התכנון, עלות הפרויקט נאמדת ב- 830 מיליוני שקלים

כלכלית ירושלים מקבוצת מבנה חתמה הסכם לביצוע פרויקט הסוללים עם קבוצת הנדל"ן תדהר. בנוסף נחתם הסכם שותפות עם תדהר על 25% מחלק המגורים בפרויקט.


מדובר במתחם מגורים, עסקים ומשרדים רחב היקף בשכונת ביצרון בת"א. הועדה המקומית לתכנון ובניה ת"א אישרה את תכנית הפרויקט. ע"פ ההערכות, עלות הקמת הפרויקט תעמוד על כ- 830 מיליון ש"ח והקמתו תחל בעוד כשנה.

דודו זבידה, מנכ"ל קבוצת מבנה מסר כי: "אנו שמחים לבשר שפרויקט הדגל של קבוצת מבנה יוצא לדרך. מדובר בפרויקט עצום מימדים שמשלב מגורים, משרדים, שטחי ציבור ומסחר, באזור הכי מתפתח ומבוקש במרכז תל אביב. קבוצת תדהר היא שותפתנו הטבעית לאבן דרך זו, ואנו סמוכים ובטוחים שגם בפרויקט הסוללים, כבעבר, שיתוף הפעולה בינינו יצמיח פרויקט מרשים וראשון מסוגו באזור"


אודי שרביט, מנכ"ל קבוצת תדהר ציין: "אנו שמחים על שיתוף פעולה מוצלח, נוסף עם קבוצת מבנה, לאחר ההצלחה של פרויקט המגורים 'המיטב בתל אביב' הנבנה בימים אלו, אף הוא בלב שכונת ביצרון המבוקשת אשר -80% ממנו שווק בהצלחה עם אכלוס מיועד בתוך כשנתיים"

בזכות האמון והשותפות של שתי הקבוצות, אנו שוקדים, בימים אלה, על פרויקט נוסף - קומפלקס mix use משמעותי, בשטח של כ- 20 דונם הכולל משרדים, מסחר ומגורים בסטנדרט הגבוה והמתקדם ביותר, שיתכתב עם תכנית האזור, העתידה לקשר את מזרח העיר למרכז תל אביב.

הפוטנציאל העתידי האדיר של ביצרון והתשואה המצוינת שעשו רוכשים שקנו במקום בשנים האחרונות במקביל להזדמנות הייחודית שנפתחת כעת, הופכים אותה ליעד אטרקטיבי לזוגות צעירים, משפחות ומשקיעים אשר נהנים כעת מחירים נמוכים ממרכז העיר. אין ספק כי התחדשות השכונה לצד מוקדי העסקים והקרבה לצירי התנועה המרכזיים, יובילו לעלייה משמעותית במחירים כאחד מהמתחמים המבוקשים בתל אביב.

הפרויקט יחבר בין אזור התעסוקה האייקוני והמשמעותי סביב צומת השלום בתל אביב לבין שכונת ביצרון המבוקשת ויכלול שני מגדלי מגורים בני 35 קומות כ"א שיכילו סה"כ 360 יחידות דיור בשטח כולל של כ- 50 אלף מטר, שני מבני משרדים, האחד בן 40 קומות, השני בן 13 קומות בשטח כולל של כ-70 אלף מטר, ייבנה מבנה ציבור שיכלול שני מעונות יום, חמישה גני ילדים וטיפת חלב, בשטח של 2,200 מ"ר ושטחי מסחר בשטח כולל של כ- 3,200 מ"ר.

כמו כן יוקמו ארבע קומות של חניונים תת קרקעיים בשטח כולל של כ- 60 אלף מטר, מתוכם כ- 280 חניות לטובת הציבור- חניון ציבורי של "אחוזת החוף" בשטח כולל של 14 אלף מ"ר.
תכנית הפרויקט אושרה ע"י ועדת התכנון, עלות הפרויקט נאמדת בכ- 830 מיליוני שקלים.

יש לציין שלא מדובר בשותפות הראשונה של קבוצת מבנה עם תדהר, הקבוצות שותפות בפרויקט מגורים נוסף שמוקם בימים אלה ברחוב המיטב, גם הוא בשכונת בצרון.


צומת השלום מהווה מוקד תעסוקתי מהמתקדמים והמפותחים בישראל, ובו פועלות חברות מהגדולות ומהמובילות במשק וביניהן מיטב חברות ההייטק. באזור ניתן למצוא את מגדלי התעסוקה החדשים והחדשניים במשק. מדובר במאות אלפי מטרים לתעסוקה שמרוכזים במרחק הליכה קצרה מתחנת רכבת השלום, במרכז תל אביב ובגישה נוחה ומהירה לנתיבי איילון- מה שהופך את האזור ללב התעסוקתי של המדינה.

שכונת ביצרון מאופיינת בשנים האחרונות במשפחות צעירות שכן השכונה נחשבת אטרקטיבית עבור זוגות צעירים המעוניינים להתגורר בשכונות שקטות יותר בת"א וליהנות משירותים הקיימים באזור ומנגישות גבוהה לצירי תנועה מרכזיים בעיר.


ציר יגאל אלון הסמוך לשכונה מהווה כיום את אחד ממתחמי התעסוקה הגדולים בעיר. בהתאם, הפרויקט יפנה בעיקר לאוכלוסייה זו. זאת, הודות לתמהיל מגוון ביותר של דירות בפרויקט, החל מדירות שני חדרים, כאשר למעלה מ-30% מהדירות בפרויקט צפויות להיות דירות קטנות, בנות 2 ו-3 חדרים.


בנוסף, בהתאם לזכויות הבניה, מתחם מבני ציבור, בהם גני ילדים ותחנת טיפת חלב, ייבנה בשטח של כ- 2,200 מ"ר וכן יוקם חניון תת קרקעי בבעלות עיריית ת"א לשימוש הציבור, אשר יכלול כ- 280 מקומות חניה.

את הפרויקט תקיף שדרה ירוקה אשר תגבול בדרך השלום, ברחוב הסוללים ובשדרות ההשכלה. עיריית ת"א תבצע באזור עבודות תשתית להרחבת דרכי הגישה בשדרות ההשכלה, על חשבון שטחים שיוקצו מהפרויקט למטרה זו.

בנוסף לקבוצת מבנה פרויקט תעסוקה נוסף רחב מימדים ברחוב עמינדב, אשר יכלול עוד מאות אלפי מטרים של משרדים ומגורים.

פרויקט המיטב בתל אביב
שיתוף פעולה מוצלח, נוסף בין הקבוצות תדהר ומבנה אשר בונות בימים אלו את פרויקט המגורים 'המיטב' המוקם אף הוא בלב שכונת ביצרון המבוקשת- בפינת הרחובות, המיטב, עמינדב ובצמידות ליגאל אלון, שדרות ההשכלה ולצירי התנועה המרכזיים.


המיטב הינו מגדל מגורים בן 27 קומות , הנבנה בימים אלה, ולמעלה מ- 80% מהדירות בפרויקט כבר נמכרו. כעת מוצעות למכירה מגוון דירות אחרונות, החל מדירות קטנות בנות 3-3.5 חדרים ועד דירות 4 ו- 5 חדרים, פנטהאוזים ופנטהאוז-דופלקסים (דו-קומתיים) , המציעות חוויית מגורים אורבנית, תכנון מוקפד, רמת בנייה וגמר בסטנדרט תדהר ופיתוח סביבתי הכולל גינה רחבת ידיים בשטח של 1.5 דונם, לצד הפרויקט.

מחירים לדוגמא של פרויקט המיטב:
•דירות 3.5 חדרים בקומה 6, בשטח של כ- 86 מ"ר הכוללים מרפסת בשטח של כ- 11 מ"ר החל מ- 3,278,000 ₪
•דירות 4 חדרים בקומה 6, בשטח של כ- 107 מ"ר הכוללים מרפסת בשטח של כ- 11 מ"ר החל מ- 3,694,000 ₪

קבוצת מבנה
כוללת את החברות כלכלית ירושלים, מבני תעשייה ודרבן השקעות היא חברת הנדל"ן הגדולה ביותר בישראל בהיבט המ"ר להשכרה שברשותה והחברה הרביעית בגודלה בבורסה בתל אביב. לקבוצה כ- 1.6 מליון מ"ר להשכרה ממטולה ועד אילת בכ- 610 נכסים וכ- 2,800 שוכרים. כיום לקבוצה 10 פרויקטים בבנייה בהיקף של כ- 190 אלפי מ"ר. בין הפרויקטים המובילים של הקבוצה- הסוללים בת"א המשלב מגורים, משרדים ומסחר.


פרויקט המיטב בתל אביב בהיקף של כ-14 אלף מ"ר ו-170 יח"ד עתיד להסתיים ב-2021. פרויקט "מבנה" בהרצליה, פרי שיתוף פעולה ייחודי בין העירייה לקבוצה במסגרתו יקום פרויקט ברחוב אבא אבן פינת שנקר אשר יכלול 34 אלף מ"ר של משרדים ויחידות דיור. מתחם העסקים והמסחר בחולון בהיקף כולל של כ-17.5 אלף מ"ר, פארק מדעי החיים בחיפה הכולל ארבעה בנייני משרדים בהיקף של כ-56 אלף מ"ר, פרויקט "מבנה" אור יהודה כולל כ-7.5 אלף מ"ר משרדים, פרויקט המרכבה בחולון הכולל כ-100 אלף מ"ר משרדים ומסחר ועוד.

קבוצת תדהר
קבוצת תדהר, בבעלות גיל גבע, אריה בכר ומארק ויסמן, היא קבוצת הנדל"ן הפרטית הגדולה בישראל ובין החברות הבודדות שמטפלות בכל תהליך הייזום והבנייה מא' ועד ת'. הקבוצה, שנוסדה בשנת 1993, עוסקת תחת קורת גג אחת בייזום, תכנון, בנייה וניהול של בתי מגורים, משרדים ומסחר בארץ ובעולם, התחדשות עירונית ועבודות גמר. בנוסף, מחזיקה תדהר בנכסים מניבים בהיקפים גדולים. בין היתר, היא הבעלים במשותף של מלון ריץ-קרלטון במרינה הרצליה ושל מתחמי משרדים גדולים ברעננה.

תדהר מעסיקה, נכון להיום, כ-820 עובדים ומדורגת בעשירייה הראשונה של חברות הנדל"ן והבנייה בישראל בדירוג BDI ו-100 DUN`S. מאז הקמתה, בנתה תדהר יותר מ-16,000 יח"ד ומעל 1.5 מיליון מ"ר של שטחי משרדים ומסחר במאות פרויקטים בארץ ובעולם.


פעילותה של תדהר במרוצת השנים מתבצעת לאור ערכי הדגל שלה, ביניהם: אמינות, שירות, איכות ועמידה קפדנית בלוחות הזמנים. בזכות מערך התכנון הייחודי, חטיבת ההנדסה המקצועית של הקבוצה, חברת הבנייה המובילה, ניסיונה העשיר, מערכות המידע המתקדמות, מערך השירות הפועל 24/7 והמתודה הייחודית לניהול פרויקטים – קבוצת תדהר מציבה סטנדרט חדש של איכות, מקצועיות ומצוינות, שבזכותם הפכה לחברת הנדל"ן הראשונה והיחידה בישראל עד היום, שזכתה בפרס האיכות והמצוינות ע"ש רה"מ יצחק רבין ז"ל ובמקום הראשון בתחרות המצוינות בשירות של המרכז הישראלי לניהול.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il