TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

רשת גלי פותחת חנות חדשה


סניף גלי החדש באלונים צילום אסף לוי
ההשקעה בפתיחת הסניף החדש נאמדת בכ 500,000 ₪

רשת חנויות גלי, הנמצאת בבעלות קבוצת בריל, פתחה השבוע סניף חדש במתחם הקניות אלונים. הסניף נפתח תחת הקונספט המחודש של המותג ב השקעה של כ 500,000 ₪.

הסניף החדש משתרע על שטח של 250 מ"ר וכולל מחלקות לנשים, גברים וילדים, עם מגוון רחב של נעליים מהמותגים המובילים לכל המשפחה, כולל מותגי נעל נוחות, ספורט, אופנה, צעד ראשון ועוד. בין היתר מוצעים בגלי פריטים של מותגי הנעלה הבינלאומיים אותם מחזיקה הרשת, כמו: גאס, האש פאפיס, קטרפילר, לי קופר, דוקרס ועוד.

לדברי דן איתמר, סמנכ"ל שיווק קבוצת בריל, המפעילה בישראל את רשת גלי: "כחלק ממהלך אסטרטגי רשת גלי מתרחבת, פותחת סניפים חדשים ומשפצת את הסניפים הקיימים בהתאם לקונספט החדש של הרשת. החנות החדשה באלונים תציע מגוון רחב ושפע רב של פריטים לצד מיקוד על כל מותג ומותג, ותאפשר נגישות וחווית קניה נעימה ומחירים אטרקטיביים לכל כיס".

רשת גלי מקבוצת בריל פועלת בישראל מאז שנת 1972 ומפעילה 63 סניפים ברחבי הארץ. הרשת מתמחה בשיווק נעלים לנשים, גברים וילדים של המותג גלי לצד יבוא מותגים בינלאומיים מחו"ל.


קבוצת האופנה בריל, כוללת את החברה הבורסאית "בריל תעשיות נעליים". הקבוצה פועלת בתחום האופנה ועוסקת בעיקר בעיצוב אופנה, ייצור, ייבוא, רכש ושיווק קמעונאי של נעליים, ביגוד ואביזרי אופנה. הקבוצה משווקת את מוצריה באמצעות הרשתות: גלי, סולוג, לי קופר, ניין ווסט, איזי ספיריט, אן קליין וכל נעל סנטר. כמו כן, מנהלת ומפעילה מכירה ישירה, זכיינית וסיטונאית של נעליים ומוצרי הלבשה לחנויות, רשתות קמעונאיות ומוסדות שונים בישראל.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il