TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

ג'וניפר נטוורקס תשתף פעולה עם SONiC של מיקרוסופט כדי לפשט רשתות מחשוב ענן


גוניפר נטוורקס
החברה מרחיבה את התחייבויותיה ליכולות תכנות פתוח בעזרת תוכנה לרשתות פתוחות בענן - (SONiC)

ג'וניפר נטוורקס (NYSE: JNPR) מובילה עולמית ברשתות אוטומטיות, סקלאביליות ומאובטחות, הודיעה היום על שילוב הפלטפורמה של ג'וניפר עם תוכנה לרשתות פתוחות בענן (SONiC), אשר פותחה ותרמה לאיגוד פרויקט המחשוב הפתוח (OCP) של מיקרוסופט. שילוב זה יאפשר לספקי מחשוב ענן פלטפורמת ניהול מתגים מופשטת, אוטומטית ומשופרת בעזרת יכולות ניתוב עשירות וחידושים בתחום הטלמטריה המוערכים על ידי הלקוחות.

SONiC אשר הושק על ידי מיקרוסופט ב- 2016, הינו פרויקט פורץ דרך לפעולות מיתוג ((switch וניהול רשת. בעזרת פלטפורמה ייחודית הניתנת להרחבה עם סביבה גדולה וצומחת של שותפי פעולה בתחום החומרה והתוכנה, SONiC מציעה ניהול מרכזי של פלטפורמות מיתוג מבוססות רכיבים ותוכנה.

המיזוג עם SONiC מדגיש את המחויבות הרציפה של ג'וניפר לתכנות פתוח, דיסאגרגציה מלאה, והרחבת היצע לארגונים המשתמשים בענן כעדיפות ראשונה. השילוב יסייע במיוחד לספקי שירותי ענן ב:

יכולת תכנות פתוחה - המאפשרת אינטגרציה מהירה, זריזות וגמישות הדרושים למשתמשי קצה ארגוניים המבקשים להסתגל במהירות לשינויים בשוק.


הפרדה - ארכיטקטורה מודולרית במיוחד המפרידה בין רכיבים ותוכנה משולבים, ובכך מציעה ללקוחות את החופש האולטימטיבי של בחירה וגמישות.


אוטומציה – תפעול הרשת היה תמיד הליך מייגע החוזר על עצמו. בעזרת שילוב הכח של תכנות פתוח והפרדה, ג'וניפר מייעלת את תהליך איתור תקלות ברשת, ממכנת תהליכי עבודה מורכבים ומבצעת אופטימיזציה של תפעול תשתיות הרשת.


סביבה רחבה – המיזוג עם SONiC יספק לקהילת רשת רחבה ולספקי ענן את פתרונות הניתב, מיתוג והבקרה החדשים ביותר של ג'וניפר.

השילוב עם SONiC מעיד על המחויבות הרציפה של ג'וניפר לחדש ולחזק את מעמדה כמובילה ברשתות למרכזי נתונים מבוססות ענן, ועל השיפור המתמיד של מפת הדרכים על מנת לספק את הפתרונות הטובים בשוק.

"בג'וניפר נטוורקס, אנו מזהים עד כמה יכולת התכנות הפתוחה חשובה ללקוחות שלנו, שכן היא כבר הוכחה בתמיכתנו ב- OpenConfig, Open / R ו- P4. כדי להמשיך תמיכה זו, אנו שמחים להודיע על שילובם של פלטפורמות ג'וניפר עם SONiC כדי להציע ללקוחות מרכז הנתונים המהיר אפשרות נוספת בארכיטקטורת מרכז הנתונים", אמר מנוג' לילניבס, מנהל מוצר ראשי, ג'וניפר נטוורקס.

"השילוב בין הפלטפורמות של ג'וניפר עם SONiC מעיד על המחויבות של החברה לרישות פתוח ומהווה צעד חשוב ביעדנו לחולל מהפכה ברשת היום ובמבט אל העתיד. לקוחות יוכלו לנצל את פלטפורמת ניהול המפסקים הפשוטה והאוטומטית הזו, שתוגבר על ידי ניתוב עשיר וחידושי טלמטריה נרחבים", אמר יוסף חלידי, CVP, רשתות Azure, מיקרוסופט.

אודות ג'וניפר נטוורקס
ג'וניפר נטוורקס (Juniper Networks) מפתחת ומשווקת פתרונות חדשניים לרשתות תקשורת. פתרונות החברה מפשטים את מורכבות הרשתות עם מוצרים ושירותים בעידן הענן כדי לשנות את הדרך בה אנו מתחברים, עובדים וחיים.


החברה מסירה את האילוצים המסורתיים של הרשתות כדי לאפשר ללקוחותיה ולשותפיה לספק רשתות אוטומטיות, סקלאביליות ומאובטחות המחברות את העולם. מידע נוסף ניתן למצוא בכתובת (Juniper Networks (www.juniper.net או להתחבר עם ג'וניפר בטוויטר, LinkedIn ופייסבוק.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il