TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

חברת גורי טי פי אל לוגיסטיקה בע"מ שכרה מקבוצת "מבנה" ומקרן מניבים מרכז לוגיסטי במתחם הלוגיסטיקה נשר באזור התעשייה רמלה, בשטח של כ- 12,000 מ"ר


עופר אברם .שרון שוופי . איתי מל - מניבים
ההסכם נחתם לתקופה של 12 שנים

החברה שכרה מרכז לוגיסטי בשטח של כ- 12,000 מ"ר הממוקם על גבי מגרש בשטח של כ- 24 דונם, לטובת הקמת מרכז לוגיסטי במקום חברת הלוגיסטיקה מחלף הצפויה לפנות את המרלו"ג בשבועות הקרובים. מתחם הלוגיסטיקה, הממוקם בסמוך למפעל נשר, באזור התעשייה רמלה, הינו בבעלות מניבים קרן הריט החדשה (50%) וחברת "דרבן השקעות – שמי בר" מקבוצת "מבנה" (50%).


המתחם כולל חמישה מבנים לוגיסטיים, בשטח של כ- 47,150 מ״ר, וכן תחנת דלק, ומתפרש על גבי כ- 81 דונם. הנכס מושכר ומאוכלס במלואו. הסכם השכירות נחתם לתקופה של 12 שנים.


גורי טי פי אל לוגיסטיקה בע"מ הינה חברה העוסקת במתן שירותים ופתרונות לוגיסטיים בתחום הנון-פוד והמסחר האלקטרוני.


החברה מתמחה במתן שירותים לוגיסטיים ובמכלול סל שרותי מיקור חוץ הכוללים שרותי אחסנה, ניהול מלאי, ליקוט, אריזה והפצה לבתי עסק וללקוחות פרטיים.


עופר אברם, מנכ"ל מניבים, אמר: ״השכרת המבנה הלוגיסטי לחברת גורי, מיד עם פינוי חברת מחלף, מעידה על רמת הביקושים הגבוהה לשטחי לוגיסטיקה. מניבים סימנה תחום זה כתחום בעל ביקושים גבוהים וצומחים בתחום הנדל"ן המניב, והוא מהווה נתח משמעותי מסך הנכסים בקרן. אנו סבורים כי תחום זה ימשיך להיות בעל ביקושים חזקים גם בשנים הבאות, וממשיכים לפעול לרכישת נכסים נוספים דומים".


מקבוצת מבנה נמסר כי הקבוצה מאחלת הצלחה רבה לחברת גורי והמשך שיתוף פעולה פורה.
קבוצת "מבנה"


קבוצת הנדל"ן העסקי הגדולה בישראל, בניהולו של דוד זבידה, מאגדת תחת קורת גג אחת את חברות הנדל"ן הוותיקות והמוערכות 'מבני תעשיה', 'כלכלית ירושלים' ו'דרבן'. הקבוצה, אשר חולשת על כ- 2 מיליון מ"ר בישראל, פועלת בתחום הנדל"ן המניב ומתמחה בייזום, רכישה, הקמה וניהול מבנים המיועדים למטרות תעשייה, הייטק, מסחר, משרדים ומגורים. נכסים אלו מאוכלסים על ידי כ- 2,900 שוכרים, ופרוסים במאות אתרים ברחבי הארץ – ממטולה ועד אילת.


קרן מניבים:
מניבים קרן הריט החדשה בע"מ הינה חברה ציבורית להשקעה בנכסים מניבים בישראל, המנוהלת במתכונת המקובלת בקרנות ריט, מבחינת מסגרת הפעילות, השקיפות, היחסים הפיננסים, חלוקות דיבידנד, דמי הניהול והמחויבות כלפי המשקיעים בקרן. קבוצת הניהול של מניבים הינה מקצועית ואיכותית, בעלת מוניטין וניסיון בתחום הנדל"ן המניב לאורך שנים.


הקרן מקדמת השקעות בפרופיל סיכון נמוך יחסית. בעלי המניות העיקריים בקרן הינם גופים מוסדיים מובילים: בנק הפועלים (פועלים שוקי הון), מיטב דש, אי בי איי, אוניברסיטת בר אילן, הלמן אלדובי, קרן הפנסיה גלעד, הראל, כלל ביטוח, אנליסט בית השקעות, מנורה חברה לביטוח.


אסטרטגיית ההשקעה של מניבים מבוססת על הניסיון, היכולת והמקצועיות של יזמיה וקבוצת הניהול, שהוקמה על ידם, ביצירה וניהול של פורטפוליו חדש ומגוון של נכסים מניבים, באיתור נכסים איכותיים בעלי פוטנציאל השבחה.
יזמי הקרן הינם: יו"ר - שרון שוופי, סגן יו"ר - איתי מל ומנכ"ל החברה - עופר אברם.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il