TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

שיתוף הפעולה בין ג'וניפר נטוורקס ואריקסון צובר תאוצה בעזרת פתרונות משותפים לשינוע מידע בשילוב רשתות מוגדרות תוכנה


ג'וניפר נטוורקס
פר נרווינגר, ראש תחום מוצר רשתות באריקסון ציין: "תגובת השוק החיובית להרחבת שיתוף הפעולה שלנו עם ג'וניפר מעידה על חוזקת הפתרונות המשותפים שלנו לשינוע מידע מקצה לקצה
מאז הודעתן על העמקת שיתוף הפעולה בספטמבר 2018, ג'וניפר נטוורקס (NYSE: JNPR) ואריקסון (NASDAQ:ERIC) גייסו למעלה מ- 20 לקוחות חדשים ברחבי העולם. שתי החברות חושפות היום שיפורים נוספים לפתרונות השינוע (transporting) ואבטחת המידע ברשתות 5G הנועדו לענות על הביקוש הגובר.

ספקי שירות המעוניינים לפרוס רשתות המוכנות ל- 5G פונים אל הפתרונות המשותפים של ג'וניפר ואריקסון על מנת שיספקו להן את התשתיות הנדרשות לשינוע מידע, תפעול ופתרונות אספקת שירות תוך הקטנת רמת המורכבות להבטחת שימוש קל.

פר נרווינגר, ראש תחום מוצר רשתות באריקסון ציין: "תגובת השוק החיובית להרחבת שיתוף הפעולה שלנו עם ג'וניפר מעידה על חוזקת הפתרונות המשותפים שלנו לשינוע מידע מקצה לקצה. אנו מקווים לשמור על מומנטום חיובי זה על ידי חיזוק קו מוצרי שינוע המידע המוביל שלנו, בעל הביצועים הגבוהים, על מנת להבטיח שהדור הבא של הרשתות ימשיך לשרת במהימנות את לקוחותינו".

מנוג' לילניבס, מנהל מוצר ראשי בג'וניפר נטוורקס אמר: "בעזרת שילוב מגוון השירותים והטכנולוגיות, ג'וניפר ואריקסון ממשיכות לשתף פעולה ולהעמיק בפיתוח פתרונות שינוע מידע מקצה לקצה עבור דור ה- 5G - פתרונות אשר יעניקו לספקי השירות גמישות, ביצועים, אבטחת מידע ואוטומציה טובים יותר".

ההתקדמות של אריקסון בפיתוח פתרונות לחיתוך רשת (Network Slicing), מאפשרים ל- NorthStar בקר ה- SDN (רשתות מוגדרות תוכנה) של ג'וניפר לפעול בשיתוף פעולה עם התזמור הדינאמיDynamic Orchestration) ) של אריקסון, ומאפשר שליטה חלקה מהאנטנה הסלולרית (cell site) לליבה מבוססת פאקטות של הרשת- כולל לשער (gateway) מרכז הנתונים. בכך מתאפשרת אוטומציה ואינטגרציה של שירותי קישוריות בדומיין השינוע לחיתוך הרשת מקצה לקצה. בעזרת פתרון זה, WANO) Wide Area Network Orchestrator) של אריקסון פועל כבקר SDN היררכי האחראי על הגדרת שירותי קישוריות.

תזמור שינוע מידע (transport layer orchestration) אשר התווסף לפתרונות חיתוך הרשת של אריקסון מאפשר לבצע חיתוך רשת תוך אבטחת רוחב פס, ומדדי ביצוע מרכזיים, כמו השהייה. חיתוך בדומיין השינוע שודרג אף הוא בעזרת שילוב בין חיתוך שכבת התוכנה בעזרת תזמור דינאמי של אריקסון (Ericsson Dynamic Orchestration) וחיתוך שכבת תשתית החומרה בעזרת Junos מסדרת מוצרי MX של ג'וניפר. בשיתוף עם Ericsson Radio System, פתרון משותף זה יאפשר חיתוך רשת מקצה לקצה על גבי תשתית משותפת הניתנת לאבטחה, אופטימיזציה ובידוד.

שיפור נוסף בוצע בתחום אבטחת המידע, בו פתרונות של ג'וניפר שולבו בשירותי ה- Ericsson RAN. נוסף על ה- 5G High Layer vRAN שהושק לאחרונה, ביצועי אבטחת המידע של אריקסון שולבו במוצרי השער SRX ו- vSRX של ג'וניפר כפתרון אבטחת IPSec לשדרוג והרחבת סביבת אבטחת המידע בכל הרשת.

מוצרי ה- PTX, MX ו- SRX ישולבו במנהל אבטחת המידע של אריקסון (Ericsson Security Manager) להקטנת הזמן לשוק בעזרת אוטומציית ההקשחה, וסיוע בניתור ותיאום מדיניות אבטחת מידע.

לפי המפעיל הסלולרי Jazz, ככל שתעלה דרישת השוק, על חברה לוודא שהרשת שהיא בונה היום תאפשר לה לנהל את חוויית לקוח הקצה בצורה הטובה ביותר, במיוחד כאשר צועדים לקראת דור ה- 4G המתקדם ומעבר לכך. הפתרונות המשולבים של ג'וניפר נטוורקס ואריקסון מאפשרים קישוריות חלקה מאנטנת רדיו סלולרית לשער אינטרנט עם טכנולוגיה הטובה מסוגה, תוך אספקת תשתית ערוכה לעתיד אשר תאפשר חווית משתמש הטובה ביותר.

מיקו קניסטו, מנהל רשתות תמסורת ב- DNA אומר: "לפינלנד שוק ייחודי בו רוב הלקוחות משתמשים באינטרנט סלולרי בפס רחב כשרות האינטרנט הראשי שלהם, ומאופיין בתעבורת נתונים הגדלה ב- 33% משנה לשנה. חיזוק ליבת הרשת שלנו לא רק יענה על הדרישה הגוברת מצד הלקוחות שלנו היום אלא גם יאפשר לנו הגמישות להערך לרשת ה- 5G, הנמצאת בחשיבות עליונה עבור DNA". ג'וניפר נטוורקס ואריקסון הטמיעו את ליבת הרשת המחודשת של DNA התומכת בקיבולת תעבורה ב- 5G ומחזקת את המוכנות שלנו ל- 5G".

כחלק משיתוף הפעולה, ג'וניפר תמשיך להשתמש ביכולות הגישה לשוק של אריקסון עבור הזדמנויות בשוק הסלולר ואריקסון תכלול את הפתרונות של ג'וניפר לקצה (edge), ליבה, אבטחת מידע וחיתוך רשת כחלק מפתרונות שינוע מידע מקצה לקצה ב- 5G.

ג'וניפר ואריקסון ידגימו את הפתרונות המשודרגים שלהם בביתן של ג'וניפר באולם 2, דוכן 2I60/2J61, ובביתן של אריקסון באולם 2, דוכן 2O60 ב- Mobile World Congress שייערך בברצלונה ב- 25 בפברואר, 2019.

אודות ג'וניפר נטוורקס
ג'וניפר נטוורקס (Juniper Networks) מפתחת ומשווקת פתרונות חדשניים לרשתות תקשורת. פתרונות החברה מפשטים את מורכבות הרשתות עם מוצרים ושירותים בעידן הענן כדי לשנות את הדרך בה אנו מתחברים, עובדים וחיים. החברה מסירה את האילוצים המסורתיים של הרשתות כדי לאפשר ללקוחותיה ולשותפיה לספק רשתות אוטומטיות, סקלאביליות ומאובטחות המחברות את העולם. מידע נוסף ניתן למצוא בכתובת (Juniper Networks (www.juniper.net או להתחבר עם ג'וניפר בטוויטר, LinkedIn ופייסבוק.

אודות אריקסון
אריקסון מאפשרת לספקי שירותי תקשורת ללכוד את מלוא הערך של הקישוריות. קו המוצרים והשירותים של החברה כולל רשתות, שירותים דיגיטליים, שירותים מנוהלים ועסקים מתעוררים ומטרת החברה לעזור ללקוחותיה לבצע את המהפך הדיגיטלי, להתייעל ולמצוא ערוצי הכנסות חדשים. השקעותיה של אריקסון בחדשנות מספקות את יתרונות הטלפוניה והפס הרחב הנייד למיליארדי בני אדם בעולם. מניות אריקסון נסחרות בנאסד"ק שטוקהולם ובנאסד"ק ניו יורק. www.ericsson.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il