TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

M Ventures, בשיתוף הרשות לחדשנות, חנכה את PMatX – חממה לסטארט אפים המפתחים את מוצרי הדור הבא בתחום האלקטרוניקה


בתמונה מימין - עמי אפלבאום, ג'ספר בוס, רג'ין שבח. צילום - ליאת אלדר
חברתFeelIT המפתחת חיישנים שניתנים להדפסה על חומרים שונים באמצעות דיו ייעודי, תיכנס לחממה בתחילת מרץ ושתי חברות נוספות יצטרפו בקרוב

נפח ההשקעה הכולל עומד על כ-20 מיליון אירו לשלוש שנים, ובכל חברה יושקעו מיליון שקלים לשנה

Merck, חברה עולמית מובילה במדע וטכנולוגיה, באמצעות קרן הון הסיכון שלה, M Ventures, ובשיתוף הרשות לחדשנות, חנכה את PMatX - חממה לחדשנות טכנולוגית בתחום הדור הבא של האלקטרוניקה, המיועדת לחברות הזנק המפתחות חומרים מתקדמים ושיטות ייצור חדשניות בתחום.


נפח ההשקעה הכולל בחממה עומד על כ-20 מיליון אירו לשלוש שנים, ובכל חברה יושקעו מיליון שקלים לשנה.


הקמתה של PMatX נתמכת על ידי הרשות לחדשנות בישראל, במסגרת תכנית מעבדת החדשנות הטכנולוגית של הרשות. חברת Merck מובילה את התכנית, על ידי M Ventures. החממה פועלת כמיזם משותף עם Flex , ובתמיכת שורת שותפים נוספים מהתעשייה ומעולם ההשקעות ביניהם HP , BatteryVentures, וכן Siemens Helathineers.


החברה הראשונה שתצטרף לחממה כבר בתחילת מרץ היא FeelIt, המפתחת חיישנים שניתנים להדפסה על חומרים שונים באמצעות דיו ייעודי, מבוסס ננו. החיישנים יכולים להפוך כל אובייקט לאובייקט חכם. יישומים רבים יכולים להפיק תועלת מהחיישנים שמפתחת החברה, ביניהם: שסתומים חכמים, אריזות חכמות, כולל לתרופות מרשם ועוד.


חממתPMatX שוכנת באתר המחקר והפיתוח הביוטכנולוגי של Merck ביבנה והיא כוללת מעבדות ייעודיות חדשניות,המצוידות בטכנולוגיות מתקדמות אשר מתאימות לפעילויות פיתוח מגוונות בתחום אלקטרוניקת הדור הבא. החממה מציעה תמיכה לוגיסטית, יעוץ ניהולי, מדעי ופיננסי וכן סמיכות גיאוגרפית לחברות הזנק שכבר פועלות כיום במסגרת חממת הביו-פארמה ומדעי החיים של Merck ו-M Ventures ביבנה באופן שייתן הזדמנות לחברות הזנק חדשות ללמוד מחברות מנוסות יותר.


לדברי דר' נוגה ירושלמי, מנהלת חממותM Ventures בישראל, אשר עומדת בראש PMatX: " PMatX מצטרפת לפעילות משמעותית שכבר יש כיום ל M. Ventures בישראל. זרוע הון הסיכון האסטרטגית של Merck משקיעה ברעיונות מהפכניים ולוקחת חלק פעיל בחברות בהן היא מעורבת כדי לתרגם חדשנות להצלחה מסחרית. לחברת Merck חשוב לדחוף שאיפות ורעיונות אל יישום ההיתכנות שלהם, בבריאות, במדעי החיים, בחומרים מתקדמים ועוד. באמצעות קרן הון הסיכון של Merck החברה משלבת ידיים עם אנשי חזון באקדמיה ובתעשייה כדי לשמור על מעמדה המוביל במדע ובטכנולוגיה גם בדור הבא."


ל-Merck 320 עובדים בישראל, ויש לה מתקנים ביבנה, הרצליה, רחובות וירושלים. בכל שלושת תחומי העיסוק שלה, בריאות, מדעי החיים וחומרים מתקדמים, יש לחברה מרכזי מחקר ופיתוח בישראל.

אודות Merck
Merck היא חברת מדע וטכנולוגיה בתחומי הבריאות, מדעי החיים וחומרים מתקדמים. כ-50,000 עובדיה בעולם שוקדים על פיתוח טכנולוגיות שמשפרות ומעצימות את החיים – מתרופות לטיפול בסרטן או בטרשת נפוצה, דרך מערכות חדשניות בשירות המחקר והייצור המדעי, ועד לקריסטלים נוזליים לצגי טלפונים חכמים ומסכי LCD לטלוויזיה.


כחברה שנוסדה ב-1668 Merck היא חברת התרופות והכימיה הוותיקה בעולם. משפחת המייסדים עדיין מחזיקה ברוב מניות החברה הציבורית. לחברה זכויות עולמיות לשם ולמותג Merck. יוצאות מהכלל הן ארצות-הברית וקנדה, שם החברה פועלת כ-EMD Serono, MilliporeSigma, ו-EMD Performance Materials.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il