TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

יד2: גבעת שמואל מובילה בהיצע ובביקוש לדירות גדולות בנות 6-7 חדרים


אבי זיתוני - מנכל ובעלים חברת א. זיתוני - צילום יחצ
ת"א, בת ים ובני ברק מובילות בביקושים ובמכירת דירות קטנות

גבעת שמואל מובילה בהיצע ובביקוש לדירות גדולות, כך עולה מבדיקה שנערכה במערכת YZER מבית יד2. מהנתונים עולה, כי היצע הדירות הגדולות בנות 5 ו- 6 חדרים נרשם בגבעת שמואל עם שיעור של 28% בנות 5 חדרים ו- 18% דירות בנות 6 חדרים.


גם מחינת הביקושים לדירות גדולות הנתונים מצביעים כי גבעת שמואל מובילה. רוב הביקושים, העומדים על 25% היו לדירות בנות 6 ו-7 חדרים בגבעת שמואל.המחקר בדק ביקוש (חיפוש באתר) של דירות בערים מובילות בישראל בשנת 2018 והיצע דירות למכירה שעלו לאתר באותן ערים.

אבי זיתוני הבעלים של חברת א. זיתוני המקימה את פרויקט ECO רמת הדר החדשה בגבעת שמואל מציין כי "גבעת שמואל מאופיינת בעיקר באוכלוסייה מגוונת של משפחות מכל הסוגים - מסורתיות, ודתיות וחילוניות. כשמדובר במשפחות מסורתיות לרוב מדובר במשפחות גדולות המחפשות דירות גדולות בנות 6 חדרים. לכן, היזמים משתדלים לבנות יותר דירות גדולות שהן לא דירות פירמיום. עם זאת, אנחנו בחברה רואים בשנים האחרונות שגם המשפחה החילונית הממוצעת השתנתה. אנו מזהים עלייה בביקושים לדירות גדולות מצד משפחות חילוניות הכוללות 3 ילדים ויותר. אנחנו חיים בעידן בו לכל ילד יש חדר משלנו ולכן, משפרי דיור מחפשים כיום דירה גדולה ומרווחת"

פרויקט ECO הכולל 228 יחידות דיור שיתפרשו על פני 2 בניינים בני 20 קומות כשעיקר הדירות בפרויקט הן דירות גדולות בנות 5 חדרים ו- 6 חדרים. הקרקע עליה יוקם הפרויקט מתפרשת על פני 7 דונם ו – 200 מ"ר במשולש הדרומי בגבעת שמואל שנמצא במזרח גבעת שמואל סמוך לאוניברסיטת בר אילן וכביש מכבית. התכנית משתרעת על פני כ-300 דונם וכוללת כ-70 דונם של שטחים ציבוריים פתוחים וכ-45 דונם המיועדים לטובת מבני ציבור, לרבות בית ספר תיכון חדש שייבנה בשכונה.

לדברי גל עופרים, סמנכ"לית באתר יד2 "הנתונים מראים שאומנם רוב הבנייה החדשה בישראל היא של דירות בנות 4 חדרים ומעלה, חלק גדול מהציבור עדיין מחפש דירות קטנות והוא מוצא אותם בשוק היד שנייה. בכל עיר שבדקנו הביקושים וההיצע עוברים את ה-20%. גבעת שמואל היא היוצא מן הכלל. זו העיר עם שיעור הביקושים וההצע הנמוך ביותר לדירות קטנות וכאמור הגבוה ביותר לדירות גדולות.

מערכת Y-ZER שפותחה על ידי אתר יד2 בשיתוף עם חברת הייעוץ VCELL וטל ספיבק מנכל חברת FRESH נדל"ן, היא מערכת בינה עסקית, המנגישה לאנשי מקצוע בענף הנדל"ן מידע מקיף על השוק - החל מנתוני ביקוש, היצע ומחירים, ועד להתראות יומיומיות בנושא שמירה תכנונית בסביבת פרויקטים. המערכת מרכזת את מאגר הנתונים הגדול ביותר בשוק הנדל"ן הישראלי ומאפשרת קבלת החלטות עסקיות חכמות ומבוססות בשלבי התכנון, הבנייה והשיווק של הפרויקטים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il