TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

טלדור הטמיעה מערכת DR היברידית בחברת מימון ישיר


בועז יהודה צילום תמיר יהודה
חברת מימון ישיר נכנסת לעידן חדש. מערכת שרידות חכמה והיברידית חדשה מבית Microsoft, שהוטמעה בחברה בידי חברת טלדור, תשפר את ביצועיה, את גמישותה התפעולית וגם תחסוך לה כסף

חברת מימון ישיר נכנסת לעידן חדש. חברת טלדור תקשורת xGlobe סיימה לשדרג ולהרחיב את תשתית ה-DR הקיימת של חברת מימון ישיר, על בסיס Microsoft Azure.


המערכת החדשה תספק יכולות DR למערכת החברה ברשת ה-DMZ, בזכות שימוש שעשתה טלדור בפתרון ה-ASR של Microsoft, אשר מאפשר רפליקציה של מערכות מקומיות אל הענן הציבורי של Microsoft.


מנגנון ה-ASR יאפשר דילוג של המערכת בתרחיש אסון אל תשתית ה-Azure והמשך עבודה ממנה. בנוסף, על מנת לשמר את יכולות אבטחת המידע המקומיות הוקם פתרון WAF של חברת F5, הפעיל בסביבת ה-Azure ומבצע סנכרון שוטף מול הרכיב בסביבת ה-On Prem. הדבר יקנה למימון ישיר יכולת התאוששות אחודה ברשת ה-LAN וה-DMZ.

הרחבת הפתרון הינו כחלק מהאסטרטגיה הרחבה של חברת מימון ישיר לשיפור רמת השרידות והתרחבות לענן באופן חוצה ארגון. כתוצאה משיפור השרידות זמינות החברה ללקוחותיה תהיה גבוהה וטובה יותר.

טל מצרי, מנהל מחלקת התשתיות במימון ישיר: "לאחרונה, כאשר החלטנו לשדרג ולהרחיב את יכולות ה-DR שלנו ולהתאימן לצרכים העסקיים החדשים שעלו, התלבטנו בין האפשרות להרחיב את אתר ה-DR הקיים, לבין חלופות בענן ויצירת פתרון היברידי. הבחירה לבסוף היתה קלה כש-AZURE ASR אפשר לנו להקים סביבות חדשות בזמן אפסי, תוך מתן אפשרות מלאה לגמישות והרחבת היכולות בעתיד, ותוך חסכון של כ-50 אחוזים מעלויות ה-DR".

סמנכ"ל טלדור ומנהל פעילות טלדור תקשורת, בועז יהודה: "אסונות, פריצות סייבר, וירוסים ובעיות מהסוג הזה הן חלק מהמציאות, אך החוכמה היא לדעת להתמודד איתם ולהרחיב את יכולות שרידות המידע והמערכות. שילוב של התרחבות לענן בפתרון שרידות מספקת גמישות ויכולת התאוששות חזקה יותר ומרחיבה את המקרים הקיצוניים שאיתם המערכות יכולות להתמודד".

אודות טלדור
טלדור הינה חברת ה-IT עם קשת הפתרונות הרחבה ביותר בענף, תוך התמחות בתחום הדיגיטל, הדאטה והחדשנות. החברה עוסקת בפיתוח וביישום של פתרונות עסקיים וטכנולוגיים מתקדמים בעולמות התוכנה והחומרה, הדאטה, התשתיות, השירות העצמי והטרנספורמציה הדיגיטלית.

למעלה מ-1000 חברות, ארגונים ומוסדות ממשלה וציבור נמנים על לקוחות טלדור, ונהנים מפתרונות פורצי דרך המיושמים בשטח בצורה אג'ילית ויוצרים עבורם יתרון עסקי.
טלדור נמצאת בשליטת DBSI השקעות בניהולם של ברק דותן ויוסי בן שלום.

אודות מימון ישיר
מימון ישיר, מקבוצת ביטוח ישיר השקעות פיננסיות, הינה חברת האשראי הצרכני החוץ בנקאי הגדולה והמובילה בתחומה בישראל. החברה מעניקה הלוואות פרטיים לרכישת רכב, לרכישת מוצרים בבתי עסק בפריסת תשלומים רחבה ולמטרות רבות נוספות בהיקף פעילות של מיליארדי ₪ בשנה. חלק ניכר מהלוואותיה מתבצע באמצעים דיגיטליים.


החברה מצטיינת במערך טכנולוגי ובחדשנות עסקית, המאפשרים לה גמישות רבה בפעילות עסקית, פיתוח מוצרים חדשניים ויצירת יתרונות עסקיים על פני מתחרים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il