TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

טכנולוגיית אינפיניבנד HDR בקצב 200 גיגה ביט של מלאנוקס תאיץ מחשב-על מוביל בעולם במרכז למחשוב עתיר ביצועים של אוניברסיטת שטוטגרט (HLRS)


מלאנוקס
מחשב העל החדש מכיל 5000 צמתי מחשוב ובעל ביצועים בגובה 24 פטה-פלופ (PetaFLOPs) יקדם מחקר ופיתוח של מחשוב עתיר ביצועים (HPC) ובינה מלאכותית (AI) בתחומי אנרגיה, אקלים, בריאות ועוד

מלאנוקס טכנולוגיות (NASDAQ: MLNX), ספקית מובילה של פתרונות קישוריות חכמים מקצה לקצה עבור שרתי מרכזי נתונים ומערכות אחסון, מכריזה כי פתרונותיה לאינפיניבנד HDR בקצב 200 גיגה ביט נבחרו להאיץ מחשב על עולמי במרכז למחשוב עתיר ביצועים של אוניברסיטת שטוטגרט (HLRS). מחשב העל בן 5000 צמתי המחשוב הקרוי Hawk"", יבנה במהלך שנת 2019 ויספק ביצועים בגובה24 פטה-פלופ. על ידי ניצול תפוקת הנתונים המהירה של אינפיניבנד ומנועי ההאצה החכמים של מחשוב פנים-רשתי (In-Network Computing), משתמשי HLRS יהיו מסוגלים להשיג את ביצועי ה- HPC וה- AI הטובים ביותר, היעילים ביותר והסקלביליים ביותר.

מטרת מחשב העל Hawk של HLRS היא לקדם פיתוח ומחקר הנדסי בתחומי האנרגיה, האקלים, הבריאות ועוד. ואילו היה נבנה היום, הוא היה הופך למחשב העל המהיר ביותר בעולם לשימוש תעשייתי.

"HLRS משרתת קהילה גדולה של חוקרים ומפתחי מוצר תעשייתיים במגוון תחומים של יישומים", מסר פרופ. דר. מיכאל מ. רש (Prof. Dr. Michael M. Resch), מנהל HLRS. "מחשב העל שלנו המואץ על-ידי אינפיניבנד HDR, יספק את רמות הביצועים הנדרשות בכדי לתמוך במחקרים מדעיים חדשים ועיצובי מוצר חדשניים. אנו נרגשים לשתף פעולה עם חברת מלאנוקס בבניית מחשב העל המוביל באירופה ובעולם וכמהים לחזות בתגליות ששיתוף פעולה זה יאפשר".

אינפיניבנד HDR בקצב 200 גיגה ביט לשנייה מספק יתרונות מובילים של ביצועים, סקלביליות, וחוסן רשתי. ביניהם נזכיר את הטכנולוגיה Mellanox SHARP, קיצור של Scalable Hierarchical Aggregation and Reduction Protocol, אשר מאפשרת להפעיל אלגוריתמים על נתונים תוך שהם נעים בתוך הרשת, ולספק ביצועים גבוהים עבור יישומים. טכנולוגיית SHIELD של מלאנוקס מאפשרת יכולות ריפוי עצמי של קישוריות על מנת לספק חוסן ואמינות הגבוהים ביות ברשת הנתונים. מספר היציאות/כניסות (port) הגבוה יותר במתג HDR מפחית את עלויות הבעלים. יתרונות אלו, יחד עם התפוקה הגבוהה של הנתונים וזמן ההשהיה (latency) הנמוך במיוחד, הופכים את תקן האינפיניבנד לבחירת הקישוריות המועדפת לפלטפורמות המחשוב והאחסון הן לדור ה- pre-Exascale והן לדור ה- Exascale.

"HDR אינפיניבנד מספק את הביצועים והסקלביליות הטובים ביותר ליישומי HPC ו- AI ומעניק למשתמשים שלנו את היכולת לשיפור מחקר, גילויים ופיתוח מוצרים", מסר גלעד שיינר, סמנכ"ל שיווק של מלאנוקס טכנולוגיות. "אנו נרגשים לעבוד עם HLRS בבניית דור העתיד של מחשבי העל בדרך ל- Exascale, פלטפורמה שתשרת את צרכי המחשוב הצומחים של הקהילה הגדולה של HLRS".

אודות מלאנוקס:

מלאנוקס טכנולוגיות היא החברה המובילה בעולם לאספקת פתרונות ושירותי קישוריות InfiniBandו- Ethernet חכמים מקצה לקצה עבור שרתים ומערכות אחסון. מוצרי מלאנוקס מביאים למרב את הביצועים של מרכזי נתונים, מספקים רוחב פס הגדול בתעשייה, זמן תגובה המהיר ביותר, המאפשרים העברת נתונים מהירה יותר ליישומים והתרת חסימות בביצועי מערכות. החברה מציעה מבחר פתרונות לקישוריות מהירה: מתאמים, מתגים, תוכנה וסיליקון המאיצים זמן הפעלת יישומים וממקסמים הכנסות לטווח רחב של שווקים לרבות מחשוב עתיר ביצועים, מרכזי נתונים לארגונים, Web 2.0, מחשוב ענן, אחסון, טלקומוניקציה ושירותים פיננסיים.


מידע נוסף זמין באתר החברה: www.mellanox.com

אודות המרכז למחשוב עתיר ביצועים בשטוטגרט:

המרכז למחשוב עתיר ביצועים בשטוטגרט (HLRS) נוסד ב 1996 כמרכז המחשוב הגבוה (HPC) הראשון בגרמניה. כמוסד מחקר המזוהה עם אוניברסיטת שטוטגרט וחבר מייסד של מרכז גאוס עבור מחשוב HLRS, המרכז מספק שירותי HPC למשתמשים אקדמיים ולתעשייה. HLRS מפעילים מערכות HPC מתקדמות, מספקים הדרכה בתכנות ובסימולציה HPC, ומנהלים מחקר בכדי לטפל בבעיות מפתח העומדות בפני העתיד של מחשוב העל. בין תחומי ההתמחות שלהם – תכנות מקבילי, שיטות אנליזה נומרית עבור HPC, הדמיה, מושגים במחשוב סריגי ומחשוב ענן, וניתוח נתונים.


בנוסף, תכנית הפילוסופיה של המדע והטכנולוגיה של סימולציה ממוחשבת חוקרת כיצד מחשוב בעל ביצועים גבוהים משנה את המדע, פיתוח הטכנולוגיה, החברה והפוליטיקה.
מידע נוסף זמין באתר: www.hlrs.de






טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il