TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

רוכשי הדירות חוששים מעליית מחירי הדירות בגלל הבחירות


הדמיית אלקטרה באור ים
אור ים: אלקטרה מגורים מכרה 6 בניינים הכוללים 200 יח"ד בפחות מחודש. האם רוכשי הדירות חוזרים לאתרי המכירות בגלל הבחירות?
חברת אלקטרה מגורים מדווחת כי תוך פחות מחודש השלימה מכירת 6 בניינים הכוללים 200 יח"ד בפרויקט "אלקטרה באור ים" במחיר ממוצע של כ- 1.5 מיליון ₪ לדירה.

לדברי מנכ"ל אלקטרה מגורים ירון שורק, "הרוכשים בשכונה מגיעים בעיקר מקיסריה הסמוכה, בנימינה, פרדס חנה וזיכרון יעקב, אך גם מאזור השרון ומהמרכז. בשל המחירים האטרקטיביים יחסית למיקומה של אור ים ולהשקעה האדירה בתשתיות ובפיתוח של השכונה, אנו מזהים פרופיל מגוון מאוד של רוכשים נלהבים - זוגות צעירים, משפרי דיור, מצמצמים ועוד".

אור ים, אשר תכלול בתוכה 3,480 יח"ד, שווקה כ"עיר קטנה ומושלמת למשפחות" הנהנית מפיתוח סביבתי, מבני ציבור ותשתיות אשר באחריות החברה לפיתוח קיסריה. השכונה תוכננה כך ש-60% משטחיה מיועדים לצרכי ציבור. בשכונה תוקם מערכת חינוך עצמאית, עם מערכת שבילים המחברת בין גני ילדים ובתי הספר ובממשק עם הפארק המרכזי. אור ים תכלול גם אגמים מלאכותיים, פארקים עם מגרשי ומתקני ספורט, גינות קהילתיות, מרכזים מסחריים ואזורי בילוי ופנאי. השכונה, המכונה "קיסריה למשפחות", מקושרת היטב לכביש 4 ולכביש 2 (כביש החוף) והיא מצויה במרחק של 40 דקות מתל אביב ו-30 דקות מחיפה.

פרויקט "אלקטרה באור ים" של חברת אלקטרה מגורים כולל 328 יח"ד שיתפרסו על פני 8 בניינים מדורגים. הפרויקט, שתוכנן על ידי גל אור פישביין אדריכלים, כולל דירות 3, 4 ו-5 חדרים עם מרפסות גדולות במיוחד המתאימות לזוגות צעירים, משפחות צעירות ומשפרי דיור. כמו כן, בפרויקט ישווקו דירות גן ופנטהאוזים. מחיר הדירות בשלב ההשקה הוא החל מ-1.28 מיליון שקל. סמוך לפרויקט "אלקטרה באור ים" תקים החברה לפיתוח קיסריה בשיתוף עם עיריית אור עקיבא פארק חוף ענקי ובו חול ים וכן קאנטרי קלאב ובריכה עירונית.

שורק הוסיף כי "היתרון הייחודי שלנו, שאנחנו היזמים והקבלנים המבצעים, מסייע לנו לתכנן ולבנות באור ים דירות איכותיות עם סטנדרט תכנון גבוה ומפרט עשיר בסביבה ירוקה ומפותחת באזור ביקוש ובמחיר שפוי. אנו שמחים מאוד שיש לאור ים בכלל ולאלקטרה באור ים בפרט כזו דרישה".

אלקטרה מגורים היא אחת מחברות היזמות הצומחות בענף המגורים בישראל. החברה מהווה את זרוע היזמות בענף הנדל"ן למגורים של קבוצת אלקטרה הוותיקה. מלבד הפרויקט באור ים, מתגאה אלקטרה מגורים במגוון רחב של פרויקטים בכל רחבי הארץ הנמצאים בשלבים שונים של שיווק, בנייה תכנון. בין הפרויקטים ניתן למנות את שכונת אכזיב (בשיתוף עם חברת צמח המרמן), אלקטרה בשדרה ברעננה, מגדלי "אלקטרה מול הים" בשכונת פארק הים בבת ים, וכן פרויקטים בגבעת שמואל, בנתניה, ברמלה ובתל אביב.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il