TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

הליכודניקים החדשים רצים לכנסת וקוראים לציבור


להם יש קבלני קולות, לנו יש אתכם

הליכודניקים החדשים קוראים לציבור לסייע במימון קמפיין הבחירות של חברי הקבוצה

"טקס סגירת אגף האבולוציה במוזיאון המדע? הסרת אבן פינה לביהמ"ש העליון? תקיעת מזוזה במונית? תחסכו לנו את זה ותתמכו בקמפיין"

הקמפיין זמין בכתובת: https://headstart.co.il/project/46187

הליכודניקים החדשים מכריזים על ריצה לפריימריז בליכוד ופונים לציבור: במקום קבלני קולות- יש לנו אתכם. בקמפיין מימון המונים חדש שעולה היום באתר הדסטארט מכריזים חברי הקבוצה "במקום ללכת לאירועים של קבלני קולות, תימכו בנו כדי שנוכל לאתר את הליברלים של בגין, מרידור ואיתן". בין האירועים שהתומכים בקמפיין יחסכו למועמדים יהיו טקס הסרת אבן פינה לביהמ"ש העליון, טקס החשכת האינטרנט בחסות מיקי זוהר, סדנאת שמאות "מה שווה התאגיד אם לא שולטים בו", טקס השבתה חלקית בנמל אשדוד כי יום שני ועוד.

בסרטון שהופץ היום, מסביר ליאור מאירי, מראשי הליכודניקים החדשים, את המהלך: "הפריימריז בליכוד בפתח, ואנחנו רוצים להכניס כמה חברי כנסת משלנו לרשימה במקומות ריאליים. כידוע יש רק שתי דרכים להכניס חברי כנסת למקומות ריאליים בליכוד, אפילו כשאתה מגיע עם עשרת אלפים מצביעים מאוכשרים. הדרך הראשונה והמקובלת להשיג עוד מצביעים היא להתחנף לקבלני קולות כאילו אין מחר. הדרך השנייה היא אתם, חמישה עשר אלף מתפקדי הליכודניקים החדשים.


אם כולנו נתמוך, נוכל לגייס מספיק כסף כדי להשיק קמפיין דיגיטלי חכם, בעזרתו נאתר אלפי ליברלים אמיתיים ורדומים מתוך מתפקדי הליכוד, אלה שהצביעו פעם למרידור, בגין וריבלין, ונשכנע אותם להצביע איתנו ... אולי לא ידעתם, אבל ח"כ דוד אמסלם חוקק לא מזמן חוק: כל חבר כנסת בליכוד מקבל 320 אלף שקל מענק כדי לממן לעצמו קמפיין לפריימריז. כן, גם מיקי זוהר ואורן חזן. מול הסכומים האלה אנחנו מתמודדים. וכל מה שיש לנו, זה אתכם. זה המבחן הכי גדול שהיה לנו עד היום. שמונה שנות עבודה של הליכודניקים החדשים מתנקזות לרגע הזה, לקמפיין הזה. אז תחסכו לנו נישוקי תינוקות, זריקת סוכריות, גזירת סרטים והשקת ספינות, אנחנו צריכים אתכם שתתמכו ותשתפו".

עם פתיחת הקמפיין מכריזים בקבוצה על שישה מועמדים מתוכה אשר ירוצו בבחירות המקדימות הקרובות בליכוד. הדר ויסמן שמחוני, ניר הירשמן, ליאור מאירי, דן קלארמן, אסף רותם ויניב טוירמן יתמודדו על מקום ברשימת הליכוד לכנסת.

הליכודניקים החדשים הוא הלובי הדמוקרטי ליברלי בליכוד. בין מטרות הקבוצה שמירה על דמוקרטיה ליברלית, התואמת את רוח מגילת העצמאות וחוקת הליכוד ודאגה לאינטרסים הכלכליים של מעמד הביניים, על רקע המצוקות ששיקפה מחאת קיץ 2011. זאת, מתוך אמונה שמעמד ביניים חזק הוא בסיס לכלכלה מתפקדת ולדמוקרטיה יציבה. הליכודניקים החדשים מונים כבר היום כ- 15,000 מתפקדים, מתוכם כ- 10,000 יוכלו להצביע כבר בפריימריז הקרובים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il