TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

Mytvchain.com משיקה את הנפקת המטבע הראשונית שלה


השילוב של MyTVchain עם בלוקצ'יין מאפשר לקהילה לתבוע שליטה על התוכן שלה וליצור ממנה ערך

MyTVchain מאפשרת למועדוני ספורט ליצור טלוויזיית אינטרנט משלהם בחינם ולפרסם סרטי וידאו שרלבנטיים למועדון ולקבוצות הספורט שלהם. השילוב של MyTVchain עם בלוקצ'יין מאפשר לקהילה לתבוע שליטה על התוכן שלה וליצור ממנה ערך.


משתמשים (MyTVchainers) מתוגמלים באסימונים על כל סרט שניצפה ויכולים לבחור לתרום חלק מהאסימונים שלהם למועדון לפי בחירתם, לרכוש שירותים מטלוויזיות אינטרנט אחרות (מנויים, רכישות וידיאו וכדומה) או אפילו לתגמל יוצרי סרטים על סמך האיכות והתוכן של הסרטים שלהם. בלוקצ'יין הוא הטכנולוגיה הכי מתאימה לאפשר ל-MyTVchain להגדיל את הפלטפורמה המקוונת שלה ולהשיג את יעדיה האסטרטגיים: ביזור, שימוש חופשי, קיימות של הסביבה, תמריצים למנויים להרוויח אסימונים (האסימונים MyTV) על ידי יצירה, פרסום ושתוף של סרטים וביצוע תרומות.


"בדקנו את הרעיון באמצעות הוכחת רעיון במשך כמה שבועות בשנה שעברה והודות לתוצאות שהושגו, יכולנו לתקף רעיונות, מודלים והנחות מכ-25,000 משתמשים ו-500,000 צפיות בענפי ספורט שלא פופולריים במיוחד. החזון שלנו הוא לאפשר לכל מועדון ספורט, כולל הקטנים ביותר, לפרסם את התוכן שלו בטלוויזיית אינטרנט משלו, ולאפשר למועדון לעורר את הקהילה שלו במקום לאבד את השליטה על ההכנסות והפרסומים בפלטפורמות וידאו גדולות", מסביר קורנליו פרידגנט, נשיא.


MyTVchain תהיה המנפיקה של ה"חוזה החכם": MyTVchain מאפשרת למועדוני ספורט ליצור טלוויזיית אינטרנט משלהם וליצור מעורבות עם הקהילות שלהם (אוהדים, תומכים, חברים ומשפחות) תוך הפקת הכנסות נוספות כדי להגדיל את הפעילויות שלהם. שלא כמו רוב הנפקות המטבע, הפלטפורמה כבר פועלת ומארחת מועדוני ספורט.


MyTVchain מתכננת להנפיק את האסימון MyTV כדי לממן את הפיתוח שלה ומתכוונת לגייס 35 מיליון דולר (כשמביאים בחשבון מכירות בהנחה), כש-50% מהסכום יושקע בפיתוח מחדש ושילוב של הבלוקצ'יין. MyTVchain תציג את הנפקת המטבע שלה ב-BlockShow Asia סינגפור 27 בנובמבר- 1 בדצמבר, World Blockchain Summit קואלה לומפור במלזיה בפברואר 2019 ו-Blockchain Summit 27-28 בפברואר 2019.


החברה תקבל תמיכה מ-Marketkaps (מימון חברות והנפקות מטבע ראשוניות) ו-Chaineum (השחקנית הצרפתית הראשונה שמוקדשת לגיוס כספים במטבעות קריפטו) בהנפקת האסימונים שלה כדי לפתח את פלטפורמת טלוויזיית האינטרנט הראשונה שמוקדשת למועדוני ספורט וספורטאים, ומופעלת באמצעות בלוקצ'יין.


למידע נוסף, התקשרו עם:
החברה: info@mytvchain.com
עיתונות: press@mytvchain.com
אתר: www.mytvchain.com
אתר ההנפקה: www.mytvchain.io



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il