TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

חברת Velox הישראלית, הפועלת בתחום הדפוס הדיגיטלי התעשייתי


וולוקס - משמאל מריאן קופלר אדריאן קופלר
משלימה גיוס של 32 מיליון דולר, להאצת כניסה לשוק האריזות העולמי

חברת Velox, פורצת דרך בהדפסה דיגטלית Direct-To-Shape (DTS), מדווחת על השלמת סבב גיוס הון בהיקף 32 מיליון דולר ממשקיעים אסטרטגיים ופיננסיים. החברה שהוקמה בשנת 2012 נחשבת למובילה בפיתוח טכנולוגיית הדפסה דיגיטלית והיחידה המאפשרת הדפסה בקצבים המתאימים לייצור סידרתי על גבי אריזות.


וולוקס מתמחה בפיתוח פלטפורמת דפוס גנרית ופורמולציות דיו בעלות פונקציונליות ייחודיות המגובות במספר רב של פטנטים והעומדות בסף שמגדיר השוק העולמי. החברה מעסיקה למעלה מ-60 עובדים ופועלת ממשרדים בראש העין. את החברה ייסדו האחים מריאן קופלר, המכהן כמנכ"ל החברה ואדריאן קופלר, סמנכ"ל הפיתוח.

עולם הדפוס הדיגיטלי נחשב חדשני ומתפתח במהירות. המעבר מאנלוגי לדיגיטלי ניכר בתחומים שונים בעולם האריזות, בזכות יכולתו לספק תגובה מהירה לצרכים דינאמיים ובמקום הזה בדיוק נכנסת וולוקס. בזכות הטכנולוגיה החדשנית, מאפשרת וולוקס לחברות המותגים לממש את יתרונות הדפוס הדיגיטלי לא רק לסדרות מיוחדות אלא גם לריצות ארוכות וכחלק בלתי נפרד ממהלכי השיווק להשגת בידול וגמישות רבה.

את הגיוס הובילו קרן ההשקעות JAL Ventures עם O.R.T. Technologies בעלות נסיון רב בבניית חברות טכנולוגיה גדולות, אליהן הצטרפו שני משקיעים אסטרטגיים: ענקיות הכימיקלים הגרמניות, חברת ALTANA וחברת Evonik. בנוסף השתתפו בסיבוב משקיעים קיימים, קרן Michael Ilan Management & Invesmtment, ד"ר שלמה שמיר ומשקיעים פרטיים נוספים.

יהושע לוינברג, שותף ומייסד בקרןVentures JAL: "בזכות שילוב של טכנולוגיה מתקדמת בעלת ערך מוסף גבוה וולוקס ממוצבת היום בחזית התעשייה עם פוטנציאל שוק עצום".

תמר רז, מנכ"לית O.R.T. Technologies: "התגובות הנלהבות של יצרני האריזות הגדולים ובעלי המותגים הגלובליים, ממחישות את בשלותה של הטכנולוגיה היחודית של Velox ואת הצורך העז הקיים בשוק".

מייסד ומנכ"ל וולוקס, מריאן קופלר: "ההשקעה מהווה פרק חדש בהתפתחות החברה ותשמש להאיץ את אסטרטגיית הפיתוח העסקי, בנוסף לחיזוק המובילות הטכנולוגית. שיתוף הפעולה האסטרטגי עם ALTANA ו-vonikE בנוסף ל-JAL Ventures ו-O.R.T. Technologies עם ניסיונן המוכח יאפשרו לוולוקס להגיע מהר יותר להישגים חדשים בתחום הדפוס הדיגיטלי התעשייתי. אנו חשים גאווה על כך שקבוצה זו של משקיעים אסטרטגיים ופיננסים הביעה את אמונה בחברה ובעתידה".

פתרונות ההדפסה הדיגיטליות התעשייתיות של Velox מאפשרות החלפה מלאה של טכנולוגיות הדפסה אנלוגיות הקיימות כיום בשוק הן מבחינת איכות ומהירות הדפסה והן מבחינת עלות יצור כוללת, זאת בנוסף לגמישות מירבית ויעילות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il