TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

גיוס ראשון של 4 מיליון דולר לחברת קינדייט: מכוונת לשנות את עולם ההצפנה בענן מיסודו


Maor & Aviad
קינדייט פיתחה טכנולוגית הצפנה פורצת דרך המאפשרת לנתח ולעבד מידע מוצפן בענן; את הגיוס הובילה RDC של אלרון ורפאל
חברת הסטארטאפ קינדייט גייסה 4 מיליון דולר בגיוס סיד בהובלת RDC (בבעלות אלרון ורפאל) ובהשתתפות קרן ההשקעות CE Ventures. הגיוס יאפשר לקינדייט לקדם מוצר פורץ דרך להצפנת מידע ארגוני רגיש בעידן הענן. הטכנולוגיה שבבסיס הפתרון מאפשרת לנתח ולעבד מידע מוצפן מבלי לראות את תוכנו ובעצם מבלי לפענחו כלל. הפתרון סולל את הדרך להעברת מידע ארגוני רגיש לסביבות ענן – מבלי לחשוף אותו לספקי השירות, ומבלי לפגוע ביכולות מתקדמות הזמינות בענן.

עם צמיחתו המרשימה של שוק הענן, התגלו בו חסמי גדילה משמעותיים. ארגונים רבים משתוקקים להצטרף למהפכת הענן - אך שיקולי פרטיות, הגנה על מידע עסקי רגיש ורגולציות מחמירות עומדים בדרכם. גם היום, חלק הארי של המידע הארגוני שסביר היה לצפות שינוהל בענן, לא עבר אליו בפועל. קינדייט פיתחה פיתרון הרמטי ויעיל לבעיה זו, ומגשרת על הפער בין הפוטנציאל לבין המכשולים העסקיים. החברה נוסדה מתוך האבחנה כי עד כה, כל הניסיונות להתאים גישות הצפנה מיושנות לעולם הענן כשלו - עסקית וטכנולוגית. כך, חלק מהפתרונות בשוק משאירים את המפתחות למידע הרגיש בידי ספקיות הענן עצמן, גישה המזכירה את החתול השומר על השמנת. פתרונות אחרים משאירים את המפתחות בידי הארגון, אך מחייבים הטמעה פיזית סבוכה ושבירה, כך שהיתרונות הכלכליים והאופרטיביים של הענן מתבטלים בפועל. שתי גישות אלה למעשה מזניחות שיקולים מהותיים של לקוחותיהן - הארגונים הגדולים וספקיות הענן.

הטכנולוגיה של קינדייט מציעה פתרון מקיף המאפשר לתשאל ולנתח את המידע המוצפן בענן, כאשר גם המידע הרגיש וגם המפתחות אליו אינם נגישים לאף צד - מלבד הבעלים האמיתיים של המידע, דהיינו הארגון עצמו. כל זאת ללא צורך בהטמעת אלמנטים חדשים ברשת מצד הארגון, הנדרש להזין פרטי תשלום ותו לא. קינדייט פותרת בצורה חדשה ואלגנטית את הבעיות בשוק ההצפנה, בגישה המשלבת אבטחה מירבית ותפעול מינימליסטי.

אלרון באמצעות RDC (בבעלות משותפת עם רפאל) הובילה את סבב הגיוס, בצירוף קרן ההשקעות CE Ventures אשר נתמכת על ידי CreditEase, ספקית שירותים פיננסיים מהמובילות באסיה. הגיוס יאפשר לחברה להרחיב את צוות הפיתוח שלה, כמו גם את פעילותה העסקית מול ארגונים המעוניינים להעביר פעילות לענן. הפתרון מתאים לכל ארגון המחזיק מידע עסקי רגיש, ונאלץ היום לשים את מבטחו בספק הענן או שהוא מנוע מלשים את המידע הזה בענן. בין הלקוחות הפונים אלינו היום אנו רואים תאגידים גדולים, בנקים, חברות ביטוח, ארגונים בתחום הרפואה כגון קופ"ח, בתי חולים ועוד.

מאור כהן, מנכ"ל קינדייט: "הגיוס יאפשר לנו להגדיל משמעותית את צוות הפיתוח ולהתקדם לעבר החזון שהצבנו לעצמנו - להביא פרטיות אמיתית ופרקטית לעידן הענן. מדובר בטכנולוגיה פורצת דרך, המתגברת על קירות שפתרונות עבר נתקלו בהם. האפשרות להביא ללקוחותינו פתרון אשר בו זמנית גם מבטיח פרטיות וגם זמין לשימוש מיידי הוא מה שקוסם בטכנולוגיה. הפתרון שלנו מביא בשורה חדשה לעולם הענן המאפשרת לארגונים הגנה הרמטית ושליטה על המידע שלהם השמור בענן."

זוהר רוזנברג, סמנכ"ל השקעות הסייבר באלרון: "קינדייט הינה חברת הסייבר השביעית שהצטרפה לפורטפוליו חברות הסייבר של אלרון ו- RDC. בזמנים בהם הפרטיות והמודעות לרגישות העצומה של המידע נמצאים בראש מעייניהם של כל הארגונים בעולם, היכולת להבטיח את פרטיות המידע גם כאשר יוצאים לענן הציבורי הנה דרישת מפתח. קינדייט מביאה disruption של ממש לעולם ההצפנה והפרטיות הענן ובכך מנטרלת את החסם העיקרי שקיים כיום במעבר של ארגונים גדולים לענן. זוהי מהפכה בשוק הענן שכל העולם מחכה לה ואנו שמחים להיות חלק ממנה".

קינדייט (Kindite) נוסדה בשנת 2017 ע"י מאור כהן, מנכ"ל החברה ואביעד להב, הטכנולוג הראשי של החברה, יוצא יחידת 8200. משרדי החברה ממוקמים בתל-אביב והיא מעסיקה כעשרה עובדים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il