TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

ביו-ויו וחברת אבנובה (ABNOVA) מטייוואן סיימו בהצלחה פיתוח משותף של פתרון כולל של מערכת הדמיה ובינה מלאכותית (AI)


ביו ויו
לזיהוי של תאי סרטן ותאי עובר הנמצאים במחזור הדם (תאי CTC ו- CFC)

החברות ביו-ויו (TASE: BIOV) ו- Abnova (TPE: 4133) מתכבדות להודיע על השקת פתרון כולל של מערכת הדמיה המבוססת על אלגוריתמי בינה מלאכותית (AI) לזיהוי תאים סרטניים ותאים עובריים במחזור הדם (CTCs ו-CFCs, בהתאמה). ההשקה היא פרי שיתוף פעולה קרוב ועבודה מאומצת של שתי החברות שנמשכו מעל לשנה, במטרה להציג פלטפורמה משולבת ומתקדמת של הדמיה ואלגוריתמי אנליזה אוטומטיים עבור הביופסיה הנוזלית (Liquid Biopsy), הליך לא פולשני המבוסס על בדיקת דם פשוטה.
במהלך תקופת פיתוח זו ביו-ויו ו-Abnova מכרו מספר מערכות ביפן, טייוואן וסין, אשר שימשו לבדיקה ו-ולידציה של המערכת המשולבת בסביבה קלינית.

מעתה ואילך לחברת Abnova הזכות הבלעדית לשיווק המערכת המשולבת, יחד עם מוצריה, הכוללים מערכת לבידוד תאי סרטן / תאי עובר מדם פריפריאלי ונוגדנים לצביעה ולזיהוי תאים אלו.
ביופסיה נוזלית הינה הליך דיאגנוסטי רב שלבי, הדורש הכנת דגימת דם, בידוד תאי מטרה, סימון בנוגדנים פלורסנטיים (Immuno-Fluorescence) ואנליזה מולקולרית, כדוגמת FISH (Fluorescent In Situ Hybridization) ו-(Next Generation Sequencing) NGS. סימון ואנליזת הנוגדנים וה- FISH הינם רכיבים מרכזיים בזיהוי תאי המטרה. עבור זאת נדרשת סריקת תאים במהירות גבוהה משולבת בינה מלאכותית עם הצגת תוצאות האנליזה למשתמש. כל זאת על מנת להאיץ ולקצר את הזמן הנדרש מרגע לקיחת הדם עד לדיווח התוצאות. למרבית מערכות הסריקה הקיימות בשוק כיום חסרה יכולת הבינה המלאכותית לאנליזה והדמיה. יתרה מכך, ברב המקרים רזולוציית הסריקה אינה גבוהה דיה, לכן לא מספקת לאישור סופי של התוצאות.

"הדמייה ובינה מלאכותית חיוניים לבדיקות הביופסיה הנוזלית מבוססת תאים," אמר ד"ר ווילבר הואנג, נשיא תאגיד Abnova. "הם מאפשרים לנו לזהות ולאפיין את מערך החלבונים והמבנה הגנומי של כל תא בצורה אפקטיבית, וחשוב מכך את השונות בין התאים ברמת החלבונים והגנים. זיהוי תאי המטרה הינו הצעד הראשון בהליך שאחריו מתבצעות ולידציות דנ"א ו-RNA מעמיקות ורחבות יותר. מערכת הסריקה החדשה של ביו-ויו ממקמת את Abnova כמתחרה רצינית בשוק הביופסיה הנוזלית. אנו מצפים לעבוד יחד עם ביו-ויו כדי לפתח פתרונות נוספים עבור לקוחותינו."

"כישורי הליבה של ביו-ויו בהדמיה ותוכנה יכולים לעודד את השוק לאמץ טכנולוגיות חדשות כדוגמת ביופסיה נוזלית," אמר ד"ר אלן שוויבל, מנכ"ל ביו-ויו. "בעוד תעשיית הביוטק הופכת יותר מותאמת אישית לחולים, ביו-ויו ממוצבת היטב על מנת למנף את מומחיותה בכדי לספק מענה לשינוי זה, הן ברמת אנליזת התא (cellular) והן ברמת המולקולרית. אנו נרגשים לעבוד יחד עם Abnova על מנת להעמיק את החדירה לשוק ה CTCs וה CFCs בהסתמך על הניסיון והידע הנרחב בתחום דימות ואנליזת FISH. שיתוף פעולה מוצלח זה הינו חלק מאסטרטגית החברה לחבור לשותפים מובילים בתחום הביופסיה הנוזלית ויצרני ראגנטים בכדי לקדם את מעבר תחום זיהוי ואפיון תאי ה-CTC לשוק הקליני.

אודות ABNOVA:
Abnova – חברה ציבורית נסחרת בבורסה לניירות ערך של טייוואן, ביססה פורטפוליו מרשים של פתרונות העונים על צרכי תעשיית ה-IVD (in-vitro diagnostics). Abnova מספקת ללקוחותיה ושותפותיה גישה לטכנולוגיות, מוצרים ושירותים בתחומי האבחון , דיאגנוזה מעקב, סיוע וטיפול בסרטן על בסיס זיהוי תאי נדירים ,אקסוסומים ומקטעי RNA ממחזור הדם.


המתקנים של Abnova עומדים בתקני ISO13485 ו-GMP לפיתוח ראגנטים ביולוגיים חדשניים ומערכות אוטומטיות, ייצור, ביצוע מבדקים קליניים ומסחור מוצרי IVD.
למידע נוסף בקרו באתר החברה: www.abnova.com

אודות ביו ויו:
החברה מפתחת ומשווקת מערכות ממוחשבות לסריקה וסיווג תאים באמצעות מיקרוסקופיה פלורוסנטית ומיקרוסקופית אור. מוצרי ביו ויו מיועדים לשימוש באבחון in-vitro ככלי עזר לפתולוג בגילוי, סיווג וספירת תאים בהתבסס על צבע, חוזק, גודל, דפוס וצורה, ומיועדים לבדיקות אונקולוגיות. כמו כן, לחברה יכולות ייחודיות המאפשרות אנליזה ודיווח בעזרת אפליקציית אינטרנט המאפשרת זמינות האינפורמציה ומתן מענה מהיר ומקצועי ללא תלות במיקום המומחה מבצע האנליזה.

למידע נוסף אודות הטכנולוגיה של ביו ויו וידיעות נוספות ניתן ליצור קשר בכתובת: info@bioview.co.il או לבקר באתר האינטרנט של החברה: www.bioview.com .



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il