TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

פוינטר טלוקיישן מדווחת על תוצאותיה לרבעון השני של שנת 2018


פוינטר
ההכנסות הסתכמו ב-19.7 מיליון דולר והרווח הנקי עמד על 1.9 מיליון דולר

החברה מבצעת השקעות משמעותיות במו"פ במקביל לביצוע תהליכי התייעלות, ושומרת על שיעורי הרווחיות


פוינטר טלוקיישן בע"מ (נאסד"ק ובורסת ת"א: PNTR), ספקית מובילה של שירותי טלמטיקה ופתרונות טכנולוגיים לניהול ציי רכב, ניהול נכסים ניידים ורכבים מקושרים, פרסמה היום את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני ולמחצית הראשונה של שנת 2018.


דגשים לרבעון השני של שנת 2018
סה"כ ההכנסות הסתכמו ב-19.7 מיליון דולר, ירידה של 1% בעקבות פיחותים בשערי החליפין
ההכנסות משירותים הסתכמו ב-13.2 מיליון דולר, צמיחה של 2%
רווח תפעולי של 2.8 מיליון דולר (14% מההכנסות), בדומה לרבעון המקביל אשתקד
הרווח הנקי הסתכם ב-1.9 מיליון דולר, ירידה של 2% בעקבות פיחותים בשערי החליפין
ה-EBITDA הסתכם ב-3.4 מיליון דולר, בדומה לרבעון המקביל אשתקד
החוב נטו ירד להיקף של 0.4 מיליון דולר
מספר המנויים הגיע לכ-271,000, גידול של 13% ב-12 החודשים האחרונים
דגשים למחצית הראשונה של שנת 2018


סה"כ ההכנסות הסתכמו ב-40.6 מיליון דולר, צמיחה של 4% למרות הפיחותים בשערי החליפין
ההכנסות משירותים הסתכמו ב-27.0 מיליון דולר, צמיחה של 7% לעומת התקופה המקבילה אשתקד
רווח תפעולי של 5.3 מיליון דולר (13% מההכנסות), צמיחה של 5% לעומת 5.1 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד


הרווח הנקי הסתכם ב-3.7 מיליון דולר, צמיחה של 5% לעומת 3.5 מיליון דולר, בתקופה המקבילה אשתקד
ה-EBITDA הסתכם ב-6.7 מיליון דולר, צמיחה של 2% לעומת 6.5 מיליון דולר, בתקופה המקבילה אשתקד
דוד מחלב, מנכ"ל פוינטר אמר בהתייחסו לתוצאות: "תוצאות הרבעון השני היו טובות עבור פוינטר. על אף סביבת מטבעות מאתגרת, הצלחנו להציג שיעור רווחיות דו-ספרתי, שימרנו את ביצועי הרווחיות וגדלנו במונחי מטבע מקומי. במהלך הרבעון המשכנו לפתח את יכולותינו בתחום התנהגות נהג, ואנו משקיעים במערכת הלמידה האלגוריתמית שלנו. אנו בונים פלטפורמה אשר תרתום את התנהגות הנהג למתן שירותים ומוצרים יעילים וחסכוניים יותר ללקוחותינו. אנו מזהים בשווקים שלנו יותר ויותר הזדמנויות, בייחוד ביבשת אמריקה, ואנו בעמדה מצוינת לניצול הזדמנויות אלו."

ההכנסות משירותים ברבעון השני של שנת 2018 הסתכמו ב-13.1 מיליון דולר, גידול של 2% בהשוואה להכנסות של 12.9 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול בהכנסות משירותים נבע בעיקר מהגידול בבסיס המנויים. במונחי מטבע מקומי צמחו ההכנסות ב-8%.

ההכנסות ממוצרים ברבעון השני של שנת 2018 הסתכמו ב-6.6 מיליון דולר, קיטון בהשוואה להכנסות של 7.1 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

שער החליפין השפיע השפעה שלילית על כלל הכנסות הרבעון השני של 2018 בהיקף של כ-1 מיליון דולר; השפעת שער החליפין על הרווח התפעולי הייתה בהיקף של כ-0.1 מיליון דולר.

מידע אודות שיחת הוועידה
הנהלת פוינטר טלוקיישן תארח שיחת ועידה היום, ה-15 באוגוסט, בשעה 17:00 (שעון ישראל) שתדון בתוצאות. להאזנה לשיחה יש לחייג מישראל 1809-406-247, מארה"ב יש לחייג 1-877-407-0789, מאנגליה יש לחייג 0-800-756-3429. הקלטת השיחה תהיה זמינה מספר שעות לאחר השיחה באתר החברה, למשך שנה אחת.


אודות פוינטר טלוקיישן
במשך למעלה מ-20 שנים, פוינטר עצבה את חוקי שוק ניהול המשאבים הניידים (MRM) וכיום היא גם חלוצה בתחום הרכב המקושר (Connected Car). לפוינטר ידע נרחב בצרכי השוק והיא מפתחת היצע נרחב של כלים, טכנולוגיה ושירותים לתחום. רכבי העתיד יהיו מקושרים בצורה הדוקה יותר לעולם המידע, לשיפור וייעול החוויה ברכב.


הפלטפורמה החדשנית של פוינטר, המבוססת ענן ופועלת על בסיס תוכנה כשירות (SAAS), אוגרת מידע בזמן אמת ונתונים מהמשאבים הניידים של ארגונים – מהנהגים, הדרכים, תחומי העניין, רשת הלוגיסטיקה, הרכבים, נגררים, מכולות ומטענים. פלטפורמת ה-SAAS מנתחת את המידע הגולמי וממירה אותו למידע בעל ערך ללקוחותיה של פוינטר המספק להם תובנות מעשיות ובעיקר כלים לקבלת החלטות בארגון ובכך מאפשרת ללקוחות לשפר היעילות בארגון וכתוצאה מכך את השורה התחתונה קרי הגדלת הרווחיות.
למידע נוסף בקרו באתר: www.pointer.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il