TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

פורסקאוט וקרבון בלק מכריזות על שיתוף פעולה שנועד למזער את ההשפעה של איומי סייבר על עסקים


פורסקאוט
אינטגרציה חדשה בין שתי הטכנולוגיות משפרת את אבטחת נקודות הקצה ומחזקת את ההגנה מאיומי סייבר

ביחד, מייעלות פורסקאוט וקרבון בלק את היכולת לאתר איומי סייבר על נקודות קצה של הארגון כמו גם על מכשירי BYOD ו-IoT


תגובה אוטומטית לאיומים ובידוד של רשתות מאפשרים להגביל את ההתקדמות וההפצהשל קוד זדוני, לקצר את הזמן החשיפה ולהקטין את עלויות טיפול הפגיעויות האוטומטי (remediation)

פורסקאוט טכנולוגיות (ForeScout Technologies, Inc) (NASDAQ:FSCT) חברה מובילה לאבטחת IoT, וקרבון בלק (Carbon Black) (NASDAQ:CBLK), מובילה בהגנת הדור הבא לנקודות קצה, הכריזו על אינטגרציה חדשה ביניהן שמטרתה לחזק את הגנות נקודות קצה ולהאיץ את יכולת הריסון של איומים לרוחב רשתות ארגוניות. ה- ForeScout Extended Module for Carbon Black משלב את יכולות הגילוי והניטור של פורסקאוט (ללא צורך בהתקנת agent על נקודות הקצה), יחד עם ההגנה המתקדמת לנקודות קצה של קרבון בלק, אשר כוללת את הגילוי (threat intelligence) של קרבון בלק ל"סממני איום" (IoC) וציד איומים, ואת טיפול הפגיעויות (remediation) והתגובה האוטומטיים של פורסקאוט לאיומים.

"ארגונים מעמידים עצמם בסיכון משום שאין להם מספיק מידע על מכשירים המחוברים לרשתות שלהם. בנוסף, גם אין להם הביטחון כי נקודות הקצה הארגוניות שלהם מוגדרות כראוי, מעודכנות ונקיות מקוד זדוני", אמר ברנדן אוקונל, סגן נשיא ומנהל מוצר, פורסקאוט. "ההתקפות השכיחות ביותר תוקפות נקודות קצה מסורתיות בארגונים, ורובן מנצלות פרצות מוכרות בתוכנות ושגיאות בסיסיות בהגדרות. באמצעות החיבור עם קרבון בלק, אנו עושים צעד חשוב כדי לסייע ללקוחות המשותפים שלנו לחזק את ההגנות שלהם על נקודות הקצה ולהרחיק את האיומים".

על פי מחקר עדכני, פתרונות אנטי וירוס מסורתיים מסוגלים לזהות נקודות קצה שנפגעו רק ב-47% מהמקרים. אפשר להסיק מכך כי הגנות אשר מתבססות על חתימות כבר אינן מספיקות כדי להגן על הארגון המודרני. המחקר מצא גם כי 42% מנקודות הקצה שנפרצו כוללות מחשבים ניידים בבעלות העובדים, נתון המציף את העובדה שרוב הארגונים אינם מודעים מספיק לנקודות הקצה שאינן מנוהלות ברשת שלהם – מכשירי BYOD, אורחים או IoT – אלה נותרים שקופים עבור רוב פתרונות האבטחה. אם הם אינם מזוהים, מכשירים פרוצים או פגועים יכולים לשמש כ"משטחי שיגור" להתקפות על נכסים יקרי ערך, להשגת גישה למידע רגיש ולפגיעה משמעותית בעסקים.

כעת, יוכלו הלקוחות המשותפים למנף את האינטגרציה בין פורסקאוט ל-Cb Response ו-Cb Protection של קרבון בלק להגנה מתקדמת על נקודות קצה וגילוי איומים, כדי להילחם באיומים באופן פרואקטיבי לרוחב נקודות הקצה המנוהלות של קרבון בלק ופורסקאוט ולתזמר תהליכי עבודה כדי לבודד ולטפל במכשירים פרוצים או פגועים.

"באמצעות האינטגרציה עם פורסקאוט, המובילה בגילוי וניטור של מכשירים ותגובה אוטומטית, אנו מאפשרים ללקוחות שלנו לבצע איתור איומים והכלתם ללא תחרות לרוחב הארגון שעליהם הם מגינים", אומר טום בארסי, סגן נשיא בכיר לפיתוח תאגידי ועסקי בקרבון בלק. "כתוצאה מכך, צוותי אבטחה יכולים להאיץ את התגובה לאיומים ולמזער את ההשפעה השלילית הנגרמת כתוצאה מאירועי אבטחה".

האינטגרציה בין פורסקאוט לקרבון בלק תספק ללקוחות המשותפים:
יכולת גילוי וניטור מקיפה לרוחב כל המכשירים המחוברים לרשת, כולל מכשירי BYOD, אורחים, IoT, ומכשירים ארגוניים מרוחקים.
יכולת אבטחה וכיסוי משופרים באמצעות קרבון בלק agent בנקודות הקצה הנתמכות
ציד איומים משותף שיסייע בהפחתת זמני הגילוי (MTTD) והזמן הממוצע לתגובה (MTTR) לאיומים מתקדמים.
תגובה אוטומטית לאיומים וצמצום תהליכים ידניים לשיפור תפעול האבטחה

אודות פורסקאוט:
פורסקאוט טכנולוגיות מסייעת להפוך את הבלתי נראה לנראה. החברה מספקת לחברות פורצ'ן 2000-G2K וסוכנויות ממשלתיות גילוי, ניטור ושליטה על הגישה לרשת של כל המכשירים המחוברים לרבות ציוד IoT. המוצר מוטמע בקלות ללא צורך בהתקנת תוכנה (agent) על נקודות הקצה. הטכנולוגיה שלנו משתלבת עם כלי אבטחה שונים כדי לסייע לארגונים להאיץ את התגובה לאירועים, לשלב ביעילות בין מערכות ולאפשר אוטומציה של תהליכי אבטחה. למידע נוסף - www.forescout.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il