TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

טבע תעשיות פרמצבטיות זכתה בפרס קלאוס טשירה לחדשנות במשאבי אנוש


SAP SE הכריזה על הבחירה בחברת טבע תעשיות פרמצבטיות כזוכה בפרס קלאוס טשירה לחדשנות במשאבי אנוש (Klaus Tschira Human Resources Innovation Award) לשנת 2018, והעניקה לה פרס בשיעור 10,000 יורו, אותו תרמה טבע לקרן END

טבע מחויבת לספק גישה לתרופות זמינות ברחבי העולם. במהלך השנים עברה החברה סדרת מיזוגים, רכישות ויוזמות משותפות, וכוח העבודה שלה צמח לכדי 45,000 עובדים. בכדי להתמודד עם הצמיחה הזו יצאה החברה למסע שינוי דיגיטלי בהיבט של משאבי האנוש תוך שמירה על ניהול טאלנטים אינטנסיבי ועם תוכנית להבטחת המשכיות מקצועית.


בעזרת SAP SuccessFactors HCM Suite, כולל הפתרון SAP SuccessFactors Employee Central, החברה השיגה את היכולות הבאות:
הפיכת משאבי האנוש לפונקציה אסטרטגית הכוללת תמיכה טכנולוגית ויעדים מדידים.
פישוט ואיחוד תהליכי משאבי האנוש באופן גלובלי תוך שימוש בטכנולוגיית ענן.
החלפת 30 פתרונות משאבי אנוש מקומיים ב-60 מדינות ומיזוג כל נתוני הליבה של משאבי האנוש אל תוך מערכת אחת.
שיפור ביכולות הגיוס, ניהול, הפיתוח ורכישת כישרונות חדשים.
תמיכה בחזון של החברה ומיסוד תרבות ארגונית עם תהליכי עבודה ממוקדי אנשים.
אספקת גישה למנהלים לנתוני משאבי אנוש באיכות גבוהה בהתאם לרלבנטיות תחומי האחריות.
יצירת מרכזי שירות משותפים בכדי לספק שירות יעיל מבחינת עלויות.
דיווח ליחידות העסקיות ולמנהלים במהירות ובדיוק רב יותר.


פרס קלאוס טשירה לחדשנות במשאבי אנוש, המוענק בידי SAP, מנציח את מייסד SAP קלאוס טשירה ואת החזון לפיו SAP תוביל למהפכה בתחום משאבי האנוש במטרה לעזור לארגונים לשחרר את הפוטנציאל המלא של העובדים שלהם. הוא מוענק ללקוח פתרונות SAP SuccessFactors המביא לידי ביטוי פתרון חדשני וייחודי בתחום משאבי האנוש.


"אני שמח שהצוותים של טבע נבחרו לקבל השנה את פרס קלאוס טשירה לחדשנות במשאבי אנוש", אמר גרג טומב, נשיא, SAP SuccessFactors. "ענת מרקוס מייצגת את הצוותים בקבלת הפרס. תחת הנהגתה, צוותי משאבי האנוש וה-IT שלהן פעלו בהתאם לאסטרטגיית העסקים המשולבים כשצעדו יד ביד לאורך כל מסע ההמרה של משאבי האנוש, כאשר בכל צעד הם הציבו במרכז המסע את המנהלים והעובדים של טבע. מרשים לראות את המחויבות שלהם, כמובילי תעשייה, לספק תרופות זמינות לאנשים ברחבי העולם. הבחירה של טבע בקרן END לקבלת פרס קלאוס טשירה לחדשנות במשאבי אנוש מדגימה את המחויבות הזו. אנחנו שמחים להעלות את התרומה הזו בשמם ומצפים שתהיה לה השפעה משמעותית על העבודה של הארגון הזה".


"עם הצמיחה המהירה שלנו ב-60 מדינות ברחבי העולם היינו זקוקים לפתרון שיאפשר מעבר להתאמה מהירה לגודל כולל גם איחוד של כוח עבודה גלובלי בזמן קצר", אמרה ענת מרקוס, סגנית נשיא בכירה, תפעול משאבי אנוש ושירותי עובדים גלובלי, טבע תעשיות פרמצבטיות. "פתרונות SAP SuccessFactors עוזרים לנו למשוך, לפתח ולאפשר את כוח העבודה הזריז של העתיד בזמן שאנחנו ממשיכים לבנות ארגון ממוקד צרכן. אנחנו רוצים להודות ל-SAP על התרומה הנדיבה בשיעור 10,000 יורו לקרן END. יחד אנחנו יכולים לעזור לשים סוף למחלות הזיהומיות הללו ולשפר את החיים עבור מיליארדי אנשים שחיים בכמה מהמקומות הפגיעים ומוכי העוני ביותר בעולם".


END Fund היא הקרן הפילנתרופית העצמאית היחידה שמוקדשת באופן מוחלט להביא קץ למחלות הטרופיות המוזנחות (NTDs) ביותר שמשפיעות על יותר מ-1.5 מיליארד מהאנשים העניים ביותר בעולם, כולל 836 מיליון ילדים. קרן END עוטפת קהילה המורכבת מפילנתרופים והיא מנהלת השקעות אסטרטגיות רבות השפעה ועובדת בשיתוף פעולה עם ממשלות, ארגונים לא ממשלתיים ושותפים בתעשיית התרופות והאקדמיה, כדי להשתמש במערכות במטרה להבין, לטפל ולהשפיע על אקו סיסטם רחב של בעלי עניין שמטרתם להביא קץ למחלות הללו. הארגון הגלובלי פועל בעיקר במדינות אפריקה וכן בתימן, אפגניסטן והודו.


כחלק מהמחויבות שלה, עובדי טבע יצטרפו לכנס Summit to See the END שיפגיש בעלי חזון, הומניטריים ויזמים שיצטרפו למסע של פעם בחיים ובו זמנית יגדילו את המודעות ואת התרומות במטרה להילחם ב-NTDs.

אודות SAP
SAP היא מובילה עולמית בפיתוח ויישום יישומים ארגוניים. החברה מסייעת לארגונים בכל סדר גודל ובכל ענף ועיסוק להתנהל טוב יותר. SAP מעצימה ארגונים ואנשים על מנת לעבוד יחד טוב יותר ויעיל יותר ולקבל החלטות טובות יותר באמצעות כלי Back Office, כלים לניהול החלטות בחדר ישיבות, ניהול מפעלים, ניהול מרכזים לוגיסטיים ועד חנויות. היישומים והשירותים של SAP משמשים כ- 320,000 עסקים ולקוחות על מנת לעבוד ברווחיות, להתחדש ללא הרף ולצמוח בהתמדה. SAP היא ספקית היישומים העסקיים הגדולה בישראל.


ל- SAP 3,400 לקוחות גדולים ועד קטנים בישראל ולמעלה מ- 220,000 משתמשים. בין לקוחות SAP בישראל נמנים: ממשלת ישראל, צה"ל, רוב החברות הגדולות במשק, ומאות רבות של ארגונים אחרים.
למידע נוסף בקר באתר החברה: www.sap.com/israel



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il