TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

הרץ ו-Ravin AI יבצעו פיילוט משותף לבדיקה ואבחון רכבים באמצעות טכנולוגיה המבוססת בינה מלאכותית‎‎

דניאל אדמן, מנהל פרויקטים בהרץ שוודיה, אמר: "בדקנו טכנולוגיות שונות המתמקדות באוטומציה ובדיקת רכבים, והטכנולוגיה של רייבין אי איי הוכחה כמקיפה ויעילה מאוד

תל אביב, ה-9 בנובמבר, 2022, רייבין אי איי (Ravin AI), מובילה בבדיקות חזותיות מבוססות בינה מלאכותית בכל צי רכבי ההשכרה, הרכבים המשומשים ובתעשיית הביטוח, הודיעה היום כי הרץ, אחת מחברות השכרת הרכבים הגדולות בעולם, בחרה לצאת בפיילוט עם הטכנולוגיה של רייבין אי איי, המבוססת בינה מלאכותית. שיתוף פעולה זה ישפר לא רק את חוויית הלקוח במהלך הבדיקה, אלא גם את יעילותה, האובייקטיביות והסטנדרטיזציה במהלכה.

הטכנולוגיה של רייבין אי איי מייצרת דוח מצב אמין יותר מעין אנושית, שניתן להפקה תוך שניות בודדות וחוסך ללקוחות את הטרחה ועוגמת הנפש הכרוכים בבדיקת רכב ידנית.


הטכנולוגיה של רייבין ניתנת לשימוש בעזרת מצלמות טלפונים ניידים ומצלמות במעגל סגור, היוצרות סריקה מקיפה של הרכבים ב-360 מעלות, תוך שימוש באלגוריתם למידה ובשילוב מידע על דגמי הרכבים כדי להעריך את מצבם.

דניאל אדמן, מנהל פרויקטים בהרץ שוודיה, אמר: "בדקנו טכנולוגיות שונות המתמקדות באוטומציה ובדיקת רכבים, והטכנולוגיה של רייבין אי איי הוכחה כמקיפה ויעילה מאוד בהיקף הבדיקה שהיא מספקת.


אנו נרגשים ומקווים כי השימוש בטכנולוגיה חדשה זו יחל בקרוב וכי היא תשרת את לקוחותינו בעתיד".

ניל אליסטון, סמנכ"ל מסחרי ברייבין אי איי, אמר: "אנו שמחים לשתף פעולה עם מותג מוביל וחושב קדימה כמו הרץ.

בדיקות רכב הן מרכיב קריטי במחזור החיים התפעולי של השכרת רכבים, והכלים של רייבין יספקו טכנולוגיה מתקדמת התומכת במספר שלבים בתהליך".

אודות רייבין אי איי (Ravin AI)
Ravin AI הינה ספקית בינלאומית של פתרונות בינה מלאכותית אוטומטיות לבדיקת רכבים, המשרתת לקוחות מגוונים בצי הרכבים, הביטוח והשיווק מחדש ברחבי העולם.


בניגוד לפתרונות מתחרים בשוק, Ravin לא דורשת מלקוחותיה לרכוש או להתקין חומרה ייעודית, אלא מבצעת שימוש במצלמות ניידות ובמצלמות נייחות במעגל סגור.


Ravin הוקמה בשנת 2018 על-ידי אלירון אקשטיין ורומן סנדלר, וגייסה עד היום 25 מיליון דולר ממשקיעים שונים, ביניהם KAR Global, PICO Venture Partners, FM Capital ו- Shell Ventures.


השותפים האסטרטגיים של החברה כוללים את Toyota Financial. למידע נוסף אנא בקרו ב- ravin.ai



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il