TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

מהו פרק הזמן הנדרש לפיצוח תרחיש סייבר מורכב?


קרדיט: דוד שיפמן
סטודנטים בקורס סייבר ואבטחת מידע בג'ון ברייס הצליחו לפתור תרחיש אירוע סייבר מורכב בתוך 61 דקות במסגרת תחרות במכללה

ג'ון ברייס, זרוע ההדרכה של מטריקס, קיימה תחרות בין סטודנטים הלומדים בקורסי מגן סייבר ואבטחת מידע במכללה. התחרות נערכה על מנת להעניק לסטודנטים חווית לימוד ייחודית שתיתן להם ניסיון מעשי וכלים פרקטיים לקראת היציאה לשוק העבודה. במסגרת התחרות, נדרשו הסטודנטים להתמודד עם תרחיש של אירוע סייבר, המבוסס על מקרה אמיתי בו שרתיה של חברה נפרצים ומידע רגיש דולף החוצה.

בתחרות השתתפו סטודנטים נבחרים משמונה קורסי אבטחת מידע וסייבר פעילים במכללה. התחרות התקיימה בצורה מקוונת, ופרק הזמן המוגדר להתמודדות עם תרחיש הסייבר עמד על שלוש שעות. מבין 34 המתמודדים, במקום הראשון זכה תום ברויאר (24), אשר הצליח להתמודד בהצלחה עם התרחיש תוך 61 דקות. המקום הראשון זיכה את ברויאר בקורס תקיפה במכללת ג'ון ברייס, פרס בעלות של אלפי שקלים. למקום השני הגיע עמרי אפק (23) אשר זכה בערכת גיימרים הכוללת אוזניות, מקלדת ועכבר, ולמקום השלישי הגיע איתן בנאומו (21) שזכה בזוג כרטיסים VIP לסינמה סיטי.

במהלך התחרות נדרשו המתמודדים להתמודד עם תרחיש סייבר לפיו שרתיה של חברה נפרצו ודלף ממנה מידע רגיש, כולל פרטים של כרטיסי אשראי. בתוך התרחיש, הסטודנטים נדרשו לחקור את המקרה בצורה אקטיבית על ידי חקירת הקבצים שזוהו בזירה, זיהוי תקשורת לשרתי התוקפים ברשת האפלה ושימוש ביכולות פורנזיות על מנת למצוא את פרטיהם ולעלות על פרצות האבטחה שהובילו לתקיפה.

התחרות נערכה בסימולטור הייחודי CYBERIUM ARENA, אשר מעניק לסטודנטים תשתית להתמודד עם איום הסייבר ומלווה אותם גם במהלך הלימודים במכללה. הסימולטור מקושר למערכת Specto אשר אוספת נתונים על טכניקות ותקיפות סייבר בזמן אמת. השילוב בין מערכת Specto לסימולטור מאפשרים לתלמידים ליווי בכל שלבי התמודדות התרחיש ומכין אותם להתמודדות עם אירועי תקיפה ואיומי סייבר נוספים אשר הם עשויים להתמודד איתם בעתיד. כמו כן, הסימולטור יודע להתחקות אחר פעילות התלמידים בזמן אמת, מה שמאפשר לתחקר את האירוע לאחר סיומו, להפיק לקחים ומסקנות ולשפר את דרכי הפעולה במקרים עתידיים.

מוטי חדד, מנהל מכללת ג'ון ברייס: "תחרות הסייבר שאנו מקיימים במכללה מעניקה לסטודנטים הזדמנות להתמודד עם אירוע תקיפה בדיוק כפי שהוא בעולם האמיתי. תרחיש התקיפה מדמה מצבים רבים מתוך עולם איומי הסייבר ובודק מגוון מיומנויות הנדרשות מלוחמי הסייבר. התחרות הינה דרך אחת מיני רבות בהן אנחנו משתמשים על מנת להעניק לסטודנטים שלנו חווית למידה ייחודית ומעניינת, וחשוב מכל - בעלת היבטים פרקטיים המכינים את הסטודנטים לעולם העבודה ולמקרים אמיתיים מולם יצטרכו להתמודד בעתיד".

אודות ג'ון ברייס הדרכה

חברת ג'ון ברייס הדרכה מקבוצת מטריקס הינה חברת ההדרכה המובילה בישראל ומהמובילות באירופה בתחום הדרכת המחשוב וטכנולוגיית המידע ובתחום הדרכת מיומנות הניהול, השירות והמכירות. לג'ון ברייס הדרכה 3 מרכזי הדרכה בישראל: בתל אביב, ירושלים וחיפה ומרכזים נוספים באירופה.

למכללה שני קהלי יעד מרכזיים: אנשי מקצוע מנוסים מהתעשייה בכלל ומתעשיית ההי-טק בפרט ותלמידים העושים את צעדיהם הראשונים בעולם ההי-טק במסגרת קורסי הסבה והכשרה ייחודיים המועברים בשעות הבוקר והערב. מדי שנה ג'ון ברייס מכשירה למעלה מ- 10,000 אנשי הי-טק הלוקחים חלק ביותר מ-500 קורסים מקצועיים, החל ממסלולי הכשרה להזנקת הקריירה ועד להתמחות בטכנולוגיות מתקדמות עבור אנשי מקצוע מנוסים.

כזרוע ההדרכה של מטריקס, ג'ון ברייס מספקת מספר רב של יתרונות וערכים מוספים ללקוחותיה ומציעה לארגונים פתרון שלם מקצה לקצה, החל מרמת היישום הטכנולוגי והפונקציונאלי ועד לרמת ההדרכה של אנשי המקצוע ומשתמשי הקצה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il