TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

סולגרין ומנורה מבטחים ישקיעו כ-160 מיליון אירו באנרגיות מתחדשות באירופה

ההתקשרות בהסכם השותפות תעבה ותגוון את תמהיל מקורות המימון של סולגרין ותתמוך בהרחבת פעילותה באירופה


תום שפרן, מנכ"ל סולגרין: "אנחנו מעדכנים היום כי חתמנו על הסכם השותפות עם מנורה מבטחים ביחס לקידום צבר הפרויקטים שלנו באירופה. ההסכם עם גוף מוביל ומנוסה מבטא הבעת אמון משמעותית ביכולותיה של סולגרין ומעניק לנו מכפיל כוח בכל הקשור להרחבת פעילותנו באירופה. ההתקשרות תעבה ותגוון את מקורות המימון של סולגרין, ותאפשר את האצת היישום של תכנית ההשקעות וההתרחבות של החברה בשווקי היעד הצומחים שלנו באירופה".

חברת סולגרין, הפועלת בתחום האנרגיות המתחדשות, מדווחת היום כי חתמה על הסכם מחייב עם קבוצת מנורה מבטחים להקמת שותפות להשקעה בפרויקטים באירופה בתחום האנרגיות המתחדשות בהיקף כולל של עד 160 מיליון אירו, זאת, בהמשך לחתימת מזכר ההבנות בין הצדדים.

בכוונת השותפות להשקיע בפרויקטים של אנרגיה מתחדשת בתחומים של שמש, רוח ואגירה (או שילוב שלהם) באיטליה, גרמניה וביוון – בהן פועלת סולגרין כבר כיום - ובמדינות OECD נוספות באירופה. ההשקעות יבוצעו בפרויקטים העומדים בקריטריונים מוגדרים שנקבעו בהסכם, לרבות ביחס להיקפי השקעה מירביים ותשואה מינימאלית.

השותפות תוחזק על ידי סולגרין (56%) ומנורה מבטחים (44%), והיקף ההשקעה שלה הוגדר בהסכם לסך כולל של עד 160 מיליון אירו, כאשר 60 מיליון אירו מתוכם יועמדו לשותפות על ידי מנורה מבטחים. סולגרין תעמיד לשותפות כ-76 מיליון אירו, ובנוסף תעמיד סכום נוסף בסך של עד 24 מיליון אירו שלא דרך השותפות, כך ש-85% מההון העצמי עבור כל פרויקט יועמד באמצעות השותפות, ו-15% ע"י סולגרין.

למועד פרסום הדוחות לרבעון הראשון של שנת 2022, לסולגרין כ-100 מגה-וואט מניב בתעריף משוקלל גבוה, כ-234 מגה-וואט מותקן של מערכות בשלבי הקמה ולקראת הקמה, וכ-1,500 מגה-וואט מותקן בשלבי ייזום שונים, ובכלל זה, לחברה כ-350 מגה-וואט של פרויקטים חתומים עם קרקע מובטחת באיטליה, וצבר של פרויקטים ביוון בייזום ופיתוח מתקדם בהיקף של כ-160 מגה וואט. בסה"כ לחברה צבר נכסים כולל של כ-1.8 ג'יגה וואט.

סולגרין הינה חברת אנרגיה מתחדשת המתמחה בייזום, פיתוח, מימון, הקמה, תפעול ותחזוקה של מתקנים לייצור חשמל מאנרגיות מתחדשות באמצעות טכנולוגיית PV לטווח ארוך. סולגרין מקדמת פרויקטים בישראל, באיטליה, יוון, גרמניה ובארה"ב. יו"ר החברה הינו גל בוגין, ומנכ"ל החברה הינו תום שפרן.

קבוצת מנורה מבטחים מתמחה בניהול עסקי ביטוח, פנסיה ופיננסים. הקבוצה מנהלת נכסים בהיקף של כ-270 מיליארד שקל, עם היקף פרמיות ודמי גמולים שנתיים של כ -24 מיליארד שקל. מנורה מבטחים מציעה מגוון פתרונות בתחומי ביטוח חיים, ביטוח בריאות, ביטוח כללי, קרנות פנסיה חדשות וקופות גמל.


מנורה מבטחים מחזיקה במלוא הבעלות על קרן הפנסיה הגדולה בישראל, והנה קבוצת ביטוח הרכב הגדולה בישראל. בשנות פעילותה, מאז שנת 1935, ביססה מנורה מבטחים שם של חברה אמינה, יציבה ויצירתית, המעניקה ללקוחותיה שירות מקצועי, אמין ויעיל ותשואות מהגבוהות בענף הביטוח והחיסכון ארוך הטווח, וזאת לאורך שנים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il