TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

היוניקורן Tipalti מגייס 100 עובדים להרחבת פלטפורמת התשלומים הגלובלית


קרדיט: רמי סיני
חברת הפינטק Tipalti, שמפתחת ומנהלת פלטפורמת העברת תשלומים גלובלית, מתרחבת ותגייס עד לסוף השנה 100 עובדים, שיתווספו ל-350 עובדי החברה בישראל, ובסה"כ אלף עובדים ברחבי העולם.


חברת הפינטק Tipalti, שמפתחת ומנהלת פלטפורמת העברת תשלומים גלובלית, מתרחבת ותגייס עד לסוף השנה 100 עובדים, שיתווספו ל-350 עובדי החברה בישראל, ובסה"כ אלף עובדים ברחבי העולם. המשרות הפתוחות הן במגוון רחב של תפקידים ורמות שונות של ניסיון ורקע, רובן בתפקידי פיתוח כולל מהנדסי/ות DevOps ובקאנד, מהנדסי/ות FullStack בכירים, מהנדסי/ות בקרת איכות, אנליסט/ית סייבר בכיר ותפקידי פיתוח נוספים. כמו כן מגייסת החברה מנהלי/ות מוצר, ניהול יוזמות אסטרטגיות, מנהל/ת צוות תמיכה בינלאומי, כתב/ת טכני ועוד.

טיפלתי הוקמה ב-2010 על ידי חן עמית המשמש כמנכ"ל ואורן זאב וגייסה 550 מיליון דולר במספר סבבים, לפי שווי שהגיע השנה ל-8.3 מיליארד דולר, מה שהציב אותה בין 15 חברות הפינטק הפרטיות בעלות הערכת השווי הגבוה בעולם. לחברה משרדים בישראל, ארה"ב, קנדה, בריטניה, הולנד ובקרוב גם אוסטרליה. במרכז הפיתוח הישראלי של טיפלתי מועסקים כיום 350 עובדים. כחלק מההתרחבות תעבור החברה לבנין קמפוס חדש הנמצא בשלבי הקמה בקומפלקס גולף בשכונת נאות אפקה בתל אביב, ומשתרע על שטח כולל של 7,000 מ"ר.

בתקופת הקורונה צמח היקף העברות הכספים באמצעות הפלטפורמה של טיפלתי בשיעור חד, בשל הצורך של עסקים וארגונים לאמץ במהירות כלים דיגיטליים מתקדמים. כיום מועברים באמצעותה 30 מיליארד דולר בשנה. הטכנולוגיה של Tipalti מקטינה ב- 80% בממוצע את עומס העבודה על מחלקות תשלומים בארגונים ומחליפה תהליכים ידניים שלא רק מבזבזים זמן לארגון, אלא גם מאטים את הדיווח הכספי. בנוסף המערכת משפרת את בקרות ההונאה ורגולציה על תהליכים אלו.


בין לקוחות החברה: Amazon Twitch, Twitter, Business Insider, GoDaddy, Fiverr, Vimeo ועוד. בשנה שעברה Tipalti רכשה את הסטארטאפ הישראלי Approve.com, המפתח פתרונות על פלטפורמת ענן המקצרים את הזמן שארגונים משקיעים בתהליך רכש.

עדי אביטל קוז'וקרו, מנהלת מיתוג מעסיק בטיפלתי: "אנחנו מאמינים שההצלחה שלנו טמונה במתן הזדמנות שווה ובגיוון. אנשים מרקעים שונים תמיד יביאו לחדר זוית חשיבה שלא חשבנו עליה, ישאירו את הארגון חדשני וגמיש, ותמיד כמה צעדים לפני כולם. אנחנו יודעים, שכדי שכל עובד ועובדת יוציאו מעצמם את המיטב, הם צריכים מנהלים טובים לצידם שעברו לכך הכשרה מתאימה. לצד השקעה מרובה בעבודת צוות ובמחלקות, אנחנו משתדלים שכל עובד ירגיש שרואים אותו, את הצרכים שלו והצמיחה שלו בכל תקופת העסקתו ובהתחשבות בחייו האישיים.


אנחנו מאמינים במוצר ובערך שהוא נותן ללקוחות שלנו, וכך כל עובד יודע שהוא מפתח מוצר שמקל על עסקים, וגם כל עובד ועובדת מרגישים בנוח להיות מי שהם. נשמח להכיר גם מועמדים שלא בהכרח עונים על 100% מדרישות המשרה, אבל מביאים איתם סקרנות, רצון ללמוד וחיבה לאתגרים"

פרוט המשרות הפנויות והגשת מועמדות בקישור: https://tipalti.com/careers/



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il