TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

יוניק טק התקשרה בהסכם למכירת מניות חברת SambaNova

התקשרה בהסכם למכירה בעסקת סקנדרי של מחצית מהמניות שהשותפות מחזיקה בחברת סמבהנובה
יוניק טק התקשרה בהסכם למכירת מניות חברת SambaNova

התקשרה בהסכם למכירה בעסקת סקנדרי של מחצית מהמניות שהשותפות מחזיקה בחברת סמבהנובה (SambaNova), בסך כולל של כ-1.6 מיליון שקלים, וברווח של כ-400,000 ₪ המהווה תשואה של כ- 33% בתקופה של 10 חודשים;

לשם השוואה, בתקופה זו צלל מדד הנאסדק בכ-25%

יוניק-טק, שותפות מוגבלת המתמחה בהשקעה במניות חדי-קרן טכנולוגיות בעלות שווי העולה על מיליארד דולר, התקשרה במכתב כוונות למכירת מחצית מההחזקה של השותפות במניות חברת SambaNova.

חברת סמבהנובה מפתחת חומרה ותוכנה לשימוש בתחום הבינה המלאכותית הכוללת את כל פעולות הדמיית האינטליגנציה האנושית באמצעות תהליכי מכונה, (AI) ובעיקר מערכות ממוחשבות.
"המימוש הצפוי של חלק ממניות סמבהנובה, בתשואה חיובית של 33% על פני תקופת החזקה של 10 חודשים, במהלכה צנחו המדדים וחברות נסחרות איבדו חלק משמעותי מהשווי שלהם, מדגים את היתרון בהשקעה במניות חברות פרטיות מובילות בעולם, עם היקף מכירות משמעותי, צמיחה בפעילות ובעלי מניות מובילים" אומר אבי גפן, מנכ"ל השותפות.

שוקי כהן שרת, יו"ר השותפות: "מכירת המניות ברווח, בשוק הסקנדרי, מצביעה על יכולת השותפות לממש מניות בשוק הסקנדרי בו היקף הפעילות עולה על 100 מיליארד דולר בשנה, ולא להסתמך על מימוש בדרך של הנפקה או מיזוג חברת המטרה"
"השותפות בוחנת כל העת אפשרויות למימוש השקעותיה, ובמקביל פועלת לאיתור השקעות חדשות ולגיוס הון שיתמוך ברכישת מניות בשוק הסקנדרי. ".

יוניק-טק:
יוניק-טק שותפות מוגבלת הינה שותפות השקעות במניות חדי-קרן. קבוצת הניהול של הקרן בהובלת שוקי כהן שרת, חיים שיף ואבי גפן, מנכ"ל השותפות, הינה מקצועית ומובילה בתחומה, כוללת בכירים מתעשיית ההייטק, הפיננסים וההשקעות של ישראל. הקרן מאפשרת למשקיעים בישראל, להשקיע בחברות חדי-קרן פרטיות– ענקיות טכנולוגיות ששווין עולה על מיליארד דולר. וכך, לגוון את תיק ההשקעות שלהם ולפזר אותו תוך חשיפה לחברות חד קרן שנבחרו בקפידה. אסטרטגיית ההשקעות של יוניק-טק מבוססת על הניסיון, היכולת והמקצועיות של יזמיה וקבוצת הניהול.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il