TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

דניאל רבנר מונה לסמנכ"ל השיווק של מיראטו


צלם: אופיר הראל
רבנר, איש שיווק ותוכן עטור פרסים, ניהל בעשור האחרון סוכנות שיווק בינלאומי לסטרטאפים שמיראטו הייתה אחת מלקוחותיה.

תל אביב, יוני 2022 . מיראטו - פלטפורמת SAAS חכמה שמאפשרת לגופים פיננסיים לנהל את מערך סיכוני צד שלישי (ספקים) שלהם באופן אוטומטי -הודיעה היום על מינוי דניאל רבנר לסמנכ"ל השיווק של החברה.

במסגרת סוכנות השיווק "רבנר חדשנות בשיווק", דניאל וצוותו טיפלו בכל המערך השיווקי הבינלאומי של סטרטאפים בעולמות הB2B כגון nsure.ai, Deeyook ברייטקום, 44 Ventures ועוד מיזמים רבים ומצליחים. דניאל עבד עם מיראטו בשנתיים האחרונות במסגרת הסוכנות וכעת הצטרף לחברה באופן מלא.

רבנר, בן 46, אב לשלוש בנות, מתגורר בהוד השרון, הוא גם היזם של The Perspective – - אתר תוכן שפונה לשוק האמריקאי ומציג שני צדדים של כל סיפור. הכתיבה באתר נשענת על מתודה פסיכולוגית ייחודית שמאפשרת לקורא לשקול דעות שונות משלו. האתר זכה לפרסים רבים ביניהם פרס החדשנות של איגוד המוציאים לאור האמריקאי. בספטמבר דניאל הוציא במסגרת המיזם את הספר What The Hell Are They Thinking? שהפך לרב מכר באמזון ואף זכה בפרס העיתונות החופשית בקטגורית אקטואליה לשנת 2022.

בתפקידיו הקודמים שימש כמנהל מחלקת הדיגיטל בארמוזה פורמטס. כסמנכ"ל התוכן בחברת התוכן והניו מדיה THEBOX, כמנהל הקריאטיב בחברת הקרוס מדיה Screenz. כמו הן הוא מרצה בגופים כגון אוניברסיטת קולומביה וחברות כגון גוגל על תרבות דיגיטלית, כלכלה התנהגותית ושיווק.

רבנר נבחר כאחד מ"40 תחת 40" אנשי העסקים המבטיחים של עיתון גלובס וזכה במלגה היוקרתית לEntertainment Master Class.

"דניאל מביא עמו ניסיון יוצא דופן ומניפת יכולות רחבה וייחודית בעולם השיווק." אמר אקי אלדר, המנכ"ל ומייסד שותף של מיראטו" במשך השנתיים האחרונות הוא היווה נדבך מרכזי בהתפתחות של החברה וכניסתה לשוק האמריקאי ואין לי ספק שהיצירתיות שלו, האנרגיה, המקצוענות, כולן יהוו נכס להנהלת החברה ועתידה"

מיראטו פיתחה פלטפורמת בינה מלאכותית שנועדה להחליף פעילות ידנית אדמיניסטרטיבית ורפטטיבית, שמאפיינת את עבודת ניהול הסיכונים בגופים פיננסים, באוטומציה חכמה. היא חוסכת עד כ60 אחוזים ממשאבי הזמן והכסף שנדרשים מאותן מחלקות TPRM, ומשדרגת באופן דרמטי את היעילות שלהן בהתמודדות מול סיכוני צד שלישי.

"עבדתי עם הרבה מאד מיזמים לאורך השנים, והפוטנציאל האדיר שראיתי בצוות של מיראטו, האיכות האנושית והמקצועית, שגרם להחליט לפתוח פרק חדש בחיי ולהצטרף לחברה." אמר רבנר "הטכנולוגיה של מיראטו מביאה פתרון שאין דומה לו בשוק העולמי על מנת לענות על בעיה כואבת של כל גוף שמעסיק הרבה ספקים חיצוניים. האתגר של הצגת הפלטפורמה החכמה לשוק והטמעת השימוש בה הוא משהו שאני נרגש לקחת בו חלק"

על מיראטו:

על מנת להישאר תחרותיים ולהצליח גופים פיננסים מעסיקים אלפי ספקים חיצוניים, מאנשי שירות ועד תוכנות במודל SAAS. אותן מערכות יחסים גם מהוות סיכון (פריצה לתוכנה, נזק תדמיתי) שאותו מנהלים צוות הTPRM – ניהול סיכוני צד שלישי.

הפלטפורמה החכמה של מיראטו עושה שימוש באינטליגנציה מלאכותית ו NLP על מנת לשדרג פרוגרמות TPRM קיימות. היא אוספת באופן שוטף מידע מעשרות רבות של מקורות, מעבדת אותו, מבצעת את הערכות הסיכון לספקים באופן עצמאי, ומציפה למומחי הסיכון רק את הדברים שדורשים את תשומת ליבם.

פעילות שמבוצעת היום ברובה באופן ידני מוחלפת על ידי מיראטו, ומנוהלת באופן אינטואיטיבי מממשק אחד. הדבר מתרגם לכדי חסכון של עד 60 אחוז במשאבי כסף וזמן של מחלקת הTPRM, ושיפור דרמטי ביכולת הארגון להתמודד עם סיכוני צד שלישי.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il