TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אקסל סולושנס - רווח הון מגיוס של 3 מיליון דולר בסטארט אפ BBT.Live‎‎

הסטארט אפ BBT.Live המוחזק על ידי אקסל סולושנס השלים גיוס של כ-6.4 מיליון דולר

אקסל סולושנס מדווחת, כי בהתאם למידע שהועבר אליה מחברה טכנולוגיות בפס רחב (בי.בי.טי.לייב) בע"מ השלימה BBT.Live ביום 28 באפריל 2022 סבב השקעה במסגרתו משקיע חיצוני השקיע ב-BBT.Live סכום בסך של 3 מיליון דולר כנגד הקצאת מניות של BBT. נכון למועד הדיווח, השקיעה החברה ב-BBT.Live סך של כ-3.8 מיליון ש"ח (לרבות מניות שהוקצו כנגד המרת הלוואה).


בהתייחס למחיר בו בוצעה ההשקעה ע"י המשקיע כאמור, החברה צפויה לרשום רווח נוסף של כ-1.5 מיליון ש"ח משערוך השקעתה ב-BBT.Live. גיוס זה בא לאחר גיוס קודם של כ-3.4 מיליון דולר בו השתתפה אקסל סולושנס ובסה"כ גייסה החברה עד כה כ-6.4 מיליון דולר.

המוצר של BBT.live הינו פלטפורמת תוכנה המאפשרת קישורית רחבת פס, על טווח מאובטח, בין משרדים, סניפים, ומשרדי בית מרוחקים. התוכנה מאפשרת לנותני שירותים ומפעילי תקשורת לחסוך בעלויות, להעלות את איכות הקישוריות, לשפר את רמת האבטחה ואת חוויית המשתמש. התוכנה מבוססת על טכנולוגיה שמאפשרת יצירת רשת פרטית מוצפנת בצורה אוטומטית על גבי תשתיות שונות, ציבוריות, כגון אינטרנט, סלולר וקווים ייעודיים.


בנוסף, הפלטפורמה כוללת מערכת בינה מלאכותית AI, המסייעת בקבלת החלטות חכמות בצורה דינמית בנוגע לניתוב המידע, ניצול הרשת ועוד. המערכת מנוהלת בשליטה מרכזית בענן.

לאחרונה חתמה BBT.Live על מספר הסכמים מסחריים בהם ; סלקום, שרף-דובאי, קולומביה וצה"ל. בנוסף, החברה משתפת פעולה בשיווק משותף עם Advantech, יצרן החומרות למוצרי תקשורת בין הגדולים בעולם, כאשר תוכנת החברה משולבת בחומרה שלהם מראש. בימים אלו BBT.live בעיצומו של פיילוט עם ספק תקשורת מקומי ולקראת השקת שני פיילוטים נוספים במהלך השנה.

רונן שור, מנכ"ל אקסל סולושנס אומר: "ההשקעה שלנו בחברת BBT.Live הינה חלק מהאסטרטגיה שלנו להשקיע בחברות וטכנולוגיות בתחום התקשורת. יש סינרגיה בין החברות בתחום הלקוחות בארץ ואני בחברה פוטנציאל גדול מאוד לפעילות וצמיחה בקרב לקוחות בארץ ובעולם".

אודות אקסל:

פעילות קבוצת אקסל כוללת פיתוח, הפצה, אינטגרציה והשקעה של מוצרים ושירותים מבוססי טכנולוגיות מתקדמות בתחום הטלקומוניקציה ובכלל זה מוצרים לרשתות תקשורת קווית, אלחוטית, סלולארית ואופטית, אינטרנט של דברים ("IoT"), שירותי SaaS של אבטחת מידע, ענן ואוטומציה. כמו כן עוסקת הקבוצה, בין היתר, בפתרונות מנוהלים של תחנות מחשוב רזות, פתרונות משרד מתקדמים ומערכות לשימוש בתחום העיר החכמה. בין לקוחות הקבוצה נמנים כל מפעילי הטלקום בישראל, גופים ממשלתיים וארגונים נוספים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il