TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

ברנד תבצע עבודות חשמל, תקשורת ובקרה בהיקף של כ-21 מיליון ש"ח


צילום: יפעת יוגב
החברה הבת, מרגל (100%), החלה בביצוע העבודות לפרויקט הקו הירוק של הרכבת הקלה אשר צפויות להסתיים במהלך שנת 2024

קבוצת ברנד מדווחת כי חברת הבת מרגל חתמה על הסכם לתכנון וביצוע עבודות חשמל, תקשורת ובקרה באחד המקטעים בפרויקט הקו הירוק של הרכבת הקלה, בהיקף כולל של כ-21 מיליון ש"ח. מרגל (100%) כבר החלה בביצוע העבודות אשר צפויות להסתיים במהלך שנת 2024. היקף העבודות אינו סופי והינו כפוף להתאמות התכנון המפורט והתאמות נוספות אשר ינבעו במהלך ביצוע העבודות בפועל.

ירון סילש מנכ"ל קבוצת ברנד מסר: "לצד הצמיחה בתחום האנרגיה המתחדשת, ברנד ממשיכה להציג צמיחה בפעילות המסורתית והצעת סל פתרונות מלא ומקיף המתבסס על יכולותיהן של ברנד ומרגל. הזכייה בפרויקט הקו הירוק של הרכבת הקלה מתווספת לעבודות שביצענו ואנו מבצעים בימים אלה בקווים האחרים של הרכבת הקלה בתל אביב, אשר ממצבות את ברנד בחזית העשייה בפרויקטים אלו. בנוסף לפעילות המסורתית בישראל, אנו עמלים על הרחבת פעילות קבוצת ברנד גם מחוץ לישראל.


כפי שדווח, אנו מתקדמים במגעים לרכישת 50% מחברה בריטית בתחומי האנרגיה הסולארית ואגירת האנרגיה. ואנו בוחנים במקביל הזדמנויות נוספות לכניסה לתחום הייזום בחו"ל. לצורך כך, בין היתר, אנו בוחנים אפשרות לגיוס חוב על מנת שישמש אותנו לפעילויות הפיתוח העיסקי בחו"ל ובארץ"

אודות קבוצת ברנד

קבוצת ברנד הינה מיזוג בין חברת ברנד תעשיות ומרגל מערכות. החברה הממוזגת, קבוצת ברנד, מנוהלת ע"י מנכ"ל הקבוצה ירון סילש, לשעבר מנכ"ל שיכון ובינוי אנרגיה מתחדשת, וסמנכ"ל הכספים אלון הרפז. החברה מתמקדת בהקמת פרויקטי תשתיות, מערכות, פלדה ואנרגיה בישראל. את תחום האנרגיה בקבוצה, לרבות תחום הפיתוח העסקי של היזמות בחו"ל, מוביל עומר גלעדי, משנה למנכ"ל פעילות האנרגיה, לשעבר מנהל פעילות שיכון ובינוי אנרגיה בארה"ב.

קבוצת ברנד, המצויה בשליטת אסא גלעדי ולירן גלעדי, השלימה ביום 31 במרץ 2021 את המיזוג של חברת ברנד עם חברת מרגל, ופועלת בארבעה תחומי פעילות: (1) תחום המערכות הכולל זרוע קבלנית לתכנון וביצוע פרויקטי תשתיות ומערכות של חשמל, בקרה ותקשורת (2) תחום האנרגיה המתחדשת הכולל תכנון, הקמה ואחזקה של פרויקטים בתחום האנרגיה המתחדשת בישראל ופעילות ייזום בחו"ל (3) תחום ההקמות והאלקטרומכניקה הכולל הקמת תשתיות מתכת, לרבות קונסטרוקציות פלדה, מתקני אנרגיה, מתקני פטרוכימיה ומתקנים תעשייתיים שונים ו-(4) תחום התעשייה הכולל ייצור, עיבוד והרכבה של קונסטרוקציות פלדה ומוצרי מתכת, לרבות קונסטרוקציות פלדה, מתקני אנרגיה, מתקני פטרוכימיה ומתקנים תעשייתיים שונים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il