TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

קבוצת נקסטקום נכנסת ליזמות בתחום האנרגיה

שותפות של נקסטקום ומשק אנרגיה זכתה במכרז של חברת נתיבי ישראל להקמת ותפעול מתקנים פוטו-וולטאיים לייצור חשמל על גבי מחלפים

קבוצת נקסטקום, העוסקת בתכנון, הקמה ותחזוקה של תשתיות ופתרונות בתחומי התקשורת והאנרגיה המתחדשת, נכנסת לתחום היזמות באנרגיה מתחדשת: מדווחת כי שותפות של החברה הבת נקסטקום אנרג'י בע"מ ביחד עם משק אנרגיה - אנרגיות מתחדשות בע"מ, זכתה במכרז של חברת נתיבי ישראל להקמה ולתפעול מתקנים פוטו וולטאיים לייצור חשמל על גבי מחלפים.


השותפות, שתוחזק בבעלות שווה של שתי החברות, תקים ותתפעל מתקנים פוטו-וולטאיים לייצור חשמל על גבי 3 מחלפים בהספק מצטבר של כ- 16 MW (DC) (בשילוב אגירה) ולחברת נתיבי ישראל תעמוד הזכות להגדיל את היקף ההתקשרות עד כדי 6 מחלפים. להערכת נקסטקום, עלויות הקמת המתקנים על גבי המחלפים מוערכת בסך של בין 100 מיליון ש"ח ל-120 מיליון ש"ח (כולל מתקני האגירה).

תקופת הסכם הינה למשך 24 שנים ו-11 חודשים החל ממועד מתן צו הרשאה לתחילת עבודות לחברת המיזם המשותף על ידי נתיבי ישראל, בעבור כל מחלף בנפרד; התעריף למכירת החשמל המיוצר מהמתקנים הפוטו-וולטאיים עומד על 17.05 אגורות לKWH- (צמוד למדד המחירים לצרכן), לתקופה שתחילתה במועד ההפעלה המסחרית של כל מתקן במסגרת הזכייה במכרז ולמשך 16 שנים (התעריף עשוי להתעדכן בהתאם לרגולציה שתתפרסם מעת לעת); מועד ההפעלה המסחרית של המתקנים יחשב כמועד החיבור לרשת החשמל בפועל, אשר יהיה, לכל המאוחר, בתוך 12 חודשים ממועד ההתקשרות בהסכם בכפוף לקבלת תשובת מחלק חשמל חיובית.

מימוש הזכייה במכרז מותנה, בין היתר, באישור תכנון הפרויקטים על ידי נתיבי ישראל, בקבלת אישורים רגולטוריים שונים ובכלל זה אישור רמ"י ואישור הועדה הארצית לתשתיות לאומיות, אישור רשויות מקומיות אישור רשויות כיבוי האש וכן אישור הרגולציה והסטטוטוריקה אשר תאפשר את הקמת מתקני האגירה.

נקסטקום נמצאת בתנופת צמיחה שמקורה בקידום וביצוע של פרויקטים משמעותיים בתחומי האנרגיה בהיקפים גבוהים. בתחום הפרויקטים הסולאריים החברה השלימה מאות פרויקטים על גבי גגות מבנים וכן - עבור שיכון ובינוי אנרגיה, משקי הקיבוצים , EDF ואנרג'יקס מקימה חוות סולאריות קרקעיות ומערכות סולאריות על גבי מאגרי מים בהיקפים של מאות מיליוני ש"ח. כמו כן , נקסטקום בשותפות עם קבוצת מינרב מצויה בימים אלו בשלבים מתקדמים של הקמת 2 חוות טורבינות רוח עבור אנלייט ברמת הגולן בהיקף של כ- 400 מיליון ש"ח .

מחזור ההכנסות של נקסטקום בשנת 2021 חצה את רף חצי מיליארד שקל והסתכם ב-517 מיליון שקל, והרווח הנקי בשנת 2021 גדל ל-24.8 מיליון שקל, כ-4.8% מסך ההכנסות.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il